שילמתי מיקדמה על ריצוף ועכשיו אני רוצה לבטל

slavush

New member
שילמתי מיקדמה על ריצוף ועכשיו אני רוצה לבטל

חברים שלום,
במסגרת בנייה של הבית החדש שלי הזמנתי ריצוף אבן טבעית לבית סה"כ כ 200 מ"ר, שילמתי לבעל החנות 3000 ש"ח.
לאחר חיפושים רבים אחר רצף טוב ואמין החלטנו לוותר על האבן הטבעית וללכת על פתרון של גרנוליט.
פנינו לבעל החנות והודעתי לו שאנחנו רוצים לבטל את העסקה ושאנחנו לא רוצים את האבן הנ"ל בגלל שכל הבעלי מקצוע לוקחים יקר על העבודה/לא רוצים להיתעסק עם האבן הנ"ל. הבחור התחיל להתעצבן ומייד אמר שאנחנו לא יכולים לבטל את העסקה כי עברו כבר חודשיים ושהאבן כבר אצלו במחסן, הסברתי לו את הבעייתיות שיש לנו עם האבן והוא אמר שיבדוק אם הוא יכול להחזיר לספק ועד עכשיו אני מחכה לתשובתו(עבר יותר משבוע).
אני אשמח לדעת מבעלי ניסיון או כאלו שיודעים מה החוק אומר לגבי העסקה הנ"ל?
1.האם אני יכול לבטל את העסקה?
2.האם מגיע לי החזר/אחוז כלשהו מהמקדמה ששילמתי לו?
3.במידה ואני לא יכול לבטל את העסקה מה אני כן יכול לעשות? כי כסף לשלם לו אין לי.
אני מצרף את המסמך היחידי שקיבלנו ממנו בזמן ההזמנה, חוץ מזה לא קבלנו ממנו כלום וגם לא חתמנו על כלום.
תודה מראש לכל העוזרים.
 

slavush

New member
פרט חשוב

כנראה שלא הסברתי את עצמי טוב, הכוונה לא אבן טבעית אמיתית שנחתכה ועברה עיבוד לפי הזמנה מיוחדת אלא זהו ריצוף חוץ קרמיקה דמוי אבן טבעית המגיעה בקופסאות כמו כל קרמיקה רגילה. ככה שזה מוצר מדף לכל דבר.
לגבי ההסכם שבעל אז מה שנאמר במעמד ההסכם הוא שאנחנו מודיעים לו שבוע מראש והוא מתחייב לספק תוך שבוע כי יש את האבן אצל הספק במלאי וזהו.
עכשיו הוא טוען שהוא הזמין מראש למלאי כי היה לו מחיר טוב מהספק ולכן הזמין חודשיים מראש ולא חיכה שנודיע לו.
 
אם המוצר טרם סופק לך, אתה יכול לבטל את

העסקה.

אתה זכאי לקבל את הכסף חזרה כנגד תשלום של 100 ש"ח.

אם הוא לא מחזיר לך את כספך, תגיש תביעה.
 

ZululuZ

New member
בלי קשר לכסף

ריצוף קרמיקה מאד יעיל ויפה כי זה מה שבחרתם. רק בשולים ברוחב 15 ס"מ תעשו גרנוליט. זה גימור סוף הדרך.
 
למעלה