"שיבת המלך" ב-DVD

Jubilee

New member
"שיבת המלך" ב-DVD

למישהו יש מושג מתי אמורה לצאת גירסת ה-DVD של "שיבת המלך"? מה התוספות המיחדות שיהיו בה? מה הקטעים המיוחדים שיהיו בסרט בגרסה המורחבת? ועוד שאלה: יש לי את שני הסרטים הראשונים ב-DVD, בגרסה הרגילה, ואני רוצה לדעת מה הקטעים המיוחדים שנוספו לסרטים הראשון והשני בגירסה המורחבת... מישהו יכול להסביר?
 

moe777

New member
הDVD הרגיל יוצא באוגוסט

והגרסאות המיוחדג'ות יגיעו בסוף נובמבר. לפי שמועות ב"שיבת המלך" המורחב נראה את סארומן (אם מישהו זוכר את עניין העצומה מהקיץ שדרשה להחזיר אותו לאקרנים), לעומת זאת את טיהור הפלך סביר להניח שלא נראה, משום שנאמר שלא צולם כלל. אך דבר אינו ברור לחלוטין כרגע, מדובר בחומת שמועות רצחנית. (הערה- אין ברשותי את 2 הגרסאות המורחבות- לכן הרי מה שאני זוכרת) ב"אחוות הטבעת" הופיע מעבר העלפים, וחלוקת המתנות של גלדריאל, ב"שני הצריחים" הופיעה סצינת חבל העלפים עם סאם ופרודו ופארמיר עם בורומיר.
 

moe777

New member
הערה- יש להפריד בין סאם ופרודו ל-

לאחים פארמי ובורמי. (...) טולקין מתהפך בקברו.
 

Jubilee

New member
למה ה-DVD יוצא כל כך מאוחר?!

ועוד משהו, קראתי(אם אני לא טועה, בפורום הזה) שהגירסה המורחבת תהיה בת 4 שעות ו10 דקות... אז אין לך(או למישהו אחר) מושג או חצי מושג מה התוספת תכיל...? ומישהו שיש לו את הגירסאות המורחבות של "שני הצריחים" ו"אחוות הטבעת" יכול לספר מה התוספות שיש לסרט עצמו?
 

•aniviel•

New member
../images/Emo26.gif

הDVD יוצא מאוד מאוחר בגלל ש... כל שנה אומרים שהDVD ייצא לקראת מאי, שזה כמובן אחלה, אבל אז הסרט מועמד לאוסקרים, ואז מזיזים את תאריך היציאה לאוגוסט, זה גם מה שעשו השנה. למה? כי סרטים שמועמדים לאוסקר עוד יש להם סיכוי גבוה יותר (בגלל ההכרה שהם מקבלים מטקס האוסקר) להמשיך להרוויח בקולנוע.. בגלל זה כל הסרטים שמועמדים לאוסקרים תמיד יוצאים לDVD מאוחר יותר. השמועות אומרות שהגרסה המורחבת תהיה 4 שעות ו10 דקות, פרטים בקשר למה שיהיה שם יהיו במאמר שאני מוסיפה מחר (שדוריןהשביעי כתב). כמובן שהכל שם זה רק משמועות שיש... קראת את הספרים? ולי יש את הגרסאות המורחבות. הוסיפו הרבה, באחוות הטבעת הוסיפו עוד סצינות רבות (ותוספות לסצינות קיימות) שהכל ביחד זה תוספות של כחצי שעה, ובשני הצריחים התוספות הן של כ40 דקות. אני לא יתחיל לכתוב פה את כל התוספות כי זה הרבה, אבל התוספות הבולטות הן: באחוות הטבעת, הסבר על ההוביטים, במועצה של אלרונד יש קטע בו בורומיר מתקרב כדי לגעת בטבעת.., יש סצינה של המתנות אותן גלדריאל נותנת לחברי האחווה, יש ויכוח דיי גדול בין בורומיר לאראגורן ועוד הרבה... בשני הצריחים, קינה שאאווין שרה לזכרו של בן דודה ת'יאודריד, זקנעץ שר מספר שירים (חח), פלאשבק של פאראמיר על אחיו בורומיר, מרי ופיפין מוצאים אוכל באייזנגארד (זה קטע ממש טוב חח)
לירון
 

Arana

Active member
מנהל
משהו שבוודאות צולם

וכולי תקווה שיכנס לגרסה המורחבת של RotK: החתונה של איאווין ופאראמיר (וזה כנראה אומר שתופיע גם החתונה של ארוון ואראגורן - אי אפשר להראות את החתונה של העוצר ולא של המלך, right?). הנה ההודעה הקודמת שלי בנושא, עם הפנייה למקור.
 

•aniviel•

New member
לצערנו...

מה שבוודאות צולם לא אומר שזה בוודאות יהיה, זה עוד צריך לעבור עריכה. אבל אני מאמינה ומקווה שזה יופיע, כמו כן רוב הסצינות מבתי המרפא.
 

Pink Princess

New member
אממממ.. כעיקרון..

פיטר ג'קסון תמיד אמר שדברים שצולמו ולא נכנסו לסרט , צולמו בשביל הגירסאות המורחבות.
 

•aniviel•

New member
אם כל מה שהם היו מצלמים...

היה נכנס לגרסאות המורחבות, אז הגרסאות המורחבות היו בסביבות ה20 שעות...
 

OB4ever

New member
לDVD

גם יוסף קטע שבו גימלי ולגולאס עושים תחרות שתיה....בערך...לגולאס שואל אותה מזה הדבר הזה וגימלי עונה: מי שנשאר עומד מנצח ולגולאס מתחיל לשתות...חיחי
 

Jubilee

New member
הבהרת לי כמה דברים ../images/Emo13.gif

בכל מקרה, בדיוק בסוף השבוע האחרון סיימתי לקרוא את הספרים(אחרי שקראתי את ההוביט לפני שנתיים... כנראה שיש מטרה לשיעורי ספרות!) וממש נהניתי. ודווקא אני לא כל כך מתלהב מכל התוספות המיוחדות לסרטים. זה לא נשמע כמו דברים מיוחדים ששווה להוציא בשבילם עוד כסף. ושוב, תודה...
 

Drums

New member
זה כן שווה! זה לא רק

עוד חצי שעה \ שעה של סרט! יש 5 דיסקים עם מלא דברים!
 
למעלה