שידור מירוץ סאן סבאסטין

צחי נ

New member
שידור מירוץ סאן סבאסטין

יורוספורט משדרים החל מ 17.00 היום
 
מילא אני בלי אינטרנט השבת, אבל למה-

אין שירשור על מה שקורה בסן שבסטיאן? אני רואה בטי וי ונכנס עם סולולארי לאינטרנט וכל זאת משום ש HOT כנראה היו כה חמים ששרפו לי ת'קשר לאינטרנט. לא הייתי ממליץ לחברים על התחברות לאינטרנט בכבלים. הבעיה שהאלטרנטיבה זה משהו דיי מעליבה.
 
סאן סבסטיאן-50 ק"מ לסיום...

בריחה של 14 רוכבים- פער של 4.30 דקות Moos (Phonak), Sgambelluri (Vini Caldirola), Barredo (Liberty), Leipheimer, Kroon (Rabobank), Christensen (CSC), Nardello (T-Mobile), Inaudi, Chaurreau (AG2R), Dufaux (Quick Step) Plaza (Kelme), Stangelj (Saeco), Hauptman and Scotto (Lampre)
 

natyh

New member
רובן פלזה שם

בשביל וולוורדה , תרגיל עתיק שלהם . בואריציות שונות . נתי
 
נצחון של מרטין פרדיגוארו

עבד יפה על בטיני בסיום. בטיני הסתכל שמאלה כל הזמן לראות מי ינסה לברוח והוא חתך מאחור מימין לבטיני. עד שבטיני הבין מה קורה היה לפרדיגוארו מספיק פער לנצחון.
 
עוד 2 דברים עד יותר מאוחר הערב

דיויד דאפילד האגדי חזר לעצבן שוב (אותי לפחות). הוא לא מכיר את תכונות הרוכבים הספציפיים ואומר שטויות כמו שפרדיגוארו ייצטרך לברוח לפני הסיום בזמן שידוע שלפרדיגוארו יש ספרינט מצוין. טוב לראות את הרוכב הבאסקי אלברטו מרטינז חוזר לככב. לפני כמה שנים הוא ניצח את ארמסטרונג בקריטריום אינטרנשיונל. הוא רוכב טוב נגד השעון ואולי יהיה לו מה למכור בוואלטה הקרובה.
 
רבלין מצליח לקחת מספיק נקודות...

גם היום, ונשאר בראש הדרוג של סבב הגביע העולמי. 1 Miguel Angel Martin Perdiguero (Spa) Saunier Duval 5.18.35 2 Paolo Bettini (Ita) Quick.Step-Davitamon 3 Davide Rebellin (Ita) Gerolsteiner 4 Marcos Serrano (Spa) Liberty 5 Alberto Martinez (Spa) Relax 6 Georg Totschnig (Aut) Gerolsteiner 0.06 7 Ivan Basso (Ita) CSC 8 Rik Verbrugghe (Bel) Lotto-Domo 1.19 9 Constantino Zaballa (Spa) Saunier Duval 1.35 10 Markus Zberg (Swi) Gerolsteiner 1.39 World Cup standings after round 7 1 Davide Rebellin (Ita) Gerolsteiner 282 pts 2 Paolo Bettini (Ita) Quick.Step-Davitamon 238 בקבוצה מאחורה (קצת יותר מדקה וחצי) היו אסטרלואה, ואלוורדה וקונאגו. קלמה וסאקו קצת איכזבו אותי, היה להם יותר מרוכב אחד בקבוצה הרודפת. אבל הם לא הצליחו לייצר עבודה יעילה והבריחה הצליחה לא רק לשמור על הפער, אלא גם הגדילה אותו בירידה ובמישור. יאן אולריך פרש בגלל בעייה בגלגל האחורי.
 
תיקון, ואלוורדה לא היה בקבוצה...

השנייה. אני לא ראיתי באיזה שלב הוא נשר, אבל הוא סיים במקום ה-59 יותר מחמש דקות אחרי המנצח.
 
ותיקון לאולריך -

הוא נעצר בגלל בעיה באוכף (לכן הגלגלים של מאביק לא יכלו לעזור לו). גם בטור הוא נעצר (שלוש פעמים שאני זוכר) בגלל בעיות באוכף. מה הסיפור של האוכף שם?
 

