שידורי המונדיאל בכיכר העיר

שידורי המונדיאל בכיכר העיר

יו"ר ההסתדרות שאולי דור פנה במכתב לראש העיר לשדר את המונדיאל בכיכר העיר. בעוד שבכל העולם שמים טלויזיות בשירותים ובבתי הספר, מה קורה בכפר סבא? מה דעתכם? האם זאת הצעה פופוליסטית או דאגה אמיתית? האם הייתם רוצים שידורים כאלו ואם הם היו האם לדעתכם תהיה הענות?
 

ba r2 0 1 0

New member
כמובן שיש בזה גם משהו פופליסטי...

אבל אני מאמין שעומדת מאחורי זה גם דאגה לציבור אלה שלא יוכלו לקנות את חבילת המונדיאל היקרה... יוזמה ברוכה
 

Double U

New member
מה זאת אומרת?

המונדיאל לא משודר בערוץ 1? או שהתכוונת לטיסה למשחק עצמו?
 

ba r2 0 1 0

New member
מה פתאום...

צריך לקנות איזו חבילה יקרה מאוד של ערוצים כדי לראות...
 

ba r2 0 1 0

New member
חחח מה זה לא יפה?! זכויות שידור...

אם ערוץ רוצה לשדר משהו הוא צריך להשתתף במכרז/לקנות זכויות שידור (שבמקרה של המונדיאל הן מאוד.... מאוד.... מאוד יקרות
). חוץ מזה שאם זה היה משודר בערות אחד חצי מהמשחק היה רק חסויות
בכל מקרה.... מעניין אם יש כבר הרבה פראיירים שמשלמים את ה-500 שקלים האלה בשביל משחק מפגר...
 
הם קיימים כבר לפני 10 חודשים

שהכבלים התחילו למכור חבילות עם זכויות השידור של הכדורגל כולל המונדיאל . בכל מקרה זאת בהחלט חוצפה, זה בדיוק כמו לקחת כסף על רחצה בים- הים הוא של כולם.
 

ba r2 0 1 0

New member
ממ. זה לא אותו דבר...

את חופי הים הרשויות המקומיות/הממשלה יכולים לממן. המונדיאל צריך רווחים כדי להתקיים... חלקם באים מזכויות שידור (רובם... אולי גם מפרסומות). אני חושב אפילו יותר מהכרטיסים למשחקים. אבל אני עדיין חושב שזה לא בסדר לקחת מחיר מופקע כזה, כשיש הרבה אוהדים שלא יוכלו לראות בגלל זה... לפני כמה זמן דובר על הנושא בכנסת.... לא יודע מה נסגר שם...
 
המונדיאל בערוץ 1

ערוץ 1 משדר את משחק הפתיחה חצי הגמר הגמר זו חובה מטעם פיפא העולמית
 

tamas216

New member
ההסתדרות ידועה בהתחשבותה בציבור

פחחחחחחחח... אפילו אני לא האמנתי לעצמי, הצעה פופוליסטית מאין כמוה שכמובן לא תהיה לה היענות מצד העירייה, כיוון שההצעה הגיעה מההסתדרות- אחד הארגונים המושחתים (והמיותרים, לעניות דעתי) בארץ אם לא המושחת שבהם באופן טבעי יורדת האפשרות של דאגה אמיתית לציבור, אני לא הייתי הולך לכיכר העיר לראות משחק בין טוגו לטרינדד וטובגו בעיקר כשדי ברור איזה סוג אנשים ידאגו למלא את הרחבה ולהרחיק כל אדם תרבותי (המושג תרבותי מתייחס פה לכל אדם שיודע לספור עד 10/לשיר את את שיר האל"ף בי"ת/ או לדעת לאיית את שמו) ממנה, תהיה היענות אבל מצד האנשים האלו, בקיצור, מציע לכולם לבדוק מבעוד מועד איזה מספר ערוץ יורוספורט אצלם ושאר ערוצי הספורט האירופאיים.
 

ba r2 0 1 0

New member
תום קצת הלכת רחוק...

