שנת הקורונה היוותה אתגר משמעותי אבל גם הזדמנות לבחון תפישות קיימות ולשפר תהליכים אצלנו, בשבילכם.
בנינו תוכנית שנתית שמטרתה להנגיש תהליכים ולפשט ככל הניתן את הזכויות והשיח בינינו.
פרויקט נוסף שאנחנו עובדים עליו הוא רפורמה בתקשורת הכתובה – מכתבים קצרים וברורים ופעילות במדיה הדיגיטלית.
תמונת המצב הקיים:
1. מידי שנה כ- 20 מיליון מכתבים נשלחים לאזרחים לכלל העדכונים.
2. נשמעות טענות על כך שהמכתבים מנוסחים באופן מורכב וקשים להבנה.
3. הערוץ המרכזי להעברת מסרים לאזרח הוא דרך מכתבים ולא בדיגיטל.
מה יהיה:
1. קבלת מכתבים מעוצבים ומנוסחים באופן נהיר וברור.
2. צמצום היקף המכתבים שמקבל אזרח.
3. קבלת מסרים אישיים און ליין מביטוח לאומי בנייד בנושאים שונים.
בשנת 2021 אנחנו נתמקד בצמצום מספר המכתבים וביצירת ניסוח אחיד וברור
כל העדכונים בערוץ הטלגרם הרשמי של הביטוח הלאומי: https://t.me/btlgovil
בנינו תוכנית שנתית שמטרתה להנגיש תהליכים ולפשט ככל הניתן את הזכויות והשיח בינינו.
פרויקט נוסף שאנחנו עובדים עליו הוא רפורמה בתקשורת הכתובה – מכתבים קצרים וברורים ופעילות במדיה הדיגיטלית.
תמונת המצב הקיים:
1. מידי שנה כ- 20 מיליון מכתבים נשלחים לאזרחים לכלל העדכונים.
2. נשמעות טענות על כך שהמכתבים מנוסחים באופן מורכב וקשים להבנה.
3. הערוץ המרכזי להעברת מסרים לאזרח הוא דרך מכתבים ולא בדיגיטל.
מה יהיה:
1. קבלת מכתבים מעוצבים ומנוסחים באופן נהיר וברור.
2. צמצום היקף המכתבים שמקבל אזרח.
3. קבלת מסרים אישיים און ליין מביטוח לאומי בנייד בנושאים שונים.
בשנת 2021 אנחנו נתמקד בצמצום מספר המכתבים וביצירת ניסוח אחיד וברור
כל העדכונים בערוץ הטלגרם הרשמי של הביטוח הלאומי: https://t.me/btlgovil