שיווווו

שיווווו../images/Emo70.gif../images/Emo24.gif../images/Emo85.gif

אני מרגישה כאילו פתחו את הפורום הזה ממש בשבילי
!!!! בדיוק בזמן הנכון והמתאים לשאלה שחיפשתי שיעזרו לי) אני עובשה עבודת חמש יחידות פרויקט על איזה חבר´ה אני רצכיה לבחור יש כאלו שעושים על אוסם וכאלו על קרליין אחד על קסטרו ועוד כל מיני עלית וכו´... אני גם צריכה לעשות את הפרוייקט הזה אבל אני לא יודעת על איזה חבר´ה אני מחשפת משהו מענין כי אני מאלו שמשתעממים מכל דבר משהו עם רעיון מוביל איזה חבר´ה מסוימת שמיצרת משהו או משהו כזה מחר בבוקר אני יכנס ואני מקווה לתגובות בברכה נועה:)
 

zambush

New member
מה דעתך על פרוייקט גדול

משהו בסגנון הרכבת הקלה. זה פרוייקט יחודי וראשוני בארץ (אם לא מחשיבים את הכרמלית
), ההולך ומוקם ברחובות העיר ירושלים. עד כה, התגובות לפרוייקט היו שליליות בקרב הציבור שנשאל על ידי לגביו, ואם בא לך לעשות משהו רציני ולא חפיף, משהו שלא יבייש את המונח "חמש יחידות" שבשמם את עושה עבודה. השיווק היום נעשה בעצלתיים, והדבר היחידי המשמעותי שנעשה עד עכשיו היה חלוקת חומר הסברתי אל פתחי הבתים, וגם במרכז העיר במהלך יריד "חוצות העיר". זה גם המקום לפנות אל חברי הפורום (שאני מקווה שיהיו עוד) בשאלה "כיצד הייתם משווקים (ומפרסמים) את הרכבת?". אני לא אתחמק מהשאלה, ואתן לי זמן כמו לכולם (עד מחר).
 

danchen

New member
רכבת קלה - שיווק קל

עדין לא נעשה שיווק כי אין מה לשווק - בינתיים אולי משווקים את הרעיון של הרכבת הקלה. זה רעיון טוב לעבודה - איך לשווק את הרכבת הקלה לכשהשירות ינתן. איך משווקים שירות כזה ? איך משווקים את אגד ואת רכבת ישראל ? למי ? ולמה ?
 

hatul

New member
בין הרים ובין סלעים טסה הרכבת ../images/Emo79.gif

כשקראתי כאן על הרכבת בירושלים, התנגנה לי השורה הזו, ונראה שהיא אכן מתאימה, כיוון שהרכבת תיסע על הרי ירושלים. ככל הנראה. או מתחת לאדמה. או מה שזה יהיה...
לגבי שיווק של אגד - משווקים את הנוחות, את איכות הנסיעה, את איכות האוויר הנפלט מהאגזוז (ומעלים את מחיר הנסיעה)... לשיווק הרכבת - מראים שברכבות אין פקקים, אם כי הן עדיין נוסעות משום מקום לשום מקום בזמנים מוזרים. (ואני לא מדבר על התחנות בת"א
) מעניין איך באמת אפשר להראות לאנשים שכדאי להעדיף בתחבורה ציבורית על פני רכבים פרטיים.
 

danchen

New member
בלי שום קשר (רק לרכבת בעצם)

היום יצא לי לנסוע ברכבת מבנימינה לתל אביב - למעשה רציתי שיצא לי לנסוע משם אבל לא יצא - למה? כי אין בבנימינה מספיק חניה למכוניות ואז מי שמגיע כדי לנסוע ברכבת לא יכול כי אין לו חניה. אז מה הוא עושה ? נוסע עם האוטו לתל אביב או נוסע לתחנה אחרת ונתקע בפקק בפרדס חנה. נהדר, לא (ala ruth gonzales) ?
 

hatul

New member
כן, סך הכל, כמה תעבורת רכבות

כבר יש בבינימינה. זה לא כאילו צומת מרכזי של רכבות, מה?
 

zambush

New member
לפני שמשווקים את הרכבת

צריך קודם לאמוד את היתרונות של הרכבת על פני המתחרים העקריים: הרכב הפרטי והאוטובוס. אז קודם כל, הרכבת הרבה יותר אמינה מהאוטובוס שמאחר ונתקע בפקקים, הרכבת הקלה לא תתקע בפקק כי יש לה נתיב מיוחד בשבילה. התדירות שלה גבוהה (8 דקות בשעות השפל), היא מהירה (ביחס לאוטובוס וגם לרכב הפרטי), נוחה, לא צריך לחפש חניה (מה גם שהעירייה תצמצם את מס´ מקומות החניה בעיר במיוחד בשביל הרכבת הקלה), לא מזהמת, וכמובן, גולת הכותרת של העירייה, היא תחייה את מרכז העיר, שמתעורר ממילא בזמן האחרון, בעקבות יריד חוצות העיר. הבעייה העיקרית כשמשווקים את הרכבת, היא הציבור הרחב שמטבעו הוא מתנגד לרעיונות חדשניים ו\או חדשים, בפרט אם הם באים מכספו האישי (הרכבת ממומנת ע"י מספר גורמים, בינהם משרד התחבורה). האחרים טוענים שאף אחד לא ישתמש בזה, שזה יומרני וראוותני, שזה יקר ולא נגיש להמון, שזה יהרוג את מרכז העיר, פיל לבן, שלל תירוצים. אנחנו, האנשים החושבים (קפיטליסטים במובן החיובי של המילה), מבינים עד כמה הנושא חשוב, ולכן עד כמה חשוב לשווקו בצורה הנכונה הטובה ביותר, אחרת כל הרעיון יתפספס. אני יכול להגיד שבאופן אישי, למרות שיש לי רכב פרטי ואני לא משתמש באוטובוסים, כשהרכבת הקלה תעבור ליד ביתי (והיא אכן תעבור בדרך חברון בסופו של דבר), אני אכן אשתמש בה בלי לחשוש לזמני היקר, לכספי ולמעמדי כמשתמש בתחבורה ציבורית.
 
../images/Emo51.gifלכולם../images/Emo13.gifאבל...../images/Emo85.gif

אני לא מבינה ברכבות
והמורה לא ביבין על מה אני עושה ועדיף חברה ישראלית מוכרת אבל גם משהו מענין חחחחח אוף ד-י-ל-מ-ה:)
 

zambush

New member
את לא צריכה להבין ברכבות

את חושבת שמשרדי פרסום מבינים ביוגורטים? אין שום סיבה שהמורה לא יבין, הוא חייב להבין כי זה המקצוע שלו, עם הנושאים האלה הוא מתעסק וגם מתיימר ללמת אתכם.
 
למעלה