שימוש בשני סטים של גלגלים במקביל ב yamaha wr250r

DJfroyke

New member
שימוש בשני סטים של גלגלים במקביל ב yamaha wr250r

שלום! אני רוכב מתחיל, מעולם לא היה לי אופנוע שטח.
אני שוקל לקנות את האופנוע הנ"ל, אך חשוב לי גלגלי שטח ייעודיים לחלוטין לסופ"שים, וגם גלגלי כביש יעודיים במהלך השבוע.
מספר שאלות בנושא:
1. האם זה חוקי? אני יודע שברכבים צריך שיהיה ברישיון קוטר\רוחב הגלגל או משהו דומה. האם קוטר\רוחב הגלגל הוא בדרך כלל זהה לשני הסוגים, ואם לא, האם זה אפשרי שיהיה רשום ברישיון שניהם? או האם בכלל צריך לרשום את זה ברישיון?
2. כמה זה קשה להחליף ביניהם? בהנחה שאני קונה כמובן שני סטים מלאים של ג'נטים ולא רק את הצמיגים. איזה מכשור דרוש שיהיה לי, משהו יקר במיוחד? כמה זמן לוקח להחליף ביניהם לאדם מיומן?
3. כמה בערך יעלה לי לקנות סט נוסף ואת המכשור הנחוץ להחליף ביניהם?
תודה רבה לעונים!
 

המחשמל 64

New member
מנהל
ה-WRR לא מגיע ברשיונו כמקור בצמיגי כביש נטו

אז בו נחדד את הבקשה.
מידות הצמיג רשומות ברישיון הרכב ומידות הצמיגים בR הם למציגי DUAL-SPORT שהם חצי כביש חצי שטח. לזכור לי צמיגי הבריגסטון באופנוע מייצרים אחיזת כביש טובה ושטח טובה. אז צמיגי כביש נטו אתה יכול לשים אבל הם לא יהיו במידות הרשיון. חוקי זה לא ,בטח חלילה בכביש . בשטח אתה מעורב בדרך כלל עם עצמך
.
ג'נטים עם צמיגים זה עסק יקר מאד. כלומר אם תחזיק סט נוסף שלהם לטובת צמיגים אתה תשלם ותשלם ביוקר בעלות מיותרת.
אני מציע שתרכב עם המקוריים שהם 50/50 ותחוש.
אם תרצה להחליף בכל זאת יש צמיגי שטח של 70% סדר גודל כמו MT21 .החלפות צמיגים כל סופ"ש על ידי פרוק והרכבה של הקיימים היא גם חתיכת סיפור שאחר פעם אחת כבר לא תעשה אותו.
קח קצת חומר למחשבה. הצמיג אם יהיה 50% יעשה את העבודה בכל תוואי וכביש.
 

doutsh

New member
נתחיל בתיאוריה, ונעבור לפרקטיקה

עקרונית לא אמורה להיות בעיה. לדעתי יש צמיגי כביש במידה המקורית, או במידה "ליד".
גם ברכיבה עם צמיגים במידה דומה אך לא זהה למקור לא אמורה להיות בעיה מעבר לפעם בשנה בטסט.
להחליף גלגל קומפלט כשיש לך את הציוד (ממש לא ציוד מיוחד - ג'ק קטן להרים את האופנוע וכמה מפתחות שאתה בכל מקרה צריך שיהיו לך) יקח לך כרבע שעה לשני הגלגלים, ואפילו פחות אם אתה מיומן.
&nbsp
עד כאן התיאוריה. בפרקטיקה, קשה לי להאמין שאכן תעשה את זה.
העלות מאד גבוהה (ג'אנט + דיסק + צמיג יעלו לך אלפי שקלים כל אחד, ובאחורי צריך גם גלגל שיניים שזה עוד כמה מאות).
ההחלפה תהיה מעצבנת. גם 10-15 דק' לפני ואחרי כל רכיבה זה מרגיז וזה מתווסף לזמן התארגנות המעצבן שגם ככה יש לנו לפני ואחרי כל רכיבה (אנחנו יותר מתארגנים מאשר רוכבים).
בשורה התחתונה, אל תמציא את הגלגל (
), הרבה רוכבים לפניך רכבו על דו"שים עם צמיגים על הספקטרום שבין 100% שטח ל-100% כביש ושרדו כדי לספר. בהנחה שאתה לא מתכוון להשכיב במחלפים על כביש רטוב על בסיס יום-יומי, אתה יכול למצוא צמיגים שיענו לכל הצרכים שלך.
בהצלחה!
 

a c t i v e X

New member
למה לך זה??

אתה מתכוון להשכיב אותו עד הברך בכביש סדום ערד באמצע השבוע ולנצח מרוץ דיונות בסופ"ש??
זה הרעיון בדו"ש, שהוא דו שימושי. עם צמיגי פשרה טובים תהנה פה ופה.
מומלץ הדנלופ D606 (אם יש היום? רכבתי עם עשרות כאלה על ה620 בכביש ובשטח)
והמישלין T63 (ענתיקה אבל עובד)
ובטח יש עוד הרבה
יש להם כל מה שתצטרך מהWRR בכביש ובשטח
&nbsp
 
למעלה