שיווק ומכירה

שיווק ומכירה

שלום לכולם
קבלתי המלצה שמעבר לחנות באטסי ורשתות חברתיות כדאי מאוד שיהיה לי אתר כאמצעי שיווק ומכירה נוסף ועיקרי.
בדקתי ולכל חנות מוצלחת אכן יש אתר.
אשמח לשמוע מה דעתכם.
 
דעתי

למרות שאני מסוגל להקים אתר עצמאי לבד וכבר עשיתי זאת בעבר (גם מבחינת גרפיקה, קוד, אחסון אתרים וכו') בינתיים עוד לא בניתי חנות עצמאית למרות שמכירות אונליין זו הכנסתי המרכזית.
הסיבה שלא עשיתי זאת עדיין היא שלא מספיק להקים אתר, צריך לשווק אותו.
יכול להיות שהוא יהיה אתר מהמם, אבל הסיכוי שלקוחות יגיעו אליו שואף לאפס.
אין ספק שלקוחות חוזרים יגיעו, ועם הרבה השקעה בשיווק גם לקוחות חדשים, אבל זה המון השקעה שאין לי כח או זמן אליה כרגע.
היתרון הגדול במרקטס השונים (אטצי, אמאזון, איביי) הוא מנגנון החיפוש שלהם וכח הקניה העצום שהם מייצגים.
החסרון הוא כמובן העמלות המטורפות (עד 20% באמאזון) שנוגסות לי מהרווחים בצורה משמעותית.
הלקוחות כבר שם, לא צריך לעבוד הרבה כדי למכור פרט מלמצוא/לייצר מוצרים שהם מחפשים.
באתר עצמאי אין לקוחות. לא בלי הרבה עבודה קשה.

זו דעתי בכל אופן :)
 

yauli747

New member
תשובה

מאוד מומלץ שיהיה אתר במקביל, אם זה כאתר תדמית נטו כדי לחזק את המותג או כחנות.
&nbsp
הבעיה הגדולה באתר עצמאי שמאוד קשה למשוך קהל ותנועה לאתר מה שבאטסי יש באופן טבעי קהל הרבה יותר גדול.
&nbsp
אבל אם את כבר מוכרת ושולחת מוצרים מספיק שתוסיפי גוליה עם קופון שיבואו לקנות באתר אז זה יכול למשוך אנשים, בנוסף אם את פעילה במדיה החברתית אז גם משם את יכולה למשוך אנשים לקנות באתר שלך.
&nbsp
היתרון הוא שאת חוסכת את העמלה הקטנה של אטסי אז את יכולה לעשות הנחה במוצר, אנשים מרגישים גם בד"כ בטחון לקנות באתרים הגדולים יותר מאשר באתר פרטי ולכן דרך לעודד אותם היא שהמוצרים באתר שלך יהיו זולים יותר מאשר בחנות אטסי
&nbsp
בהצלחה
 

לימיצ

New member
למה הכוונה כ"אמצעי שיווק ומכירה נוסף ועיקרי"?

יש ככ הרבה אתרים שיושבים שם כאבן שאין לה הופכים, עם מיתוג שעלה אלפי שקלים
אתר שצריך להוציא עליו כסף בשביל להקים אותו, שלא לדבר על חנות,
נגיד שאין מי שיעשה לך טובה ויבנה לך אותו , זה אומר תשלום על הקמת האתר..
יש היום פלטפורמות שדרכן ניתן לבנות אתר בקלות עם ידע טכני בסיסי. יש לך?

ואז, איך אתר הופך לאמצעי שיווק אם לא..משווקים אותו?
נאמר שאת יודעת היום איך לשווק את החנות שלך בETSY,
זה אומר שתפני משאבי זמן וכסף לקידום 2 ערוצי מכירה? זה מתאים לך?
מה הופך פלטפורמת מכירה לעיקרית או נוספת? האם החנות שלך בETSY מספיק גדולה
כדי , גם לשלם על 2 פלטפורמות, גם לפזר את המיקוד שבשיווק חנות 1 לשתיים,
וגם לתחזק את כל זה?
אם התשובה היא כן- לכי על זה.
אבל אם את בתחילת דרכך, ואת עדיין לא קורסת בדרך לדואר כל בוקר מרב
חבילות למשלוח- חכי עוד קצת..התמקדי והתרכזי בחנות אחת. חבל על הכסף, הזמן והאנרגיה.

אני תמיד אומרת- תמצאו את מה שעובד לכם, תתרכזו בו ותגדילו אותו, ואחרי שתבינו איך זה עובד
ותמקסמו את התהליך תתפנו לאפיק מכירה נוסף.

אגב, לגבי חנויות מוצלחות עם אתרים- יש חנויות בETSY, המון כאלה, שלא פתחו בETSY חנות לפני שהיה להן אתר.
יש חנויות מצליחות בETSY שETSY זו הפלטפורמה הנוספת שלהם, אחרי איביי, ואמזון...
יש חנויות מצליחות בETSY , שיש להם 3 סניפים + אתר+ החנות בETSY....
אין לך דרך לדעת מה קדם למה, ואיך הפעילות התקדמה עבורם.

מקווה שעזרתי
 
למעלה