שילוב בכיתה אנטרופוסופית

שילוב בכיתה אנטרופוסופית

היום הלכתי לתצפת על דניאל בכיתה, ויצא לי לדבר עם מורת המתי"א בבית הספר, היא המליצה לי להקפיץ את דניאל לכיתה ב' בכיתה האנטרופוסופית בבי"ס. ואני רק בודקת אפשרות, למרות שהנטיה שלי להשאיר אותו במקום שהוא נמצא.(בכיתה רגילה) האם יש מי שיכול לספר לי על השיטה? אני לא יודעת הרבה על זה, אבל האם מלמדים אחרת,אז כיצד... או קובעים גבולות חברתיים שונים? איך... אני מתכוונת ללכת ולצפות אבל אני מעדיפה קודם לשמוע מאנשים שמכירים את השיטה ויודעים האם וכיצד זה מתאים לילדים עם ליקויי תקשורת, כשהחוקים החברתיים לא ממש מובנים להם. הדבר הנוסף, וזה דבר שאני נוטה לא להסכים זה להקפיץ אותו ישר לכיתה ב'. אבל, מכיוון שזה תחילת שנה, והילד יודע המון לעומת הילדים האחרים בכיתה, אולי עלי לחשוב בצורה חיובית על הענין הזה. אשמח לעזרתכם.
 

LeonardoDV

New member
הבן שלי היה בן אנטרופוסופי

כיום הוא נמצא בגן מיוחד, ועדיין הולך לצהרון בגן האנטרופוסופי. יש לשיטה יתרונות וחסרונות. בצד היתרונות: השיטה פועלת חזק על פיתוח הדמיון, הגננות היו מאוד אינטליגנטיות ופתוחות לילד, אווירה רגועה מגרויים. חסרונות: כיוון שהשיטה מנסה לזרום עם הילד, ילד שזקוק לדחיפה עלול ללכת לאיבוד, חוסר גבולות ברורים עלול להוות בעיה לילד PDD בשורה התחתונה לגבי בני, הוא מאוד נהנה ללכת לגן, הגן טרם לו המון בפיתוח הדמיון, אבל רק בשילוב סייעת הוא נפתח במחינה חברתית. לדעתי אם לבנך אין בעיה עם הרגלי למידה, זו אלטרנטיבה טובה לחינוך הרגיל.
 
תודה ללאונרדו

עבר קצת זמן מאז הבוקר, הספקתי קצת להרהר בענין ואני חושבת שאין צורך לשנות במקום שטוב לילד. מה גם שלדעתי לא צריך לזרום עם הילד, הוא זה שצריך ללמוד לזרום עם החברה הרגילה. מה שכתבת חיזק אצלי את ההרגשה שזה לא מתאים לדניאל. בכל זאת אלך לתצפת בכיתה האנטרופוסופית, אדבר עם המורה, ששמעתי שהוא נהדר וניראה שבסופו של דבר אשאיר אותו במקום שטוב לו, בכיתה שלו. לגבי ההקפצה לכיתה ב', ניראה לי שזה יכול להיות אסון לדניאל. אז תודה רבה עמליה
 
למעלה