שיכורה מאהבה מול קפה בניחוח אישה
עכשיו אני במצב של אוהדי הקפה כשצפו בשיכורה מאהבה, כשאת שיכורה מאהבה ראיתי קודם ואת קפה בניחוח אישה אני רואה עכשיו. ולאור המחמאות שזכתה לה קפה בניחוח אישה, כל כך הצטערתי שלא צפיתי בה ושמחתי על ההזדמנות, אבל גיליתי שאני אוהב את שיכורה מאהבה יותר, אם בגלל שקפה בניחוח אישה היא עם הטכנולוגיה הישנה של שנות התשעים, אם בגלל שהגרסה הראשונה שצופים בה תופסת חזק יותר, אבל ייתכן וגם בגלל שהסגנון של טלוויסה מוצא חן בעיני יותר.
כבר קראתי דיונים על כך שבריימקים המקסיקנים היה יותר "קרקס" וקפה בניחוח אישה יותר מאופקת וגם העובדה שבקפה בניחוח אישה הראו את גביוטה מרומה שתעבוד בדוגמנות כשלמעשה לוקחים אותה לעבוד בזנות ומאז לא הראו אותה עד שחזרה לאחר שנה בעוד בשיכורה מאהבה הראו את כל מה שגביוטה חוותה בפאריס ובלונדון. אבל מסתבר שיותר מזה גם לא נתנו להבין בהתחלה אם גביוטה עבדה בזנות, כי כשהיא חזרה לקולמביה היא נעצרה עם זונות שבאו מגרמניה וגם היה לה איפור מיוחד ורק בשיחה עם אימה התברר שלא עבדה בזנות. בנוסף הסתבר שגביוטה כן הייתה בבית בושת זמן מה וזרקו אותה לרחוב כשגילו שהיא בהיריון. בשיכורה מאהבה גביוטה ברחה מבית הבושת כשסיפרה שהיא בהיריון בתקווה שיניחו לה ואמרו שיזמינו רופא לעשות לה הפלה בקלות. ובכלל הייתה בריחה דרמתית מבית הבושת גם בשיכורה מאהבה וגם במקרה בכשתהיי שלי הריימק של אצטקה שודר בערוץ 9 עם דיבוב לרוסית ללא כתוביות, ראיתי במקרה את פלומה (שם גביוטה הייתה פלומה) נזכרת בסצינה דרמתית של בריחה מבית בושת.
גם בקפה בניחוח אישה גביוטה סיפרה שבלונדון לא הצליחה למצוא את סבסטיאן כי חשבה שכל העולם כפר קטן ובגלל התנאים קשים והתזונה הלקויה היא הפילה. בעוד בשיכורה מאהבה היה הרבה יותר דרמתי כשגביוטה מצאה את רודריגו ורצה אליו ולא הסתכלה על הכביש ונדרסה וכך איבדה את הילד ורודריגו לא היה יכול להסתכל על תאונה מתחת לאף שלו כי הוא בדיוק קיבל בשורה בטלפון שהוריו נהרגו בתאונת מטוס. בעוד בקפה בניחוח אישה סיימו פרק בכך שגביוטה מרומה כשהיא חושבת שתעבוד בדוגמנות בעוד הצלם והסרסור מתכננים להרוויח ממנו כזונה וגם הפרק הבא התחיל בטיסה שהיה מצופה שזה יהיה ההמשך אבל הטיסה בתחילת הפרק הייתה טיסת המשפחה של סבסטיאן שבאה ללוויה של הוריו שגם במקור נהרגו בתאונת מטוס.
בנוס הידיד האיטלקי של גביוטה בקפה בניחוח אישה ג'נקרלו הסתבר שהוא היה לקוח בבית בושת והיא הייתה אמורה לשרת אותו, אך הוא היה נחמד ובמקום זאת הוא נתן לה לשפוך את הלב בפניו ולא קרה ביניהם כלום והוא הלווה לה כסף וסידר לה עבודה כדי שתוכל להגיע ללונדון. בעוד בריימק המקסיקני שיכורה מאהבה, גביוטה נמלטה מבית הבושת כאמור לאחר שרצו לעשות לה הפלה וכשהיא נמלטה כל עוד נפשה בה היא נתקלה בבנבנטו האיטלקי וסיפרה לו את הסיפור שלה והוא נתן לה כרטיס ללונדון והסביר לה בדיוק איך להגיע לרודריגו ולמצוא אותו.
