כמה מחשבות בנושא
מאחר וקהל הלקוחות שלך מאוד ממוקד וקיימים ערוצי פרסום ייעודיים עבורו, הייתי מתמקד בערוצים הללו (קטלוגים ואתרי אינטרנט למתחתנים) וכן ביצירת שיתופי פעולה עם אולמות אירועים ועם ספקי שירותים אחרים בתחום החתונות, שמספקים שירותים משלימים (כלומר לא מתחרים איתך ישירות - לספקי אטרקציות אין אינטרס לעבוד איתך, לצלמים ותקליטנים אולי כן). שיתופי פעולה כאלו יכולים להיות במגוון מודלים - פרסום הדדי, חבילות משותפות מוזלות, פרסום אצל בעל העסק האחר (עם או בלי תשלום מצידך) ועוד. היקף ההשקעה והחלוקה שלה בין שיתופי פעולה, פרסום בערוצים ייעודיים ופרסום בערוצים כלליים תלויים במאפיינים של העסק שלך - למשל, אם הפעילות שלך היא כלל-ארצית, הייתי משקיע יותר בערוצי הפרסום הייעודיים הכלל-ארציים, ואם אתה מספק שירותים בעיקר באזור מגוריך, הייתי משקיע יותר בשת"פים מקומיים ואולי אפילו בפרסום במקומונים, שהוא זול יחסית ומקבל חשיפה סבירה באופן מקומי (גם שלטי חוצות באזורים של אולמות אירועים יוכלו להשיג השפעה דומה).
בכל מקרה, דווקא בגלל שאתה עסק חדש חשוב לוודא שהמודעות הויזואליות שלך נראות מקצועיות, כי לאנשים חשוב להרגיש שהם חותמים מול מישהו שאפשר לסמוך עליו - ובימינו לא יקר להשיג עיצוב גרפי ברמה מקצועית.
ויכול להיות שבהתחלה תצטרך לעבוד בזול או כמעט בחינם - כדי לבנות לעצמך שם (זה יכול להיות גם במסגרת שת"פ, ואז לבעל העסק האחר מאוד משתלם לעבוד איתך, כי בעצם הוא מציע ללקוח חבילה יותר אטרקטיבית במחיר המקורי). במקרה כזה, די חשוב להציג את הפרויקטים המוזלים בתור "מבצע מיוחד", כדי לא ליצור לעצמך תדמית של אטרקציה זולה.