שינויי הרגלי אכילה

romi607

New member
שינויי הרגלי אכילה

שלום אני בן 30 והחלטתי לשנות הרגלי אכילה בעניין חטיפים היום שאני רוצה חטיף אני אוכל רק קטניות... משמש, אגוטז ברזיל, שזיף, חמוציות , צימוקים ...וכד'...הכל טבעי... כך שיוצא לי יום יום לנשנש את הדברים האלה קצת יקר למען האמת.... האם לדעתכם זה באמת בריא יותר...וישפיע על אורך חיי.....? כמובן שזבל אני כבר לא מכניס לגוף....כגון חטיפים ועוגות... האם יש מגבלה על הכמות של הפרות היבשים ?
 

aley daphna

New member
חטיפים ופירות יבשים

שלום רומי שינוי הרגלי אכילה הוא דבר מבורך, לקטניות אגוזים ופירות יבשים יש ערך קלורי. לעיתים בכמות גדולה מדי יחסית לתפריט היומי הם עלולים לגרום לתוספת משקל, אמנם ממזון בריא אך בסופו של דבר תוספת משקל אינה בריאה למי שיש עודף משקל מעל 25 BMI.
 

aley daphna

New member
BMI 25

מדד ה BMI הוא אינדקס שנותן מדדים על רמת המסה של הגוף ולוקח בחשבון משקל וגובה. הסקלה מחולקת לפי משקל נורמאלי - תקין השמנה השמנת יתר השמנת יתר קיצונית אני מציעה לך להקיש במנוע חיפוש כלשהוא את הערך BMI וללמוד על הנושא. יש אפילו מחשבונים שנותנים תשובה מיידית. הכי חשוב, כל הכבוד על המוטיבציה!
 

pinimlm

New member
אהלן

תרשה לי להפנות אותך לתוסף מזון בשם "אינטרא". תוסף ללא שום ופעות לוואי ובטוח לכל גיל. נוסחה בוטנית שמאזנת את המערכות בגוף, וגם אם תחטא מידיי פעם במשהו "טעים" זה לא ישפיע על ההתנהלות הנכונה של המערכות שלך. http://arica12.fav.co.il/index.php?home=nnb אריק.
 
למעלה