שחיטת פרות קדושות

שחיטת פרות קדושות

מתוך התקופה הקצרה שאני רוכב הגעתי למסקנות הבאות,אני מקוה שלא תשתעממו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1.קרבון לא קל יותר מקרבון,להיפך,המשקל הסגולי שלו גבוה יותר. היצרנים מספרים לנו סיפורים שבעדינות אגיד שהם שקריים. שימוש בקרבון לא נותן יתרון אולי לאנשים בגיל המתאים שאיבריהם מחוברים ע"י אזיקונים חד פעמיים. 2.גאומטריה-כבוגר 8 שנות לימוד אומר בכינות כי משולש שווה שוקיים הוא כובע של ליצן בשבילי. היצרנים מספרים לנו ואף מראים בתרשימים כל אחד הפוך מהשני כמה הגאומטריה שלהם טובה יותר מהאחר.בולשיט. אין אפשרות ליצר אופניים שגם טובים לעליה,מישור,נגד רוח,ירידה ומכינים שתיה וסנדביצים. הכל אבל הכל יחסי ציבור,כסף וציבור שמוכן או אינו מבין שהוא אוכל לוקשים. אם יש לך כסף מיותר תקנה מה שאתה רוצה.אם אתה רוצה להתקדם תכין את הבטטה(ראש) ושתי רגליים תקינות,אפשר גם אחת(בטרנסאלפ אופני שטח השתתף בחור עם רגל אחת בהצלחה). לא אחת ולא שתיים אנו רואים פול קרבון עולים את נס הרים ברגל. המשך בפעם הבאה!!!
 
לו רק לא היית עושה הכלל גורפת

אם היית מדייק בהגדרות. יש בשוק המוווווןןן בלופים. אבל יש גם הרבה שהפרסום מדויק ואמין. אני מכיר חברה אחת שבונה שלדות קרבון ששם אתה מרגיש את ההבדל בין הקרבון לכל חומר אחר והיתרונות שלו. יש חברות שבונות שלדות קרבון שאין לי מושג למה הם בחרו בחומר אם הן בונות אותו כל כך לא נכון. אותו הדבר על כל חומר וזוויות. אבל לא נכון להכליל.
 

gsprukt

New member
זה כמו האמירה על אוכל תימני...

חמישים אחוז מרגרינה וחמישים אחוז יחסי ציבור.
 
לו רק לא...

שים לב שעם כל הותק שלך אתה אומר שיש המון בלופים אבל אתה מכיר חברה אחת. איך אני הרוכב הפשוט יכול לזהות את כל הבלופים תנסה לבקש מכל בעל חנות לנסות את אופני הדגל שלו בנסיעה,הסיכוי נמוך שתקבל נסיעת מבחן.תנסה עכשו לנסות אותם חודש כדי באמת לחוש בהבדל,נראה מה התגובה עכשו.
 

mosheby

New member
צונמי- אהבתי את זה.

לא שאני מקצוען או משהו אבל זה הרי כל כך ברור. כששוק הנדל"ן פורח אתה קונה חירבה ב-200000 $ ואחר כך לא מצליח למכור אותה ב- 120000 $ . אופניים אינם שונים בהרבה במובן הזה. גם בן עמי צודק במובן מסויים. בקיצור...פרופורציה זה מה שצריך. דרך אגב, לכל הרוכבים עם חולצות צבעוניות ומטריפות נסו פעם לרכב עם חולצת טי שירט פשוטה ותראו איך אף אחד לא מסתכל לכיוון שלכם. מסקנה לצופה מהצד לא משנה איך אתה רוכב ומהי רמתך משנה איך אתה נראה. אבל ברור לכל שפוזה היא חלק מהעניין בחיים של היום.
 

natyh

New member
ונושא אחר

לחולוטין מעלה עקרבים נו היית ? רכבת? אהבת? ספר ספר
 

natyh

New member
למה ?

היה כל כך גרוע ? ביקשת משהו קשה קיבלת משהו קשה אך אפשרי . והזהרתי אותך מהעליה המטורפת שם ומהמרחק . חוץ מזה ביקשת מסלול בפורום . אז בא תספר לפורום איך היה . ואפרופו מסרים לא עובד אצלי טוב אתה מומן לשלוח מייל . ראה בכרטיס . נתי
 
לא הכל בולשיט, יש גם הרבה מחקר וידע

נצבר, ואיכויות יצור והפחתה במשקל ועליה בנוחות וכו' וכו'. אבל נכון ש95% נמצאים בלב-ריאות-רגליים ובעיקר בראש...
 
לא הכל........

אתה צודק אבל לא התייחסת לגופו של עניין למי זה עוזר לך לי.אולי לסופר מקצוענים אבל עליהם עושים ניסויים ובהם מטפלים ומחליפים ומסדרים ולהם מתאימים את האופניים על המילימטר.רק בטור האחרון דיברו שבמשך מספר חודשים עבדו עם לאנס על הורדה של שניה וחצי בנג"ש אז תעשו לי טובה. ובלי קשר זה לא אישי ויכול להיות מאוד שאני לא מבין.
 
אכן זה מיעד בעיקר למקצועני אירופה

אולם גם אנחנו מרוויחים מ"שאריות" הטכנולוגיה, לטובתינו. הרי תסכים איתי שבעלייה(ושנינו חובבי עליות...)ארוכה וגדולה תעדיף אופניים במשקל של למטה מ-7 ק"ג עם 10 הילוכים ומעביריSTI ושאר ירקות, על-פני אופניים 3 הילוכים מפלדה במשקל 20 ק"ג, עם אווירודינאמיות של משאית "ליילד" משנות ה-70'...
 

ybello

New member
עמנואל ונשר(צונמי) אולי תפגשו בעליה

של נס הרים - תעשו תחרות בעליה ותודיעו לנו מי ניצח ? אם אפשר גם דיווח זמנים עד למגדל. יש לכם עד יום שבת הבא !!!!! בהצלחה.
 
אי"ה ואם יסכים המאמן...בשמחה. יש גם

את התחרות ברמות מנשה "שביל חומצת החלב", אפשר להפגש שם.
 

Dakar2

New member
מה זה משנה !!

זה היה מצחיק וזה מה שבאמת חשוב כי חצי מהדברים שיוצאים בעולם הזה לוקשים צונמי המלך
 
למעלה