זה גם העניין הקלאסי של טלוויסה של אז, בשיכורה מאהבה לא הייתה לגביוטה בעיה למצוא את רודריגו כי היה לה כל המידע, בעוד בקפה בניחוח אישה, גם אביו של סבסטיאן סירב למסור מידע למשרתים ולפי הנימה אם היו מספרים לו במה מדובר, היה עוד יותר לא מוסר מידע. גם בקפה בניחוח אישה האבא של סבסטיאן סיפר לסבסטיאן שאימו מרגישה מושפלת מהצוואה של הסבא שעיקר הירושה לצד של הדוד והבני דודים של סבסטיאן בעוד הוא יודע להעריך את החווה. בעוד בשיכורה מאהבה הוריו של רודריגו היו צדיקים מוחלטים עד שנהרגו. וגם כשעורך הדין הבהיר שיש מכתב בצוואה שאמור להיפתח בעוד ארבע שנים, בשיכורה מאהבה רק הרשע אהרון דרש לפתוח אותו מיד, בעוד בקפה בניחוח אישה גם פרנסיסקו אביו של איוון דרש את זה, אבל נרגע אחרי פעם אחת.
גם מבחינת הרשעים הקולומביאנית פחות קלאסית מהמקסיקנית. בקפה בניחוח אישה מסתבר שאיוון בהתחלה לא חשב לבצע הונאה ואמנם היה שאפתן לא ריאלי אבל האמין בפרויקט שלו וזה המושחת מהמכס ריינלדו פרס שאגב השם בדיוק בשנים של אוסלו כשפרס היה שר חוץ ושודר בארץ בפעם הראשונה נראה לי כשפרס היה ראש ממשלה, אז המושחת שכנע אותו לבצע ייצוא פיקטיבי ולרמות כדי לעמוד ביעדים. גם הרעיון של להחתים את סבסטיאן וקרולינה (גביוטה) על המסמכים הלא חוקיים היה של ריינלדו פרס ואיוון לא חשב עליו. בעוד אצל טלוויסה סרחיו סנדל תמיד רשע חסר לב, גם באהבת רמת המקביל שלו רמון בהתחלה לא היה ברור שהוא רע ואפילו פנו אליו כשראש הכפר אצל הראשי הנהיג כנופייה של גובי דמי חסות ורק כשנכנסה הפוליטיקה הוא היה בצד של הרשעים בעוד פדרו מדינה מהחיים שגנבו ממני היה שטני מהתחלה ועד הסוף וגם עמד מאחורי הגנבות וגביית דמי החסות. אז כך גם בשיכורה מאהבה אהרון מהתחלה יזם את הייצוא הלא חוקי וגם להחתים על כך את רודריגו ומריאנה (גביוטה) ואף התרברב בפני אישתו שהנה את מקנאה שיש לי משהו עם מריאנה ותראי איך אין לי שום בעיה להחתים אותה במרמה על פשעים שלי שהיא תישא באחריות אם ייחשפו.
גם פקיד המכס המושחת ריינלדו פרס מקפה בניחוח אישה בהתחלה מצחיק ומחלק סוכריות לעובדות ונראה רשע קומי בעוד אונייטה המושחת מהמכס בשיכורה מאהבה היה לו חיוך מרושע ושידר רק רוע ואכזריות. גם בעניין חברת הספנות בקפה בניחוח אישה זה היה האח ההומו של איוון וריינלדו פרס ביקש ממנו למצוא מישהו שיחתום במקומו בלי לשאול ויהיה מוכן לשאת באחריות אם משהו ישתבש ואז היה העוזר והמאהב של ברנרדו שידע הכול. בשיכורה מאהבה טלוויסה לא הייתה בשלה לחד מיניים ולכן זה היה בן דוד סטרייט מצד האם שלא קשור לירושה של הסבא והייתה לו בת זוג שגם הייתה המזכירה לשעבר והמאהבת לשעבר של בן דודו אז אהרון ואונייטה הציעו לו להחתים אותה במרמה כמו שהם מחתימים את רודריגו ומריאנה, והבן דוד, פטריסיו היה מסכים הוגן לספר לה הכול.
