שילוב חברתי של לקויי למידה-גיל מאור
גיל מאור, M.A, ייעץ בפורום הפרעות קשב ADHD בימים ג'-ד'-ה' (18-19-20) במהלך חג הסוכות. גיל הוא בעל תואר ראשון ושני בקרימינולוגיה, עם התמחות בקרימינולוגיה שיקומית-חברתית. במסגרת ה MA הוכשר כסוציותרפיסט, המטפל בפרט בתוך המערכת החברתית. כיום הוא דוקטורנט בקרימינולוגיה, החוקר את הקשר בין הפרעות קשב לעבריינות. המחקר מתמקד בהיבטים חברתיים, תפקודיים ולימודיים של ילדים, נוער ומבוגרים עם ADHD , עם איפיון ההיבטים הסטייתיים של התסמונת: סמים, הפרעות התנהגות ובעיות משמעת. גיל מאור יענה על שאלות הנוגעות להתמודדותו האישית עם הפרעות קשב ודיסלקציה, ניסיונו בעבודה עם סטודנטים לקויי למידה ולקויי קשב, וכן שאלות בנושאי התמחותו: התפתחות חברתית, סטייה חברתית (התנהגות עבריינית) ו-ADHD, התמודדות עם בעיות משמעת והתנהגות של ילדים במסגרת המשפחה ובמסגרת הכיתה. אתם מוזמנים לצרף את שאלותיכם לשרשור השאלות על ידי לחיצה על "הוספת תגובה".
גיל מאור, M.A, ייעץ בפורום הפרעות קשב ADHD בימים ג'-ד'-ה' (18-19-20) במהלך חג הסוכות. גיל הוא בעל תואר ראשון ושני בקרימינולוגיה, עם התמחות בקרימינולוגיה שיקומית-חברתית. במסגרת ה MA הוכשר כסוציותרפיסט, המטפל בפרט בתוך המערכת החברתית. כיום הוא דוקטורנט בקרימינולוגיה, החוקר את הקשר בין הפרעות קשב לעבריינות. המחקר מתמקד בהיבטים חברתיים, תפקודיים ולימודיים של ילדים, נוער ומבוגרים עם ADHD , עם איפיון ההיבטים הסטייתיים של התסמונת: סמים, הפרעות התנהגות ובעיות משמעת. גיל מאור יענה על שאלות הנוגעות להתמודדותו האישית עם הפרעות קשב ודיסלקציה, ניסיונו בעבודה עם סטודנטים לקויי למידה ולקויי קשב, וכן שאלות בנושאי התמחותו: התפתחות חברתית, סטייה חברתית (התנהגות עבריינית) ו-ADHD, התמודדות עם בעיות משמעת והתנהגות של ילדים במסגרת המשפחה ובמסגרת הכיתה. אתם מוזמנים לצרף את שאלותיכם לשרשור השאלות על ידי לחיצה על "הוספת תגובה".