סינכרון
זה אומר שהקו פשוט לא מסתנכרן מול בזק. במקרה כזה - גם אי אפשר לקרוא את הMAC שלך, אז ההצעה שלו - לא מקובלת עלי...
ברור שחשוב איך הוא מוגדר (המודם) אבל אחרי ריסט אמור להיות לפי מה שבזק קבעו.
נסה לבדוק כשאין מכשירים/טלפונים אחרים על הקו . אם עדין יש בעיה - נסה אצל חבר/שכן . אם זו בעיה אמיתי ת של תשתית - אין מנוס מלזמן טכנאי בזק, ש018 כנראה מתקמצנים לעשות...
אם המכשיר לא תומך ADSL2+ או VDSL (כלומר 20M ומעלה ) - יתכן ויש אי תאימות לתשתית.
תמיד יש מצב שבמכשיר מקולקל, ביחוד כשאתה שומר את הדגם שלו בסוד...