גם בקפה בניחוח אישה כשאביה של לוסיה אשתו של סבסטיאן הוכנס לכלא עם חוב עצום והיא באה לעשות הפרייה מלאכותית וגילה שהיא כבר בהיריון מהשכן שהיה לה סטוץ איתו, ואימה הציעה לה להמציא שכן נעשתה הפרייה מלאכותית מהזרע של סבסטיאן ולהפיל עליו את הילד, למרות מצב משפחתה, בהתחלה היא הייתה מזועזעת מהרעיון, גם אם בסוף הסכימה. בעוד איסדורה אישתו של רודריגו, לא הייתה לה שום בעיה מצפונית עם זה ונדמה לי שחשבה על זה גם בלי אימה.
גם כשגביוטה נחשפו איוון העליל עליה שדרשה 10 מיליון פסו והתפשרה על 3 מיליון, כשבשיכורה מאהבה זה גם היה דרישה ל-10 מיליון והתספקה לכאורה בחמישה מיליון, אבל אם פסו מקסיקני לעומת פסו קולומביאני וגם אינפלציה זה לא משנה. אבל איוון בקפה בניחוח אישה אמר רק לסבסטיאן ששכב עם גביוטה ולמשפחה אמר רק שיש לה מוניטין של מופקרת וסירב להרחיב. ובשיכורה מאהבה לאהרון לא הייתה בעיה להגיד מול כל המשפחה כולל אשתו ששכב עם גביוטה בתור המסמר האחרון שתקע ביחסים בין רודריגו לגביוטה.
אבל הקטע העיקרי של הסדרה של הצוואה של הסבא, מסתבר שבקפה בניחוח אישה הסבא בסך הכול קבע שרק בני משפחה שנושאים את שם המשפחה יכולים לנהל את הנכסים ולפיכך הבנות וילדיהן מנושלים, הסדר לא חשוב. בעוד בשיכורה מאהבה, בגרסה הרוסית וכנראה גם בכשתהיי שלי של אצטקה היה שהנין הראשון שהוא גם מהנכד הזכר זוכה בכל הקופה ועשו מזה דרמה של מי שיביא את הילד הראשון ולכן לכאורה הבן של רודריגו ואיסדורה היה אמור לרשת הכול ואהרון ומשפחתו הפסידו.
גם שמעתי שדנה גרסיה שיחקה את התפקיד החמוד של דניאלה בשיכורה מאהבה כשהייתה רק בת 16 ואכן דנה גרסיה עושה תפקיד מדהים, אך כנראה בגלל לימודיה היא הדמות נכנסה לעלילה רק בפרקי העשרים ומקודם הראו אותה כשהודיעה שלא יכולה להגיע ללוויה של הסבא שלי. בלוויה של ההורים שלה לא ברור אם הייתה, ואם הייתה לא דיברה ואחר כך האחות השנייה מסרה שהיא מתנגדת לנישואין של אחיה ולכן לא באה לחתונה. וזה היה כל כך חסר הדיאולוגים בין רודריגו לדניאלה שהיו בשיכורה מאהבה איך שדניאלה גיבתה אותו בכל הרומן שלו עם גביוטה וכשהוא הודיע על נישואיו היא בהתחלה שמחה שהוא אזר אומץ לספר והתאכזבה כשהוא מתחתן עם הידידה במעמד שלהם וניסתה לשכנע אותו שגם אם הוא בטוח שגביוטה נסעה לעבוד בזנות שלא יתחתן מתוך אכזבה וגם כשגביוטה חזרה וסיפרה הכול כשרודריגו לא הבין מדוע גביוטה ברחה ממנו היא הסבירה לו שהוא פגע בגאוותה כשהציע לה שתהיה לה דירה וכסף שהיא פירשה זאת כהצעה לבית שני של מאהבת. וגם היא ידעה מההתחלה שמריאנה פרנקו היא גביוטה ואילו מרסלה גילתה זאת כשהמשפחה גילתה וגם הטיחה בסבסטיאן שלא בטח בה כדי לספר לה, אבל היה לו תירוץ שגביוטה פחדה ודרשה שאף אחד לא ידע. אבל לפחות כאן היא נכנסה לעלילה וכמו בשיכורה מאהבה ניסתה לשכנע את סבסטיאן שאיוון לא רוצה שיהיו לו ילדים ויש לו אינטרס ולכן שלא יאמין לו בכזאת קלות וגם חקרה בעצמה והטיחה הכול במשפחה, כך שהסצינות האלה היו בשתי הסדרות והקטע שבו היא שוטפת את המשפחה על המזימות ונלחמת על הזכות שלה לבדוק מסמכים להסתיר ממנה
עכשיו אני במצב של אוהדי הקפה כשצפו בשיכורה מאהבה, כשאת שיכורה מאהבה ראיתי קודם ואת קפה בניחוח אישה אני רואה עכשיו. ולאור המחמאות שזכתה לה קפה בניחוח אישה, כל כך הצטערתי שלא צפיתי בה ושמחתי על ההזדמנות, אבל גיליתי שאני אוהב את שיכורה מאהבה יותר, אם בגלל שקפה בניחוח אישה היא עם הטכנולוגיה הישנה של שנות התשעים, אם בגלל שהגרסה הראשונה שצופים בה תופסת חזק יותר, אבל ייתכן וגם בגלל שהסגנון של טלוויסה מוצא חן בעיני יותר.
