שילוב ילד עם ליקוי למידה
בני בכתה ה´ סובל מליקוי למידה רב תחומי, כמו כן לפי האיבחון שעשה הוא ילד מחונן, וכנראה שיש לו בעיות של קשב וריכוז, מבחינה לימודית הוא מצטיין במדעים ואומנות, אבל ביתר המקצועות הוא משתתף ומקשיב אבל לא משתף פעולה בכתב בכלל וגם לא מוכן לעשות שעורי בית בכתב. הוא תמיד למד בכתה רגילה ובגלל שעברנו מגורים הוא עבר לבית ספר רגיל אבל משלב, כעת במקרה התפנה מקום בשילוב והודיעו לנו שמחודש הבא הוא יתקבל לתוכנית השילוב שזה אומר כארבע שעות שבועיות של מורה או סטודנטיות שישבו איתו. הבעיה שיש לו התפרצויות לא נשלטות, כך שמתחילת השנה השעו אותו כפעמיים, וקראו לנו ההורים לקחת אותו באמצע הלימודים כארבע פעמים. ביה"ס הקודם היה סלחני בעניין זה ואילו כאן הם מתייחסים לבעיות המשמעת בחומרה, המנהלת הבהירה לי ולבני באופן חד משמעי שבפעם הבאה של השעיה הם יעבירו את הבן לבית ספר אחר (מסגרת של חינוך מיוחד), כי "אין להם בבית הספר הזה כלים להתמודד עם ילדים שיש להם בעיות משמעת". כל העניין מצער אותי אני לא נגד כתה מקדמת אבל הילד כבר בכתה ה´, הוא עדיין לא נהנה מהשילוב וכבר מעלים את האפשרות להעביר אותו, וכן זה קצת נשמע לי כמו פתרון קל לבית הספר פשוט ל"נקות" את בית הספר מילדים שיש להם בעיות משמעת, לחינוך המיוחד בלי לחשוב לעומק מה טובת הילד.רציתי לדעת מה דעתכם?
בני בכתה ה´ סובל מליקוי למידה רב תחומי, כמו כן לפי האיבחון שעשה הוא ילד מחונן, וכנראה שיש לו בעיות של קשב וריכוז, מבחינה לימודית הוא מצטיין במדעים ואומנות, אבל ביתר המקצועות הוא משתתף ומקשיב אבל לא משתף פעולה בכתב בכלל וגם לא מוכן לעשות שעורי בית בכתב. הוא תמיד למד בכתה רגילה ובגלל שעברנו מגורים הוא עבר לבית ספר רגיל אבל משלב, כעת במקרה התפנה מקום בשילוב והודיעו לנו שמחודש הבא הוא יתקבל לתוכנית השילוב שזה אומר כארבע שעות שבועיות של מורה או סטודנטיות שישבו איתו. הבעיה שיש לו התפרצויות לא נשלטות, כך שמתחילת השנה השעו אותו כפעמיים, וקראו לנו ההורים לקחת אותו באמצע הלימודים כארבע פעמים. ביה"ס הקודם היה סלחני בעניין זה ואילו כאן הם מתייחסים לבעיות המשמעת בחומרה, המנהלת הבהירה לי ולבני באופן חד משמעי שבפעם הבאה של השעיה הם יעבירו את הבן לבית ספר אחר (מסגרת של חינוך מיוחד), כי "אין להם בבית הספר הזה כלים להתמודד עם ילדים שיש להם בעיות משמעת". כל העניין מצער אותי אני לא נגד כתה מקדמת אבל הילד כבר בכתה ה´, הוא עדיין לא נהנה מהשילוב וכבר מעלים את האפשרות להעביר אותו, וכן זה קצת נשמע לי כמו פתרון קל לבית הספר פשוט ל"נקות" את בית הספר מילדים שיש להם בעיות משמעת, לחינוך המיוחד בלי לחשוב לעומק מה טובת הילד.רציתי לדעת מה דעתכם?