שלום לכולכם
תודה על הפרגון הגדול בעניין סרטון איקאה וקמפיין פייסבוק. ותודה לאביטל יוגב שחשפה אותי לפורום הזה שלבושתי לא ידעתי שקיים. כמה מהשיקולים שהביאו אותי להפיק סדרת סרטונים (איקאה הוא הראשון) שמסקרת קמפיינים יצירתיים ברשת: 1. כבר שנה אני "שובר את הראש" כיצד לבדל את עצמי ממשווקי אינטרנט שכל הזמן מדברים על דפי נחיתה, הגדלת מכירות, מוצרי מידע שניתן לארוז אינטרנטית להפיץ ולהרוויח... לאחרונה גם אין סוף מיילים על השקות מוצרים. האמת שנמאס, ברור שהכלים האלה עובדים, אבל כשכולם עושים את אותו דבר, פשוט נמאס. 2. כמו שאני מייעץ לכל עסק, כדאי שיהיה על מה לדבר ברשתות החברתיות ולא לשעמם לאורך זמן. לסדרה כזו יהיה המשך. כמה פעמים אפשר למודע על עוד מוצר חדש או עוד מבצע? 3. זה לא היה פשוט להחליט להביא את עצמך מול מצלמת וידאו ועורכת הוידאו שאיתה עבדתי פשוט עזרה לי ללדת את הרעיונות. ידעתי מה אני רוצה, אבל לא ידעתי איך להוציא לפועל. 4. ידעתי שעד שלא אצליח ליצור משהו בעצמי לא ארגע. זו פשוט תקופה של יצירתיות וכדאי לכל אחד להביא את עצמו לידי ביטוי ולהשתתף. שוב תודה. דני גולן