כבר קראתי דיונים על כך שבריימקים המקסיקנים היה יותר "קרקס" וקפה בניחוח אישה יותר מאופקת וגם העובדה שבקפה בניחוח אישה הראו את גביוטה מרומה שתעבוד בדוגמנות כשלמעשה לוקחים אותה לעבוד בזנות ומאז לא הראו אותה עד שחזרה לאחר שנה בעוד בשיכורה מאהבה הראו את כל מה שגביוטה חוותה בפאריס ובלונדון. אבל מסתבר שיותר מזה גם לא נתנו להבין בהתחלה אם גביוטה עבדה בזנות, כי כשהיא חזרה לקולמביה היא נעצרה עם זונות שבאו מגרמניה וגם היה לה איפור מיוחד ורק בשיחה עם אימה התברר שלא עבדה בזנות. בנוסף הסתבר שגביוטה כן הייתה בבית בושת זמן מה וזרקו אותה לרחוב כשגילו שהיא בהיריון. בשיכורה מאהבה גביוטה ברחה מבית הבושת כשסיפרה שהיא בהיריון בתקווה שיניחו לה ואמרו שיזמינו רופא לעשות לה הפלה בקלות. ובכלל הייתה בריחה דרמתית מבית הבושת גם בשיכורה מאהבה וגם במקרה בכשתהיי שלי הריימק של אצטקה שודר בערוץ 9 עם דיבוב לרוסית ללא כתוביות, ראיתי במקרה את פלומה (שם גביוטה הייתה פלומה) נזכרת בסצינה דרמתית של בריחה מבית בושת.
גם בקפה בניחוח אישה גביוטה סיפרה שבלונדון לא הצליחה למצוא את סבסטיאן כי חשבה שכל העולם כפר קטן ובגלל התנאים קשים והתזונה הלקויה היא הפילה. בעוד בשיכורה מאהבה היה הרבה יותר דרמתי כשגביוטה מצאה את רודריגו ורצה אליו ולא הסתכלה על הכביש ונדרסה וכך איבדה את הילד ורודריגו לא היה יכול להסתכל על תאונה מתחת לאף שלו כי הוא בדיוק קיבל בשורה בטלפון שהוריו נהרגו בתאונת מטוס. בעוד בקפה בניחוח אישה סיימו פרק בכך שגביוטה מרומה כשהיא חושבת שתעבוד בדוגמנות בעוד הצלם והסרסור מתכננים להרוויח ממנו כזונה וגם הפרק הבא התחיל בטיסה שהיה מצופה שזה יהיה ההמשך אבל הטיסה בתחילת הפרק הייתה טיסת המשפחה של סבסטיאן שבאה ללוויה של הוריו שגם במקור נהרגו בתאונת מטוס.
בנוס הידיד האיטלקי של גביוטה בקפה בניחוח אישה ג'נקרלו הסתבר שהוא היה לקוח בבית בושת והיא הייתה אמורה לשרת אותו, אך הוא היה נחמד ובמקום זאת הוא נתן לה לשפוך את הלב בפניו ולא קרה ביניהם כלום והוא הלווה לה כסף וסידר לה עבודה כדי שתוכל להגיע ללונדון. בעוד בריימק המקסיקני שיכורה מאהבה, גביוטה נמלטה מבית הבושת כאמור לאחר שרצו לעשות לה הפלה וכשהיא נמלטה כל עוד נפשה בה היא נתקלה בבנבנטו האיטלקי וסיפרה לו את הסיפור שלה והוא נתן לה כרטיס ללונדון והסביר לה בדיוק איך להגיע לרודריגו ולמצוא אותו.