אמנם אני לא אוהד גדול של כדורגל (ודיי בעצם לא סובל את כל הקטע...
), אבל נתת פה הכללה גדולה לאוהדים ולאלה מהם שיבואו אולי לכיכר... ותיאור שהם לא יודעים לאיית את שמם.... לא כולם כאלה חוליגנים...
דרך אגב אני בטוח ששרית תשמח לשמוע מה אתה חושב על אוהדי כדורגל שונים........
אני לא חושב שמשדרים את זה ביורוספורט, אחרת גם לא היו מוכרים את החבילות כי אנשים לא טיפשים (למרות שתמיד יש פראיירים), וגם אנשים לא היו מתקינים בבית לווינים כדי לקלוט ערוצים קפריסאיים ואחרים....
 

tamas216

New member
לא הבנת אותי

כוונתי לא הייתה כלפי אוהדי הכדורגל, גם אני אוהד כדורגל מגיל 6 ועדיין נשארו לי מחברות מהתקופה הזאת עם כל משחק של הפועל מעונת 97/98 עם ההרכב הפותח, המבקיעים והדקות של השערים, הכל כתוב בדפוס עם טעויות כתיב של ילדים קטנים, יהיה טפשי מצידי לקרוא לאוהדי כדורגל חוליגנים, לא כתבתי בקשר לאוהדי הכדורגל אלא בקשר לאלו אשר יבואו לכיכר העיר ממש לצפות במשחקי המונדיאל שאגב, אני בטוח שמרביתם לא מתעניינים יותר מדי בכדורגל ויש להם סיבות אחרות להיות שם בזמן המשחקים.
 

ba r2 0 1 0

New member
בדר"כ מי שבא לראות משחק כדורגל...

הוא אוהד כדורגל
אבל לא חשוב....
 

tamas216

New member
זה כל העניין בר

ש"אוהדים", כביכול, של כדורגל יתפסו את הכיכר כשהאוהדים האמיתיים אלו שפחות יודעים לצעוק וללכת מכות כי "ההוא טעה לי בעודף" ידחקו החוצה כי הם פשוט לא יכולים או לא נעים להם להידחף עם המוני אנשי/ילדי הכיכר, מי שיבואו הם בעיקר בני מיעוטים שיתפנו מעיסוקם המפוקפק בסמטאות החשוכות שבאיזור, ילדי המדרחוב כשימאס להם לעשן סמים נחותים ולנגן(למרות שזו פעילות מבורכת כשלעצמה) וילדי רחוב- לא ממש ילדים בלי בית אלא כאלו שנמצאים כל הזמן בגנים ציבוריים, מסתובבים, חסרי מעש, שכידוע מזה רק דברים רעים יוצאים. אוהדי הכדורגל האמיתיים, המתורבתים, אלו שהיו רואים את המונדיאל אם היה משודר בערוץ הספורט (לעומת אלו שהזכרתי מקודם שאם המונדיאל היה משודר בטלוויזיה לא היו רואים אותו) הם לא ילכו לכיכר.
 

ba r2 0 1 0

New member
ממ... יכול להיות שזה יהי נכון לחלק

או אפילו לרוב... אבל אם זה יספק מענה לכמות לא מבוטלת של אוהדים שהתכוונו לראות ולא יכלו... אז לדעתי זה כבר טוב, ולא משנה מה המטרות שעומדות מאחורי זה... ואני מסכים שבוודאי יבואו כל האלה ששוהים כל היום בספיר וברחובות... לא בטוח שזה כזה יפריע, וזה גם בטח לא יעניין אותם והם ילכו אחרי כמה זמן...
 

tamas216

New member
אגב, ההצעה...

היא לא תתאפשר. עיריות רבות חשבו על הרעיון, חברת צ'ארלטון פנתה לבית המשפט והרגולטור הוציא הוראה שדבר שכזה אסור על פי חוק כיוון שהוא פוגע בהכנסות החברה אשר קנתה ב-12 מיליון דולר (נדמה לי) את זכויות השידור.
 
למעלה