שיחקתם אותה!!!!!1

GK_FF

New member
שיחקתם אותה!!!!!1

ממתי הפורום הזה קיים??? סוגה!!!!!
יש איזה שירשור מומלץ מהעבר שכל אחד אמר את הלהקה האהובה עליו?? ^__^ (אני לא רוצה להתחיל אחד עכשיו כי אני בטוח שהיו.. כמה. XD)
 

GK_FF

New member
חח get the message..

אחפש עוד מעט.
(פשוט כשנכנסתי בראשונה הייתי בהתלהבות וגם לא היה לי זמן. XD) שאלה זה בטח לא הכי קשור (כי הם לא הכי איריים אבל האווירה פה הזכירה לי) מישהו מכיר את הלהקה המדהימה October Project??
להקה משנת 93'-94' והתפרקה, זאת הלהקה האהובה עליי ואף אחד לא מכיר אותם.. בעולם.. חח
 

GK_FF

New member
אוקיי......

אמנם לא עשיתי חיפוש מתקדם אבל חיפשתי בקישורים ומאמרים ו"הודעות נבחרות".. א ראיתי שום שירשור על להקה אהובה.. הייתכן שפשוט לא יצרתם אחד..? ^^" ... אוקיי עכשיו גם עשיתי חיפוש מתקדם למילים "להקה אהובה".. עכשיו אני בטוח שלא עשיתם שירשור. XD
 

Fozzie

New member
../images/Emo80.gifובכן, אם תכנס לאותה הקטגוריה

בקישורים תוכל למצוא בקישור הלפני אחרון שירשור דיי דומה שבו כל אחד נתן המלצות על להקות ושירים שהוא אישית אוהב. זה הדבר הכי קרוב שמצאתי לבקשה שלך. וברוך הבא לפורום
 

Fozzie

New member
../images/Emo80.gifד"א, תוכל להיכנס בלי שום קשר

לקישורים שבקטגוריה הנ"ל ואולי תמצא שם כמה המלצות נחמדות.
 

GK_FF

New member
וואלה מצאתי תודה

המלצה אישית תעבירי את השירשורים לקטגוריה בקישורים בשם "שירשורים נבחרים" או משהו כזה למה ממש קשה למצוא את זה כשבתוך "קישורים" יש קטגוריה "קישורים".
(יענתו זה נשמע הכי לא נחוץ ולא מעניין. XD) ראיתי עשיתם שם שירשור סרטים איריים אז אומנם לא סרט אירי אבל סרט על אגדות אני הכי אוהב Ella Enchanted.. יש למישהו המלצות לסרטי אגדות תגידו?
(לא אוהב שרק, זה קומי מדי.. ואמריקאי מדי.
(אגב לא אכפת לי באיזה שפה ומאיזה ארץ הסרטים..))
 

Bavmorda

New member
מכירה ../images/Emo14.gif....

יש לי CD אחד שלהם.... FALLING FARTHER IN... אבל אני לא שומעת אותו בימים אלו... סתם מזכיר נשכחות וכואבות
. להפתעתי שמעתי אותם לפני יומיים ב-88FM (לא מופתעת מבחינת התחנה - היא הכי אהובה עלי ובהחלט משמיעה מוזיקה איכותית ונדירה), אלא פשוט זה פתח אצלי איזה שק אחד או שתיים של דמעות... BAV.
 
למעלה