שינוי בנהלי ההצבעה של האח הגדול:

Ping Poong

New member
שינוי בנהלי ההצבעה של האח הגדול:

שינוי דרמטי בנהלי ההצבעה של "האח הגדול": מהערב ועד לתקופת החגים יועמדו להדחה מדי שבוע שלושה מדיירי הבית ולא שניים כמתוכנן. המועמדים להדחה יהיו אלו שיקבלו את מירב קולות הדיירים האחרים בבית. יש לציין כי במידה ויווצר מצב בו יותר משלושה מועמדים יקבלו את אותו מספר הקולות - יעמדו כולם להדחה. ההחלטה התקבלה תוך התייעצות עם חברת "אנדמול" ההולנדית, בעלת הפורמט. בשבוע שעבר סער הבית לאחר הדחתו ומיד לאחר מכן חזרתו, של בוריס שניידרובסקי. בורס הוחזר לאחר שהתגלתה טעות בספירת הקולות. הספירה המחודשת גילתה כי המועמדים להדחה לא היו רק שניידרובסקי ויוסי בובליל אלא גם מיקי לוין. בין היתר, בעקבות אירוע זה, הוחלט להגדיל את מספר המועמדים להדחה לשלושה. דיירי הבית הם כאמור אלו שבוחרים את המועמדים להדחה, אולם הצופים הם אלו שמחליטים מי השלושה אכן יודח. הקווים יפתחו בכל יום ראשון, לאחר ההכרזה על המועמדים, ויסגרו בשידור המרכזי של יום שלישי. הצופים יתבקשו להצביע למי מהדיירים שהם רוצים לראות נשאר. http://www.keshet-tv.com/bigbrother/Item.aspx?GroupID=5496&itemid=234271
 

shy6

New member
בכל העולם מביאים רק שני מתמודדים להדחה

אבל בארץ זה חייב להיות אחרת, קדי להרוויח יותר מSMSסים.
 
איך מרוויחים יותר מ-smsים?

עדיין כל אחד צריך לבחור בן אדם אחד להדחה (רק שהוא צריך לבחור מתוך שלוש ולא מתוך שניים) ככה שמבחינת הsmsים שום דבר לא משתנה.
 

shy6

New member
פשוט מאוד

יותר מועמודים להדחה זה יותר אסמסים. למה? לפעמים יש 2 מתמודדים שלא איכפת לך אם אחד מהם ישאר או ילך. ככל שיש יותר מועמדים להדחה כך גובר הסיכוי שאחד מהם יהיה פייבוריט של הצופה בבית והוא ירצה להצביע לו. גם יכול להיות שיהיו גם 2 פייבוריטים, אז אותו צופה יצביע לשניהם כדי שיגדלו הסיכויים שדווקא הם ישארו ולא המתמודד השלישי.
 

omer rasivi

New member
אבל מצד שני

כשהיו 2 מתמודדים יכל להיות לך פייבוריט ברור ולכן תצביע אליו אבל ב-3 מתמודדים יש שני פייבוריטים באותה מידה ולכן אתה לא תצביע בכלל. לכן אני לא בטוח שהם באמת מרוויחים מה-smsים. אולי אפילו מפסידים.
 
נראה שההפקה עשתה זאת בכוונה כדי....

שישלחו יותר אסמסים והם ירוויחו יותר, הרי מה קשה לדעת שמתוך 16 איש, סך הכול 16 איש הצביעו מספר זהה ל- 3 אנשים, כזה שקוף.
 
למעלה