שייט רומנטי לזוג

תוכן-מקודם

Member
מנהל
happy-smiling-couple-drinking-vodka-cocktails-boat-party-outdoor-cheerful-happy.jpg
קרדיט תמונה FREEPIK

ביום הולדתי הארבעים, דקה לפני משבר אמצע החיים שתכננתי לפתח בכיף שלי, אשתי ניגשה אלי ואמרה לי שהיא רוצה לדבר אתי. חשבתי שזו תהיה שיחה נוסח "לאן נטוס בקיץ", או, אם לשפוט לפי פניה חמורי הסבר "למה אתה לא יכול להרים את הבגדים שלך כשאתה נכנס להתקלח", אבל לשלי, אשתי, היו מסתבר מחשבות אחרות לגמרי.

"אני רוצה להתגרש", היא אמרה, והדליקה סיגריה.

לעשות דברים בפעם הראשונה – אולי שייט רומנטי?

"לא הבנתי", אמרתי, "זה סוג של בדיחה כזאת?"

"לא, הזוגיות שלנו היא כרגע סוג של בדיחה" אשתי אמרה, "אני מרגישה את החיים נגמרים וכל יום אותו דבר. הולכים לעבודה, חוזרים, רואים טלוויזיה. די, נמאס לי. אני רוצה התרגשויות. חוויות. לעשות דברים בפעם הראשונה."

"ובשביל זה אנחנו צריכים להתגרש?" כמעט התפלצתי.

"כן" היא ענתה בשלווה, "כי אתה לא מסוגל לעשות שום דבר מרגש או מסעיר. אתה מפחד מדברים שבחיים לא עשית. אני אוהבת אותך אסף, אבל אני באמת זקוקה לזריקת אדרנלין בחיים שלי".

"אבל..." גמגמתי, "אני אוהב אותך, שלי..."

"אז תתאמץ", היא אמרה, סובבה לי את הגב ויצאה מהסלון.

נשארתי לשבת לבד על הספה, המום. הנייד שלי שלח התרעת פייסבוק. הרמתי אותו, וראיתי שחבר שלי מהמילואים פרסם תמונות שלו ושל אשתו, במה שנראה כמו שיט רומנטי בלב ים, על יאכטה סופר כיפית, משיקים כוסות שמפניה. המממ, אמרתי לעצמי, שייט רומנטי לחלוטין נכנס להגדרה של אדרנלין, חוויה ראשונית וכיף. נכנסתי לתיוג של גל ונעמה השכרת יאכטות, ופשוט קבעתי לנו שייט רומנטי לזוג. בלי לחשוב על זה יותר מדי ובלי להתלבט במשך ימים, כמו שאני תמיד עושה.

שלי הציצה מעבר לסיפון היאכטה, ושאלה אותי "זה אמתי? עשית את כל זה בשבילי?"

כולם יודעים עלי שאני טיפוס מאד מקובע. אני בדרך כלל לא אוהב הרפתקאות, או להתנסות בדברים חדשים. תנו לי לשבת בבית ולראות ערוץ הספורט. לכן, תארו לכם כמה הייתה עצומה התדהמה של אשתי, כשבאחר צהריים שגרתיים באמצע השבוע, הצעתי לה להתלוות אלי למרינה בהרצליה. בהיסוס רב משכתי אותה לעבר היאכטה המפוארת, שלידה חיכה לנו כבר הסקיפר. הוא ניגש אליה בחיוך אדיב. "שלי, כן? בואי, את מוזמנת להפלגת שייט רומנטי לזוג".

"לאן? למי?" היא שאלה, "נראה לי שאתה מתבלבל".

"לא מתבלבל, בעלך ארגן לכם שייט רומנטי וארוחת ערב", ענה הסקיפר, "ועכשיו בואו נפליג, כדי שנתפוס את השקיעה הכי יפה בעולם".

שלי הייתה המומה, תפסה לי את היד ויחד עלינו ליאכטה, שכמו נוצרה במיוחד למטרת שייט רומנטי לזוג על מימי הים הרגועים. כשהתיישבנו מול הים והתכבדנו בכוס יין ונשנושים, הרגשתי ששלי נרגעת קצת. עשינו לחיים והיא צחקה.

"איך זה קרה, כל זה?", היא שאלה, הציצה מעבר לסיפון היאכטה, ושאלה אותי "זה אמתי? עשית את כל זה בשבילי?"

"לא רציתי שתעזבי אותי, וחוץ מזה, אני אוהב אותך, ורציתי לקחת אותך למקום רומנטי, שקט, בלי ילדים, בלי כביסות, בלי טלוויזיה. רק אני ואת, שתתאהבי בי מחדש."

"אני לגמרי מאוהבת", ענתה שלי, הניחה עלי את הראש, ויחד התכסינו בצבע האדום של השקיעה.

לידיעתכם! זה לא סיפור זו אצלנו המציאות, התקשרו אלינו גל ונעמה השכרת יאכטות 0504600470 ותוכלו גם אתם לממש חלום.
 
נערך לאחרונה ב:
למעלה