שחר המתים...ובכל זאת

  • פותח הנושא alfi7
  • פורסם בתאריך

alfi7

New member
שחר המתים...ובכל זאת

בהמשך לויכוח\דיון שהיה פה לפני מספר שבועות במחקר נמצא ששיטת למידה שהתבססה לא רק על הנחיות ביצוע אלא גם על סיוע ידני של המלמד בעת תרגול מיומנות הובילה להישגים טובים יותר בהשוואה לשיטת למידה שהתבססה על הנחיה מילולית בלבד.החוקרים סברו שמגע ידו של המלמד באיבר מבצע התנועה מגביר את מיקוד הלומד באותו דפוס תנועה,וכך מודעותו למתרחש גוברת.משמע הגברת המשוב הקינסתטי פנימי בזמן למידת המיומנות (Holding & Macrae, 1964; Macrae & Holding, 1965; Singer & Pease, 1976; Singer & Gaines, 1975)
 

הר ניר29

New member
../images/Emo45.gif

אני רק מקווה שאנשים לא יתחילו לשלוח פה ידיים בחופשיות אני בד"כ בקורסים של חדר כושר מקדיש כמה מלים לעניין. יש פה בעיתיות עם מגע, אבל מהייבט של הלמידה בהחלט למצבים שונים של למידת טכניקה תנועתית הנחייה שכזו יכולה להיות ההבדל
 

חן M

New member
העיניין של מגע

בעזרת יד הוא בהחלט דיון בפני עצמו כי צריך לדעת לעשות זאת במקצועיות ובכל זאת לתת למתאמן או למתאמנת תחושת נוחות . לא פעם יצא לי לראות שמאמנים מחזיקים את המתאמנות שלהם (ולא מכוונה רעה) בפוזיציה שנראית מהצד מאוד לא נוחה ואפשר אחרת . פידבקים בעזרת אביזרים פותרים את העיניין הזה אם כי זה רק עוד דרך נוספת ולא בכל המקרים ניתן לבצע פידבקים עם אביזרים .
 

Seth Able

New member
../images/Emo45.gif בהחלט יש מקום לכך

אפילו יצא לי להשתמש בזה היום (למרות שתאכלס רוב האפקט הגיע מצעקות, אבל זה כבר תלוי בסוג המתאמן וביחס מאמן-מתאמן). לא כ"כ זוכר איך זה קשור לדיונים האחרונים, אבל שיהיה. אני ארפרף קצת במאמר בסופ"ש.
 
למעלה