שינוי זמן עצירה בטיסת המשך

שלום לכולם,
רכשתי דרך אחד הסוכנים בסקייסקנר טיסות לארה"ב בחבילה אחת עם טיסות אל על.
טיסה מתל אביב לאורלנדו עם עצירה בבוסטון למשל שעתיים.
טיסת פנים ישירה מלאס וגאס לניו יורק.
וטיסת חזור ישירה מניו יורק לתל אביב.
לפני כחודש קיבלתי הודעה מאל על שטיסת ההמשך מבוסטון שונתה וזמן העצירה החדש 6 וחצי שעות.
פניתי לאל על בכדי לשנות את הטיסה למקום או תאריך אחר עם עצירה קצרה כמו בטיסת מקור, הם טוענים שהם לא יכולים לטפל בנושא מהסיבה שהטיסות לא הוזמנו דרכם ישירות אלא דרך סוכנות. הסוכנות דורשת דמי שינוי מטורפים של 1400 דולר לאדם.
מישהו יודע אם ניתן לעשות משהו בנושא?
 

mirimel

New member
ממה שאני חוויתי בעבר כשהיו לנו שינויים יכלנו לצלצל לסוכנות והם ישבו איתנו בטלפון וניסו לחפש טיסה שיותר תתאים לנו וכשמצאו היינו צריכים לשלם הפרש מחיר אבל לא לקחו לנו כסף על ביצוע השינוי.
אבל אם זה מה שאמרו לך אז אני לא רואה מה אתה יכול לעשות.
אולי חכמים ממני ידעו לתת לך עצות יותר טובות, אבל מה שאני הייתי עושה במקומך זה מנצלת את הזמן לטיול קצר בבוסטון.
שדה התעופה מאוד קרוב לעיר, העיר מקסימה, קל להגיע, והעלות נסיעה אפילו באובר היא לא יקרה כי המרחק קצר. אם אני צריכה להיות שעתיים או שעתיים וחצי לפני הטיסה בחזרה בשדה, אז יש לך 3 עד 4 שעות בעיר. אני מאוד אוהבת את ההפסקות האלה כי הם מרעננות מאוד.
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
הייתי אומרת שהחוקים השתנו. מה שהיה לפני הקורונה לא יקרה יותר. למעשה הכל השתנה. מה שפעם היה אפשרי בחינם או תמורת כסף היום לא אפשרי או יקר רצח.
למעשה אם אתה טס כבר בקרוב כלומר עדין בחורף, עצירה ארוכה יותר כדאית כי יש איחורים, ביטולים ושאר צרות של חורף. אם הכוונה לטיסה בקיץ אני מצטרפת
למה שמירי כתבה מעלי צא לטיול קצר בבוסטון. עדיף לדעתי לקחת אובר לפחות בדרך חזרה כדי לא לפספס את הטיסה. אל תשכח שתצטרך לעבור ש/וב בידוק בטחוני וכל השאר וצריך לקחת את זה בחשבון. מצד שני אם לא בא לך לטייל בבוסטון קח איתך משהו לקרוא וחכה לטיסת ההמשך, לשלם הרבה כדי לקצר את זמן ההמתנה אם האיחור לא משבש לך משהו חשוב? תוותר על ההוצאה הזו.
 
למעלה