שידרגתי מחמש מגה ל12, אבל עדיין מקבל בקושי 5.

yuckfou

New member
שידרגתי מחמש מגה ל12, אבל עדיין מקבל בקושי 5.

אתמול (ה27) שידרגתי מ5 מגה ל12 ועכשיו לאחר יום, עוד לא הצלחתי לקבל משהו קרוב למהירות ששידרגתי אלייה. אפילו בבדיקות מהירות של בזק בינלאומי ( http://www02.bezeq.co.il/support/Pages/speed_test.aspx ו http://212.179.191.175/ ) שבה אני אמור לקבל את המהירות המקסימלית (בכל זאת; שרת בישראל של ספק האינטרנט עצמו) שאני משלם אלייה, אני מקבל בקושי שש מגה (שזה חצי מהמהירות): http://localhostr.com/files/7a8ffd/1.jpg http://localhostr.com/files/9839ba/2.jpg בשום אתר בארץ לא הצלחתי לקבל את מלוא המהירות, או משהו גבוהה יותר מאתרי הבדיקה. ההצלחה הכי קרובה שראיתי במהירות גבוהה יותר, הייתה משרת בעזה. כן כן, "פלסטין": http://www.speedtest.net/result/664798067.png אבל לצערי לא מכיר שום אתר ברשות הפליסטינית שיש ממנו להוריד משהו שמצריך מהירות גבוהה, או בכלל אתרים (עד היום בכלל לא ידעתי שיש להם שם אינטרנט ושרתים... שאיכשהו נותנים לי מהירות יותר גבוהה משרתים בארץ) אז אני עדיין טקוע עם המהירות ה"חדשה" שלי, בלי לראות את מלואה העוצמה שלה. כי מאתרים (כגון gamershell.com וbigdownload.com ) שמהם אני מוריד קבצים גדולים, אני אפילו מקבל מהירויות יותר נמוכות (ראה תמונה: http://localhostr.com/files/acbcd9/3.jpg) משקיבלתי מקודם עם החבילה של 5מגה הישנה שלי. אז מה אני עושה? חוזר לחבילה הקודמת שלי (חמש מגה), בגלל שאין שום שיפור במהירות האינרטנט באתרים בארץ והחמרה עם אתרים מחו"ל? ואני לא יכול לצלצל לתמיכה הטכנית של הספק. כי אתמול עם כל ההמתנות בזמן השידרוג, גמרו לי את הכרטיסי הטולקמן בשני הפלאפונים שלי (שהם הטלפונים היחידים שלי בבית). אז בזמן שהשארתי את הפרטים שלי באתר השירות תמיכה שיתקשרו אליי, אני החלטתי לנסות את מזלי כאן בזמן ההתמנה לצילצול שלהם (שאני מנחש לא יקרה בזמן הקרוב, או בכלל היום).
 
שלום yuckfou

כאשר משדרגים את המהירות האינטרנט, יש לבצע שדרוג גם אצל ספקית התשתית. כמו כן, יש לוודא מול ספקית התשתית שהשדרוג אכן בוצע בפועל. לעיתים השדרוג לוקח עד 24 שעות. במידה ואכן שדרגת אצל ספקית התשתית, ישנם מספר גורמים היכולים לגרום לאיטיות בגלישה: האם יש לך מחשב אחד או רשת ביתית? האם אתה משתמש בתוכנות שיתוף קבצים? ההמלצה שלי היא לבדוק את מהירות הגלישה לאחר 24 שעות. במידה ומהירות הגלישה עדיין אינה תקינה, אנא השאר פרטים בהודעה פרטית או במייל [email protected] (שם מלא, מספר ת.ז של בעל המנוי או שם משתמש בבזק בינלאומי, מספר טלפון לחזרה ושעות נוחות ליצירת קשר). ונציג מטעמנו יצור איתך קשר בהקדם מירית
 

yuckfou

New member
כנראה הבעיה נפתרה... ושאלה קטנה.

ידיד עם ידע מחשבים יותר מורחב משלי הגיעה אליי הביתה, וכאשר התחלתי לספר לו איזה ספק אינטרנט חרא אתם (מקווה לא מפריעה לך
) עם שירות תמיכה זבל (לא צוחק. אני עדיין לא קיבלתי תשובה מהטופס שמילאתי הבוקר בשמונה כאן: http://contact3.bezeqint.net/form.html. והשעה כבר אחרי שבע, אז בספק שהם כבר יחזרו היום (כנראה ניחשתי נכון מקודם)), הוא הציעה להיסתכל על ה"בעיה". ואחרי "הסתכלות" של שתי דקות, הוא מצא פתרון [חלקי?]. ה"בעיה" הייתה שבראוטר שלי הMTU היה מוגדר ל1456. כאשר הוא שינה את ההגדרה ל1428, המהירות השתפרה. עכשיו בבדיקת המהירות של בזק בינלאומי אני עדיין לא מקבל את מלוא המהירות, אבל העשר מגה שקיבלתי בתוצאה אחרי שינוי ההגדרה של MTU, הרבה יותר טובה מהתוצאה הקודמת (שהייתה בקושי שש). וכן יש לי מחשבים מרובים בבית (3 נייחים ואחד נייד) ברשת בייתית. וכן ספק האינטרנט וספק התשתית עידכנו את חבילת הגלישה למהירות החדשה (בחבילה הקודמת שלי מהירות ההלעה שלי לא הגיעה ל"כמעט" מגה. היא הייתה על 500Kb), ואמרו שהעידכון במערכת יקח רק שעתיים (ושאני גם יאתחל את המודם לאחר שעתיים). ולא, לא משתמש בתוכנות שיתוף; ואם כן הייתי משתמש, לא הייתי משתמש בהם בעת הרצת בדיקת המהירות. ועכשיו לשאלה שלי: האם שינוי ההגדרה באמת עזר, והאם "1428" היא ההגדרה ה"אופטימאלית" לחיבור?
 
