בדף של עלי אקספרס יש אפשרות לפתיחת מחלוקת. פתח ותכניס את הסרט שצילמת.אף פעם לא החזרתי מוצר לאליאקספרס מישהו יכול אולי לשתף מניסיונו?
מייבש שיער על קור עושה את העבודה.בדף של עלי אקספרס יש אפשרות לפתיחת מחלוקת. פתח ותכניס את הסרט שצילמת.
אתה יכול להכניס את כל ה"ציוד" לצלחת מלאה באורז. אומרים שהוא סופח לחות.
כשפעם מכשיר נרטב לי, הכנסתי לתנור אפייה במצב טורבו ב-50 מעלות (אסור יותר) והשארתי כחצי שעה. זה פתר הכל.
אבל...
א. כשאתה מקבל מכשיר חדש ותקין, הוא מגיע עם סוללה שיכולה לעבוד לפרק זמן מסוים.
אז אם המכשיר כבוי, אל תפעיל לפני שתחמם או לאחר שתשרה באורז.
ב. אם תפעיל ויעבוד? ניחא. אבל קיים גם סיכוי שייגרם נזק ולכן הייתי שוקל כמה פעמים אם כדאי בכלל להפעיל.
ג. גם אם תפעיל ויעבוד, זה לא יבטיח לך, שאין קורוזיה שתגרום לתקלות בעתיד.
לכן, הכי נכון זה להעביר את הסרטון מיד לדף המחלוקת.רק קח בחשבון, שהם עלולים לבקש ממך שתשלח תוך 7 ימים, ולכן ראוי שתשלח את זה ביום א או ב ולא בשישי או שבת.
חום של מייבש מסוכן. עדיף תנור אפייה 50 מעלות טורבו. עושה עבודה יפה.מייבש שיער על קור עושה את העבודה.
אולי אפשר גם על חום? לא היה לי את האומץ לנסות.
הכי מומלץ ליבש במיקרוחום של מייבש מסוכן. עדיף תנור אפייה 50 מעלות טורבו. עושה עבודה יפה.
היי... אני רוצה שלט סמסונג אינוורטר... מתאים לי.מה זאת אומרת מפחד לחבר לחשמל? לא בגלל ה"סכנה" שעשוייה אולי להיות. האריזה לא תקינה שעשוייה גם לגרום לתקלות במוצר.
להחזיר דחוף, לא לנסות להשתמש בו!
על כל אריזה חיצונית של משלוח (לא אריזת המוצר עצמו) יש את פירטי השולח. אם יש טלפון אז להתקשר מיד, אם לא, לשלוח בדואר רשום, ולציין את ההחזרה במייל או בכל אמצעי הקשר שיש. כשקונים מוצר, הרי יש התכתבות במייל המאשר את הקנייה, אז אין בעיה. וכמובן לבקש החזר גם על דמי המשלוח אליך (אם יש) ושל השליחה חזרה.
מנסיון עם איביי, בפעמים שהגיע מוצר תקול והודעתי על כך, זיכו אותי ואמרו להשאיר את המוצר אצלי.
קרה אפילו עם מוצר תקין לחלוטין שלא תאם את מה שביקשתי. עד היום יש לי שלט למזגן סמסונג, תקין לחלוטין, רק שהוא מתאים למזגני אינוונטר ולא למזגן רגיל. סתם שוכב באריזה, אין לי מה לעשות איתו, אבל גם לא אזרוק אותו. (לידיעתך @יוסי זיו1, שבזמנו הודעתי לך על כך, אולי תרצה אותו)
שבת שלום.
1. חכה עם הדיספיוט, זה מוצא אחרון. קודם כתוב למוכר על כל הפרטים וראה מה הוא מציע. היה לי בעבר מקרה של טלפון שיומי שהגיע עם מצלמה בעלת פוקוס תקול. ביקשו שאחזיר את המכשיר לתיקון עם משלוח על חשבונם. משלוח בדואר רשום עלה 18 ש"ח וויתרתי על ההחזר.
2. בינתיים, יבש את המכשיר ושאר האביזרים על חום נמוך בעזרת מייבש שיער ידני ובדוק איך הוא פועל. זה לא יהרוג לך את הקייס כיוון שכבר צילמת את הוידאו. כל העניין של היבוש רעיון גרוע ביותר שלא שווה את הסיכון. גם אם לתת למכשיר מספיק זמן להתייבש קשה לי להאמין שהוא לא ישבוק חיים מקורוזיה.
3. אובייקטיבית כמובן המוכר לא בהכרח אשם. ראית פעם איך דואר ישראל מחזיק את מלאי החבילות עד החלוקה? בעונה יבשה זו לא בעייה, אבל כשיורד גשם... בתור קונה זה לא אמור לעניין אותך מי בדיוק אשם. לך תדע באיזה שלב בשרשרת האספקה החבילה נפגעה. לא יוםתע עם המוכרים/ספקים מבוטחים למקרים מהסוג הזה בכדי לא להפסיד את כל המחיר שיכלו להרויח.
4. ותמיד תישאר לך האופציה להפנות זאת לאליאקספרס ואפילו פייפאל, בהנחה שהשכלת לשלם דרכם.
אגב, באיזה דגם מדובר וכמה עלה?
כנס לטכנאי סלולר אמין שאתה מכיר או ברר אצל חברים.פתחתי מחלוקת והיום קבלתי תשובה עם כמה אופציות :
1. לקבל 10 דולר פיצוי.
2. לספק הוכחה לאי תקינות של הטלפון (יש הסבר מפורט איך לחבר לטעינה ,אתחול וכו') ,ורק אם אספק הוכחות כאלה ,והם יעמדו בביקורת חוזרת של המוכר לתקינות הבדיקות, אפשר יהיה לקבל החזר מלא.
3. להחזיר את הטלפון בדואר רשום ,ולקבל הסכמת המוכר להחזר של דמי המשלוח (שהוא חייב לתת) ,לספק מספר מעקב וצילום דואר רשום ,אם המוכר יעשה בעיות קבלה, אני מוזמן לפנות שוב לצוות אליאקספרס עם הקבלה על דואר רשום.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.