שחכתם את להקת הפופ היפנית ההכי שווה! AKB48!

estinu2

New member
שחכתם את להקת הפופ היפנית ההכי שווה! AKB48!

אנשים, איך יכולתם לדלג על הלהקה ההכי זוהרת עכשיו בכל יפן?!?!?! AKB48 זהו שמה של הלהקה שמוכרת השנה הכי הרבה תקליטים ביפן, להקה של בנות עשרה, -כן כן בנות עשרה רובן בנות 15-17 (יש אחת בת 18) והן שרות מ-ה-מ-ם מ-ד-ה-י-ם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אין כמוהן אנשים, אתם חייבים לשמוע אותן! יש להן קליפים מהממים, ואני חולה עליהן במיוחד על אחת מהן שקוראים לה מינמי טקהשי ועוד אחת אטסוקו מאדה... את השירים שלהן תוכלו תמיד לראות בYOUTUBE הנה כמה שמות של הקליפים: skirts hirari aitakatta aijo 制服が邪魔をする 桜の花びらたち ויש להן עוד מלאאאא שירים יפים! תוכלו גם לראות את תרגומי השירים או מילים לשירים לקריוקי באתר שלי בטיפו, שנקרא ESUJAPAN אז... אני מקווה שתאהבו אותן אי אין חיים בלי הלהקה המושלמת הזאת! ואני מקווה שהיא תתפרסם גם פה בפורום!
 

nadav1232

New member
בטח שאני מכיר! *_*

שמעתי עליהן מלפני חודשיים בערך ושמעתי שירים שלהן D: חמודות *-*
 

shui chan

New member
האמתי הרגיש לי קצת כמו מופע סיום ביצפר

בתכלס יש שם כמה בנות אם קול ממש יפה, אני לא מבינה מה גורם להן להשתתף בלהקה כזאת.. |: השיר ממש חמודים והכל אבל זה פשוט לא נראה טוב כשזאת להקה של 20 בנות. לא יודעת.. ממש קשה לי להתחבר ללהקות כאלה..
 

oracle

New member
ראיתי אותן באיזה תוכנית של ה-BBC

נדמה לי... ראיינו שם את המנהל שלהן והראו אותן מופיעות באיזה מועדון בפני אוטאקוס חרמנים... מממ זה לא בדיוק הקאפ אוף טי שלי... ~_^
 
למעלה