שינוי מלון בעת חופשה בחו"ל - האם מגיע פיצוי?

Talen4

New member
שינוי מלון בעת חופשה בחו"ל - האם מגיע פיצוי?

היי,
סגרתי באמצעות חברת נופש ישראלית,
דיל הכולל טיסה ומלון לפראג ל9 אנשים. ( מלון ברמת 5 כוכבים).
המלון והטיסה אושרו וקיבלתי ואוצ'רים על כך.
בעת הגעתי למלון (לאחר שהסעות מטעם חברת הנופש הסיעו אותנו לשם),
נמסר לנו מהמלון ש2 מתוך 3 חדרים שהזמנתי בוטלו על ידי הסוכנות דרכה הזמנתי.
מפה לשם במשך 3 שעות של טלפונים, לבסוף הנציגה מחברת הנופש הישראלית טענה שהייתה אי הבנה,
ושמכיוון שכל החדרים במלון הנוכחי תפוסים, הם נאלצים להעביר אותנו מלון.
לאחר עוד חצי שעה של בדיקת מלונות אפשריים, הוצעה בפנינו אפשרות אחת בלבד, מלון ברמת 4 כוכבים . בלית ברירה ולאחר שנטען שכרגע אין בידיה אופציות נוספות זמינות, ושהחיפוש עלול להתמשך זמן רב, ובעקבות כך שהפסדנו כבר 4 שעות יקרות מסופ"ש קצר, החלטנו להסכים על המלון שהוצע. (למרות שהוא ברמה נמוכה יותר מזה שהזמנו).

האם מגיע לנו פיצוי מטעם חברת הנופש?
כיצד עליי לנהל איתם את הנושא?

תודה!
 
למעלה