זה גם העניין הקלאסי של טלוויסה של אז, בשיכורה מאהבה לא הייתה לגביוטה בעיה למצוא את רודריגו כי היה לה כל המידע, בעוד בקפה בניחוח אישה, גם אביו של סבסטיאן סירב למסור מידע למשרתים ולפי הנימה אם היו מספרים לו במה מדובר, היה עוד יותר לא מוסר מידע. גם בקפה בניחוח אישה האבא של סבסטיאן סיפר לסבסטיאן שאימו מרגישה מושפלת מהצוואה של הסבא שעיקר הירושה לצד של הדוד והבני דודים של סבסטיאן בעוד הוא יודע להעריך את החווה. בעוד בשיכורה מאהבה הוריו של רודריגו היו צדיקים מוחלטים עד שנהרגו. וגם כשעורך הדין הבהיר שיש מכתב בצוואה שאמור להיפתח בעוד ארבע שנים, בשיכורה מאהבה רק הרשע אהרון דרש לפתוח אותו מיד, בעוד בקפה בניחוח אישה גם פרנסיסקו אביו של איוון דרש את זה, אבל נרגע אחרי פעם אחת.
גם מבחינת הרשעים הקולומביאנית פחות קלאסית מהמקסיקנית. בקפה בניחוח אישה מסתבר שאיוון בהתחלה לא חשב לבצע הונאה ואמנם היה שאפתן לא ריאלי אבל האמין בפרויקט שלו וזה המושחת מהמכס ריינלדו פרס שאגב השם בדיוק בשנים של אוסלו כשפרס היה שר חוץ ושודר בארץ בפעם הראשונה נראה לי כשפרס היה ראש ממשלה, אז המושחת שכנע אותו לבצע ייצוא פיקטיבי ולרמות כדי לעמוד ביעדים. גם הרעיון של להחתים את סבסטיאן וקרולינה (גביוטה) על המסמכים הלא חוקיים היה של ריינלדו פרס ואיוון לא חשב עליו. בעוד אצל טלוויסה סרחיו סנדל תמיד רשע חסר לב, גם באהבת רמת המקביל שלו רמון בהתחלה לא היה ברור שהוא רע ואפילו פנו אליו כשראש הכפר אצל הראשי הנהיג כנופייה של גובי דמי חסות ורק כשנכנסה הפוליטיקה הוא היה בצד של הרשעים בעוד פדרו מדינה מהחיים שגנבו ממני היה שטני מהתחלה ועד הסוף וגם עמד מאחורי הגנבות וגביית דמי החסות. אז כך גם בשיכורה מאהבה אהרון מהתחלה יזם את הייצוא הלא חוקי וגם להחתים על כך את רודריגו ומריאנה (גביוטה) ואף התרברב בפני אישתו שהנה את מקנאה שיש לי משהו עם מריאנה ותראי איך אין לי שום בעיה להחתים אותה במרמה על פשעים שלי שהיא תישא באחריות אם ייחשפו.
גם פקיד המכס המושחת ריינלדו פרס מקפה בניחוח אישה בהתחלה מצחיק ומחלק סוכריות לעובדות ונראה רשע קומי בעוד אונייטה המושחת מהמכס בשיכורה מאהבה היה לו חיוך מרושע ושידר רק רוע ואכזריות. גם בעניין חברת הספנות בקפה בניחוח אישה זה היה האח ההומו של איוון וריינלדו פרס ביקש ממנו למצוא מישהו שיחתום במקומו בלי לשאול ויהיה מוכן לשאת באחריות אם משהו ישתבש ואז היה העוזר והמאהב של ברנרדו שידע הכול. בשיכורה מאהבה טלוויסה לא הייתה בשלה לחד מיניים ולכן זה היה בן דוד סטרייט מצד האם שלא קשור לירושה של הסבא והייתה לו בת זוג שגם הייתה המזכירה לשעבר והמאהבת לשעבר של בן דודו אז אהרון ואונייטה הציעו לו להחתים אותה במרמה כמו שהם מחתימים את רודריגו ומריאנה, והבן דוד, פטריסיו היה מסכים הוגן לספר לה הכול.