IlanShacham

New member
צתוך האוכף יש הזרקה ישירה של

חומרים אסורים לתוך השרירים. אם זה מתקלקל הוא לא יכול לדווש יותר
סתאאאם, נו, צוחקים
 
זה קצת לא מסתדר לי...

איך לרוכב בקבוצה כל כך גדולה ועשירה יש תקלה כזו? ברמות האלו קבוצות לא יכולות להרשות לעצמם תקלות טכניות כאלו. מה הטכנאים של טי מובייל לא בודקים את האופניים לפני המרוץ? זה כמעט גרוע כמו שרשרת שנופלת באמצע הפרולוג (דייויד מילר).
 
אולריך הוא הטכנאי האישי של אולריך

האח של יאן אולריך מגיע עימו לכל מרוץ (של הקבוצה או הנבחרת) והוא אישית דואג לאופניים של אחיו. לעיתים קורה שיש תקלות שאינן מסתדרות עם הרמה של הדבוקה מקצוענית. שרשרת נופלת? אני זוכר קטע בטור 2001 בו בחנו (יובל גולן ואנוכי) את האופניים של הקבוצות וציינתי באוזני יובל כי רק לאופניים של CSC אין חלק מסוים שמונע נפילת שרשרת. באותו היום ביצע לורן ז'אלבר את אחת מהבריחות המרשימות שלו וניצח. בדרך נפלה לו השרשרת פעמיים ופעם אחת הוא התרסק בגלל נפילת השרשרת. מוזר שזה קורה ברמות האלו אבל זה מוכיח שגם הטכנאים, כרוכבי האופניים ושאר מרכיבי הדבוקה המקצוענית, הם בני אדם אולי חלקם עם פודינג, אבל בני אדם. (אני מסייג את ההגדרה בכל הקשור לארמסטרונג....הוא סופראדם)
 
אני יודע שאחיו הוא הטכנאי שלו...

ויכול להיות שפה בדיוק הבעיה. אולי עדיף לבחור טכנאי בגלל המקצועיות שלו ולא בגלל שהוא אחיך? מיום ליום מתחזקת אצלי התחושה שיאן אולריך הוא הגרמני הכי ישראלי בעולם
. דבר נוסף כל הקבוצה מקדימה זו שבסופו של דבר ניצחה את המרוץ, צריכה להגיד תודה לאח של יאן. אולריך היה הרוכב הכי פעיל אתמול במרדף, והפער גדל ועבר את הדקה רק כשהוא פרש מהמרוץ.
 
משהו מעניין

הנה הודעה מפורום אחר באותו נושא Rudy Pevenage was a guest-commentator on sporza tv. Jan was standing quite calmly besides his bike while the guy from the neutral material car was frantically waving with wheels and running about. Funny sight. Odd thing is that while people on tv were guessing why it took so long to repair it and why Jan didn't let the other guy install a new wheel...from just watching the tv screen, Rudy guessed that it was the saddle that broke. I was watching the screen at the same time and I was amazed that Rudy could see that. The other commentator asked Rudy why there were no other T-Mobile cyclists around. A domestique with the same bike size could lend him his bike. Rudy said that it's not that simple. There are not many cyclists with the same bike size as Jan. For the Olympics, one of the Belgian cyclists was chosen as a domestique for Peter Van Peteghem over other potential team mates because he has the same bike size and so he can help Peter out in case of bad luck with the bike.
 
