למה הכוונה כ"אמצעי שיווק ומכירה נוסף ועיקרי"?
יש ככ הרבה אתרים שיושבים שם כאבן שאין לה הופכים, עם מיתוג שעלה אלפי שקלים
אתר שצריך להוציא עליו כסף בשביל להקים אותו, שלא לדבר על חנות,
נגיד שאין מי שיעשה לך טובה ויבנה לך אותו , זה אומר תשלום על הקמת האתר..
יש היום פלטפורמות שדרכן ניתן לבנות אתר בקלות עם ידע טכני בסיסי. יש לך?
ואז, איך אתר הופך לאמצעי שיווק אם לא..משווקים אותו?
נאמר שאת יודעת היום איך לשווק את החנות שלך בETSY,
זה אומר שתפני משאבי זמן וכסף לקידום 2 ערוצי מכירה? זה מתאים לך?
מה הופך פלטפורמת מכירה לעיקרית או נוספת? האם החנות שלך בETSY מספיק גדולה
כדי , גם לשלם על 2 פלטפורמות, גם לפזר את המיקוד שבשיווק חנות 1 לשתיים,
וגם לתחזק את כל זה?
אם התשובה היא כן- לכי על זה.
אבל אם את בתחילת דרכך, ואת עדיין לא קורסת בדרך לדואר כל בוקר מרב
חבילות למשלוח- חכי עוד קצת..התמקדי והתרכזי בחנות אחת. חבל על הכסף, הזמן והאנרגיה.
אני תמיד אומרת- תמצאו את מה שעובד לכם, תתרכזו בו ותגדילו אותו, ואחרי שתבינו איך זה עובד
ותמקסמו את התהליך תתפנו לאפיק מכירה נוסף.
אגב, לגבי חנויות מוצלחות עם אתרים- יש חנויות בETSY, המון כאלה, שלא פתחו בETSY חנות לפני שהיה להן אתר.
יש חנויות מצליחות בETSY שETSY זו הפלטפורמה הנוספת שלהם, אחרי איביי, ואמזון...
יש חנויות מצליחות בETSY , שיש להם 3 סניפים + אתר+ החנות בETSY....
אין לך דרך לדעת מה קדם למה, ואיך הפעילות התקדמה עבורם.
מקווה שעזרתי