שינויים ברחובות אלנבי/המלך ג׳ורג׳ רכבת קלה בתל אביב

konforty25

Active member
מצ"ב פירוט השינויים
כמו כן יופעל שאטל מגן העיר לשוק הכרמל
 

קבצים מצורפים

  • Screenshot_20240723_175212_Adobe Acrobat.jpg
    Screenshot_20240723_175212_Adobe Acrobat.jpg
    KB 869 · צפיות: 61
  • Screenshot_20240723_175332_Adobe Acrobat.jpg
    Screenshot_20240723_175332_Adobe Acrobat.jpg
    1.2 MB · צפיות: 63
  • Screenshot_20240723_175347_Adobe Acrobat.jpg
    Screenshot_20240723_175347_Adobe Acrobat.jpg
    KB 735.1 · צפיות: 50
  • Screenshot_20240723_175434_Adobe Acrobat.jpg
    Screenshot_20240723_175434_Adobe Acrobat.jpg
    KB 775.8 · צפיות: 58

DanBus43Maalit72

Active member
מי היה מאמין שעד לפני שנה קו 18 היה נוסע דרך אלנבי וכל בו שלום ומשבוע הבא הוא יעבור דרך הסנטר
קו 18 למעשה חוזר באופן חלקי למסלול שהיה לו לפני הפעימה הראשונה של הרפורמה מ 2010 למעט שהקו מגיע מכיוון מסוף כרמלית ולא מאלנבי
 

EHP12

Well-known member
מצ"ב פירוט השינויים
כמו כן יופעל שאטל מגן העיר לשוק הכרמל
עשרות שנים תל אביב מחכה לקווי רוחב תדירים מכיכר רבין לחוף פרישמן. סוף סוף השינוי נעשה.

גם קווים 48 ו-249 נותנים קישורים שלא היו אף פעם מהשרון הדרומי לדיזנגוף, וחוזרת התח"צ לפינסקר הדרומי לאחר שקווים 1 ו-2 יצאו מהם לפני 13 שנה.
 

konforty25

Active member
עשרות שנים תל אביב מחכה לקווי רוחב תדירים מכיכר רבין לחוף פרישמן. סוף סוף השינוי נעשה.

גם קווים 48 ו-249 נותנים קישורים שלא היו אף פעם מהשרון הדרומי לדיזנגוף, וחוזרת התח"צ לפינסקר הדרומי לאחר שקווים 1 ו-2 יצאו מהם לפני 13 שנה.
מפת קו 48 ישן של דן
 

קבצים מצורפים

  • קו 48 רעננה-תל אביב.gif
    קו 48 רעננה-תל אביב.gif
    KB 47.6 · צפיות: 10

Ccyclist

Well-known member
עשרות שנים תל אביב מחכה לקווי רוחב תדירים מכיכר רבין לחוף פרישמן. סוף סוף השינוי נעשה.

גם קווים 48 ו-249 נותנים קישורים שלא היו אף פעם מהשרון הדרומי לדיזנגוף, וחוזרת התח"צ לפינסקר הדרומי לאחר שקווים 1 ו-2 יצאו מהם לפני 13 שנה.

אתה לא מבין את ה"ייעוד" של ה X הקדוש מההגנה לרדינג ומסבידור לכרמלית.

קווים רוחביים יעילים מתחנות האיילון עוד יחצו את העיר עד לחוף ב 2.5 ק"מ במקום 5 ק"מ ב X ויכווצו את תל אביב מתפקידה כ"עיר הגדולה" לגודלה האמיתי כעיר חוף של 2.5 ק"מ רוחב.

"חשוב מאד" שהבאים לתל אביב יסעו במסלולים אלכסוניים שיאריכו נסיעה רוחבית של קילומטר לשניים, או נסיעה של שני קילומטר לארבע.

הרי אם היתה מערכת רוחבית יעילה מתחנות האיילון - איך היו מעבירים 100 קווים שונים בבגין ?
 
השינויים קבועים או רק לזמן העבודות? יהיה שם מדרחוב או שהאוטובוסים יחזרו לשם?
 
קו 14 יפעל כל 10 - 12 - 15 דקות ביום יתחיל לפעול מ05:00 משני הכיוונים
ויפעל לראשונה במוצאי שבת כל 30 - 25 דקות
 
למעלה