למען ההגינות על אחיו של יאן אולריך

בשנת 2002 הייתי באליפות העולם שנערכה בזולדר- בלגיה. ממש לפני הזינוק של הנשים גיליתי בעיה באופניים ש שני בלוך. האוהל הקרוב ביותר היה של הקבוצה הגרמנית. רצתי לשם ופניתי לטכנאי הראשון שמצאתי. הסברתי לו את הבעיה ואז הגיע פטר (המאמן של יאיר כספי שהיה עימנו שם) ולקח את האופניים לאוהל של הקבוצה ההולנדית (שם היו כמה טכנאים שהוא הכיר מימיו כרוכב) שם פתרו את הבעיה מיד. פטר חזר עם האופניים לאוהל בו הייתי עסוק בהרגעה של שני שכבר ראתה את האליפות מתפספסת משום תקלה טיפשית. שני יצאה עם האופניים לקו הזינוק ופטר שאל אותי - "הטכנאי שדיברת איתו נראה לך מוכר"? אמרתי שלא ממש אבל אם אני חייב למצוא דימיון למישהוא אז- "הוא ג'ינג'י ושמן כמו יאן אולריך" היו מסביבנו בערך עשרה אנשים ששמעו את זה ופרצו בשלל תגובות שנעו בין צחוק מתגלגל לצחוק מבויש (משהוא דומה לגיחוך אבל יותר מאופק מהגיחוך הישראלי). פטר אמר שנכון כי זה האח של יאן אולריך. באחת הפעמים ניצלתי את מעבר הבנות בהשלמת סיבוב (לאחר שניסיתי לשכנע את שני שממש כדאי לשתות למרות שהיה מתחת ל- 10 מעלות) נגשתי לאותו אח של יאן אולריך ודברתי עימו מעט. הוא (ושני טכנאים נוספים) אמרו שאחיו של יאן אולריך הוא אחד הטכנאים המעורכים ביותר בגרמניה ונחשב לבעל הידע הטכני הרחב ביותר בכל הקשור לחלקי אופניי כביש מבין הטכנאים הגרמנים. שני הטכנאים האחרים סיפרו לי כי בפגרה יש לו רשימת הזמנות לבניית גלגלים ואופניים המספקת לו פרנסה שהייתה מספיקה לשני טכנאים לעונה שלמה. אחיו של אולריך אמר לי כי הוא בחר במקצוע הזה משום שהוא לא יכול לסמוך על אף אחד שיטפל, טוב יותר ממנו, באחיו. העובדה היא שהנבחרת לקחה אותו כטכנאי בשנה בה אולריך לא היה כלל בנבחרת. ולמה אני קורא לו האח של אולריך? כי אני לא זוכר את שמו וזה כמו האח של דריקס. אה,כן, סיפרו לי שם כי האח של אולריך היה הרוכב הטוב במשפחה עד שבעיית ברכיים אילצה אותו לפרוש בגיל מאוד צעיר ושזו בעייה משפחתית ממנה סובל גם אולריך המוכר לנו.
 
אם אני לא טועה, לכל בן אדם נורמלי

שדוחף הילוכים כמו אולריך בהרים צריכה להתעורר בעיה בברכיים.
 
זו לא עובדה מדעית

גם רוכב המאמץ סל"ד כשל ארמסטרונג יכול לפתח בעיות ברכיים. הסיבה אינה הכח המושקע אלא מוכנות השרירים לתמוך בשלד במאמץ המושקע. מאמץ הוא נגזרת של מרכיבים רבים ולא רק יחס ההילוכים. גם סל"ד גבוהה יכול להיות סיבה למאמץ יתר.
 

ido mazor

New member
סטפן ויאן אולריך

לאח של יאן קוראים סטפן. בתמונה שניהם, לפני הזינוק לפרולוג של הטור השנה.
 
הרכיבה של רבלין מעצבנת

כבר מירוץ שני ברציפות שכל מה שהוא דואג לו זה הגלגל של בטיני. זה כמו שחקני הכדורגל שאומרים להם לשמור על החלוץ של הקבוצה היריבה אז הם הולכים איתו לכל מקום. במירוץ קטעים זה מקובל, במירוץ חד יומי זה קצת פחות מקובל. ברור שהקרב על גביע העולם יהיה בין בטיני ורבלין. נשארו עוד 3 מירוצים בסבב. בציריך אין לאף מהם יתרון אמיתי על השני. בפריז-טור יש לבטיני יתרון כי הוא ספרינטר ויש לו סיכוי לקחת כמה נקודות ובלומברדיה אני חושב שלרבלין יש יתרון קל. לרבלין יש גם יתרון בכך שהוא לא משתתף באולימפידה. לסיכום, כמו שאפרת לוין כותבת בסיקור שלה על סן סבסטיאן (מאמרים של פורום אופנים) יהיה קשה מאוד להוריד מרבלין את החולצה של הגביע העולמי.
 
למעלה