גם בקפה בניחוח אישה כשאביה של לוסיה אשתו של סבסטיאן הוכנס לכלא עם חוב עצום והיא באה לעשות הפרייה מלאכותית וגילה שהיא כבר בהיריון מהשכן שהיה לה סטוץ איתו, ואימה הציעה לה להמציא שכן נעשתה הפרייה מלאכותית מהזרע של סבסטיאן ולהפיל עליו את הילד, למרות מצב משפחתה, בהתחלה היא הייתה מזועזעת מהרעיון, גם אם בסוף הסכימה. בעוד איסדורה אישתו של רודריגו, לא הייתה לה שום בעיה מצפונית עם זה ונדמה לי שחשבה על זה גם בלי אימה.
גם כשגביוטה נחשפו איוון העליל עליה שדרשה 10 מיליון פסו והתפשרה על 3 מיליון, כשבשיכורה מאהבה זה גם היה דרישה ל-10 מיליון והתספקה לכאורה בחמישה מיליון, אבל אם פסו מקסיקני לעומת פסו קולומביאני וגם אינפלציה זה לא משנה. אבל איוון בקפה בניחוח אישה אמר רק לסבסטיאן ששכב עם גביוטה ולמשפחה אמר רק שיש לה מוניטין של מופקרת וסירב להרחיב. ובשיכורה מאהבה לאהרון לא הייתה בעיה להגיד מול כל המשפחה כולל אשתו ששכב עם גביוטה בתור המסמר האחרון שתקע ביחסים בין רודריגו לגביוטה.
אבל הקטע העיקרי של הסדרה של הצוואה של הסבא, מסתבר שבקפה בניחוח אישה הסבא בסך הכול קבע שרק בני משפחה שנושאים את שם המשפחה יכולים לנהל את הנכסים ולפיכך הבנות וילדיהן מנושלים, הסדר לא חשוב. בעוד בשיכורה מאהבה, בגרסה הרוסית וכנראה גם בכשתהיי שלי של אצטקה היה שהנין הראשון שהוא גם מהנכד הזכר זוכה בכל הקופה ועשו מזה דרמה של מי שיביא את הילד הראשון ולכן לכאורה הבן של רודריגו ואיסדורה היה אמור לרשת הכול ואהרון ומשפחתו הפסידו.
גם שמעתי שדנה גרסיה שיחקה את התפקיד החמוד של דניאלה בשיכורה מאהבה כשהייתה רק בת 16 ואכן דנה גרסיה עושה תפקיד מדהים, אך כנראה בגלל לימודיה היא הדמות נכנסה לעלילה רק בפרקי העשרים ומקודם הראו אותה כשהודיעה שלא יכולה להגיע ללוויה של הסבא שלי. בלוויה של ההורים שלה לא ברור אם הייתה, ואם הייתה לא דיברה ואחר כך האחות השנייה מסרה שהיא מתנגדת לנישואין של אחיה ולכן לא באה לחתונה. וזה היה כל כך חסר הדיאולוגים בין רודריגו לדניאלה שהיו בשיכורה מאהבה איך שדניאלה גיבתה אותו בכל הרומן שלו עם גביוטה וכשהוא הודיע על נישואיו היא בהתחלה שמחה שהוא אזר אומץ לספר והתאכזבה כשהוא מתחתן עם הידידה במעמד שלהם וניסתה לשכנע אותו שגם אם הוא בטוח שגביוטה נסעה לעבוד בזנות שלא יתחתן מתוך אכזבה וגם כשגביוטה חזרה וסיפרה הכול כשרודריגו לא הבין מדוע גביוטה ברחה ממנו היא הסבירה לו שהוא פגע בגאוותה כשהציע לה שתהיה לה דירה וכסף שהיא פירשה זאת כהצעה לבית שני של מאהבת. וגם היא ידעה מההתחלה שמריאנה פרנקו היא גביוטה ואילו מרסלה גילתה זאת כשהמשפחה גילתה וגם הטיחה בסבסטיאן שלא בטח בה כדי לספר לה, אבל היה לו תירוץ שגביוטה פחדה ודרשה שאף אחד לא ידע. אבל לפחות כאן היא נכנסה לעלילה וכמו בשיכורה מאהבה ניסתה לשכנע את סבסטיאן שאיוון לא רוצה שיהיו לו ילדים ויש לו אינטרס ולכן שלא יאמין לו בכזאת קלות וגם חקרה בעצמה והטיחה הכול במשפחה, כך שהסצינות האלה היו בשתי הסדרות והקטע שבו היא שוטפת את המשפחה על המזימות ונלחמת על הזכות שלה לבדוק מסמכים להסתיר ממנה