שיווק ופרסום מוצר חדש

שיווק ופרסום מוצר חדש

שלום,
פיתחתי מוצר חדש שאין כמותו כיום בשוק. המוצר הינו גאדג'ט בתחום המיחשוב (ניידים,טאבלטים וכו').
כיום המוצר מוכן ליציאה לשוק ואף קיים בכמה סניפים של רשתות מוכרות, אך אנו לא מצליחים לפרוץ קדימה בסערה.
יש לציין, שלא עשינו שיווק ולא פרסום עד כה (גם טעות וגם כלכלי).
שאלתי היא, מה הדרך הטובה לשווק ו/או לפרסם מוצר כגון זה. (פרסום בטלויזיה?, שלטי חוץ? יצירת באז?)
אנא מכם סייעו לי.

תודה,

בנימין.
 

IKMarketing

New member
כיצד לפרסם

היי בנימין,

כמובן שלפני יציאה בפרסום יש להגדיר היטב מי קהל היעד אליו מכוון במיוחד המוצר. (נניח סטודנטים) לאחר שנבין מי קהל היעד נוכל, בעזרת תכנון תקציב הפרסום, להחליט באיזו פלטפורמה להשתמש. (נניח פרסום במגזינים של האוניברסיטאות)

כמו כן הייתי מנסה להגיע להסדר עם אותן חברות המציעות את המוצר שלך לגבי שילוב המוצר בפרסומים השוטפים שלהם בתמורה לרכישת המוצר במחיר נמוך יותר ממה שהם רוכשים אותו כיום.

אשמח לעזור.

בברכה,

איציק קמיליאן
03-5755135
0507-345322
 

מיכה ס

New member
ביקורת על פרסום המשקה Black Energy

ע"י מייק טייסון השנוי במחלוקת בגלל עברו המפוקפק שזכה גם שתמונותו תתנוסס על מטוס
 
הי בנימין, כדי לתת תשובה מקצועית מתאימה עבורך

צריך לקבל מידע ופרטים חשובים ולהכין "בריף" דף איפיון של המוצר, קהלי יעד, מטרות הפרסום, תקציב הפרסום, ועוד.
לאחר מכן ניתן לקבל תמונה ברורה ומדוייקת ולהחליט איך ובאיזה מדיה לחלק את התקציב, כולל החלטות מקצועיות לגבי המסר השיווקי פרסומי, מיתוג, פריסת הפרסום במדיה, תדירות ועוד.
 

מליס123

New member
מסכימה עם מוטי

ואם יש קושי כלכלי + מוצר חדשני שיכול לעניין נתח שוק רחב, שווה לכם לשקול פרסום בפייסבוק. מאוד זול ביחס לאפשרויות פרסום אחרות.
אבל כמו שמוטי אמר, חשוב לאפיין קודם את הקהל ומטרות הפרסום. פרסום בפייסבוק לא מתאים לכל עסק או מוצר.

בכל מקרה בהצלחה :)
 

indivi

New member
סרטון מוצר

היי בנימיני :)

בשתי מילים: סרטון מוצר.
לאחר איפיון המוצר, הבנה של קהל היעד ובניית קונספט שיווקי, נבנה הסרטון.
בסרטון אתה מעביר את כל האינפורמציה לגביו, הפתרון שהוא מספק, תועלות, ערך מוסף, עיצוב וכו' והכל בזמן
קצר יחסית ובצורה אפקטיבית.
הסרטון הופך להיות בעצם סוכן המכירות של המוצר!
לאחר מכן אפשרויות השיווק של הסרטון ברשת הן מגוונות ורבות ובתכנון נכון, תוכל להגיע למאות אלפים
של צפיות ואף לפרוץ החוצה לשוק הבינלאומי.

אשמח לתת ייעוץ לגבי הפקת הסרטון והשיווק שלו ברשת.

צחי
054-4675772
 

רוני דק

New member
שיווק באינטרנט אולי יתאים

ראשית אני מסכימה עם איציק - צריך להתאים את הפנייה לקהל המדויק אחרת יווצר בזבוז משאבים.
ברגע שתמצא את קהל היעד (או שכבר יש לך) ניתן לפנות אליהם גם במייל באמצעות דיוור אלקטרוני.

נניח שהקהל הוא אנשי המחשוב של חברות. אם יש לך כתובות מייל של כמה מהם תוכל לשלוח להם הודעה המספרת על המוצר
(למשל אם במהלך הדרך עבדת עם אנשים שעשויים להיות הקהל המתאים או שעשויים להכיר אנשים שצריכים את המוצר שלך- תוכל לעניים אותם או לבקש בסוף ההודעה להעביר את ההודעה למי שנראה להם מעוניין - להפיץ מפה לאוזן במייל)
אם אין לך כתובות- אני יודעת שיש חברות של מאגרי נתונים שמוכרים כתובות מייל (לא בטוחה לגבי איך זה הולך אבל אולי תוכל "לדוג" שם כמה לקוחות פוטנציאליים)

ואולי כדאי לך לנסות גם בפייסבוק, בפרסום ממומן בגוגל לפי מילות החיפוש המתאימות או בבאנרים (שנראה לי שעולים טיפה יותר).
 
למעלה