אני לקוח של אורנג´ למעלה מ- 3 שנים
ויש לי ששה קוים שלהם. בנוסף, יש לי שני קוים של פלאפון ושני קוים של סלקום. מבחינת איכות התקשורת, אורנג´ לדעתי הכי טובים. מבחינת שרות ללקוח, ממש לא. אינם עומדים בהבטחות, עובדים בראש קטן (אומרים שיעדכנו פרטים במחשב - סיכומים שסיכמנו - ו"שוכחים" לעדכן, אלא רק אחרי כמה תזכורות). לעניין ההפסד: אף חברה לא מציעה הצעות שיגרמו לה להפסיד. אף פעם !!! הם מנסים לשכנע את הלקוח שהוא מקבל הצעה טובה, אך תמיד (!!!) הלקוח יוצא מופסד בשידרוג או במעבר לתוכנית אחרת, היזומה ע"י אורנג´. בכל אופן, מה שהכי מרגיז זה, שרוצים מכשיר בחזרה ולא מוכנים להפסיק לחייב אותי עבור רכישתו בתשלומים (כאמור, 22 ש"ח בחודש). כלומר, אצטרך לשלם עבור שני מכשירים: אחד שיוחזר להם, והשני שאקח, המשודרג (עבורו, במסלול TO GO אקבל חזרה סכום מסויים תמורת זמן שיחה). לסיכום, זה עושק של הלקוחות.