שיווק בפייסבוק לא עובד
כאשר עושים אותו רק שם. תראו מה קרה בבחירות, "ארץ חדשה" למשל עשו את הקמפיין שלהם ("השיטה") ביוטיוב ובפייסבוק והוא היה מצוין, אך הם לא הצליחו לעבור את אחוז החסימה וקיבלו 13,000 קולות. לעומת זאת יאיר לפיד עם "יש עתיד" שעשה גם שיווק בפייסבוק, השתמש במקביל בערוצי פרסום ושיווק נוספים כמו שלטי חוצות, אינטרנט וכמובן הרבה שטח. משמעות הדבר שגם עסק שלעתים עושה פעילות רק במקום אחד, לא תמיד יראה את התוצאות בעוצמה לה הוא מצפה והחוכמה הינה לשווק את עצמך במספר ערוצים במקביל על מנת להגיע לקהל יעד רחב ככל האפשר.
כאשר עושים אותו רק שם. תראו מה קרה בבחירות, "ארץ חדשה" למשל עשו את הקמפיין שלהם ("השיטה") ביוטיוב ובפייסבוק והוא היה מצוין, אך הם לא הצליחו לעבור את אחוז החסימה וקיבלו 13,000 קולות. לעומת זאת יאיר לפיד עם "יש עתיד" שעשה גם שיווק בפייסבוק, השתמש במקביל בערוצי פרסום ושיווק נוספים כמו שלטי חוצות, אינטרנט וכמובן הרבה שטח. משמעות הדבר שגם עסק שלעתים עושה פעילות רק במקום אחד, לא תמיד יראה את התוצאות בעוצמה לה הוא מצפה והחוכמה הינה לשווק את עצמך במספר ערוצים במקביל על מנת להגיע לקהל יעד רחב ככל האפשר.