שלום yuckfou

הצטערתי לשמוע על חווית השרות הלא נעימה שעברת, אשמח לנסות ולתקן את הרושם שנוצר. אני מזמינה אותך להשאיר לי פרטים (שם בעל המנוי, מספר תעודת זהות, מספר טלפון ושעות נוחות להתקשרות) בהודעה פרטית או במייל [email protected] ואבדוק את הנושא. לגבי השאלה הטכנית, כאשר המהירות אינה תקינה מומלץ להגדיר את ה- MTU בראוטר על 1392. במקרה הנ"ל, ה- MTU היה גבוה מדיי ולכן לאחר השינוי מהירות הגלישה השתפרה. לאחר ביצוע שינוי ה- MTU, תוכל לבצע בדיקת מהירות. מירית
 

ladybug4NLP

Active member
שדרגת? יופי! האם שדרגת גם רשת או רק מהירות?

כי אם שדרגת מהירות בלבד ואתה עדיין ברשת הישנה ואתה רחוק מהמרכיז - זה כאילו לא עשיתי כלום. לפני כ-4 חודשים פנו אלי מבזק בינלאומי לשכנס אותי לעבור לרשת המהירה. הסכמתי מייד. אני תמיד בעד יעול וגם המחיר המשולב תשתית + ספק ב-10 מגה היה אטרקטיבי. לקחתי מודם מחנות בזק. הגיע הטכנאי ופשוט צחק לי בפנים: 1. לא היה (ועדיין אין) תשתית מהירה אצלי 2. אני רחוקה מהמרכזיה 1.5 ק"מ כך שברשת הישנה - גם אם שדגו אותי ל-8 מגה (כי טענו שיש טעות קטנה) הרי שאוכל לקבל מקסימום 5 מגה מהירות. 3. מאחר והתברר שהחיבור יהיה ברשת הישנה - התבטל המחיר האטרקטיבי וקפץ למחיר הרבה יותר גבוה. כך.. שלצערי... החזרתי את המודם וחזרת לצעדי צב של 3 מגה, ממתינה בקוצר רוח שאת האנרגיה שמשקיעים בפרסום הרשת החדשה, ישקיעו בפריסה וחיבור עצמו. ושאלה למירית: יש לי ראוטר חדש של EDIMAX וכאמור אני בכבלים ברשת הישנה - והמהירות בהתאם. האם שינוי ה-MTU אצלי יוכל לעזור בשיפור המהירות? תודה
 
שלום ladybug4NLP

פריסת תשתית רשת ה- NGN תלויה בספקי התשתית – הוט ובזק. על מנת לוודא שהינך נמצא בטווח התשתית תוכל להכנס לאתר של חברת בזק: http://www02.bezeq.co.il/NGN/Pages/ngn_map.aspx ובמידה והינך לקוח הוט תוכל לבדוק באתר: http://www.hot.net.il/NEW/4366-he/Hot.aspx בנוגע לEDIMAX, הגדלת מהירות הגלישה תלויה בפריסת התשתית וחבילת הגלישה אליה את מחוברת. במידה ומהירות הגלישה תקינה, אין המוצר אמור לשנותה. מומלץ לשנות את הגדרות ה- MTU רק כאשר ישנה תקלה הנובעת מהראוטר. מירית
 
אכן אני גולשת באיטיות של צב על חיבור 3MB/150k

ברשותי מחשב נייח +נחשב נייד + ראוטר edimax התשתית היא של כבלים. (ב-ADSL זה היה עוד יותר גרוע) אז... האם אפשר לשפר את הבצועים ע"י tweaking של הראוטר לפחות עד שבזק או הוט יגיעו עם האינטרנט המהיר שלהם? תודה
 
שלום אזון פנימי

אני מעוניינת לבדוק לעומק את הנושא מול התמיכה הטכנית שלנו. השאירי לי פרטים מזהים (שם מלא, מספר תעודת זהות של בעל המנוי או שם משתמש בבזק בינלאומי, מספר טלפון ושעות נוחות לחזרה) בהודעה פרטית או במייל [email protected] ונציג מטעמנו יחזור אלייך בהקדם מירית
 
אני כבר לא גולשת בבזק בינלאומי

אבל הבעיה שלי יתה בדיוק אותו דבר. בקשתי מידע כללי האם אפשר לשפר את הגלישה ע"י tweaking תודה
 
למעלה