אם המיקוד הוא בשם, עדיף לקדם באופן הפשוט את השם. אם מדובר...
בשם המחובר לעיסוק, לדוגמא " רמי לוי שיווק השיקמה" רצוי ביחד, אבל אין סתירה בדרך כלל, גוגל עם המנגנון המשומן והמתחוכם שלו, יקשר בין השם ותדירות החיפוש וההופעה שלו, ויקפיץ אותו בהתאם בדפים.
שונה הדבר אם בכוונתנו למתג עסק או עיסוק של בעל מקצוע לדוגמא "עו"ד אבי לוי מומחה בנזיקין " ואז רצוי למתג שם עם עיסוק , או אם מדובר במותג שהוא פופולארי ומוכר כמו למשל "אבי לגו חנות הצעצועים שלנו".
מקווה שזה הכיוון של שאלתך.