שינוי מפת הבועות

bakyshar

New member
שינוי מפת הבועות

חברי אגודה בימים אלה אנו, חברי הועד, עושים מאמצים אדירים לגרום לכך שמנהל התעופה, יסכים לשינוי מפת הבועות כך שנוכל לטוס גם בקטעים לאורך הים. דווקא עכשיו חשוב ביותר שלא לתת בידי גורמים במנהל, שמחפשים אותנו, עילה להתנגד לשינויים. משום מה , שוב ושוב מפרסמים חברים את טיסותיהם לאורך חוף הים למרות שעדיין נאסר הדבר. חברים אלה עלולים להכשיל את המאמץ הנ"ל וכדאי שיחדלו מפירסומי טיסותיהם מחוץ לבועות. אני חוזר ומזכיר כי פירסום כנ"ל יכול גם להוות ראיה נגד המפרסם על עבירה על חוק הטיס, ושלא יגידו שלא הוזהרו אלה שמתכוונים להמשיך בכך בברכה עמירם שרון- ועד הממגים
 

ronga

New member
לא מובן...

עובדות יבשות: 1) למי שלא היה בטיול (וחבל) מצורפים למטה תמונות נהדרות, הנמצאות בדיוק במרכז שטח "הצנחות הבונים", ז"א לרשות הטייסים היתה גם האופציה להכנס לכוון הים מספר קילומטרים באישור מלא של בעל השטח (באותו חלון זמן) 2) מעולם לא היה טיול מצנועים כ"כ מתואם ותפור מבחינת בטיחות טיסה, ואישור מנהלי (מגובה בפקסים והקלטות): - מרשה חריג מספר ימים מראש - וידוא טלפוני עם הבקרה לפני המראה - האזנה בזמן אמת עם בקרת האויר ודיווח מיקום - חבירה אישית עם מנהל הבונים לפגישה שבוע מראש, תוך תכנון משותף - חבירה טלפונית 4 ימים קודם + לפני המראה - שידור עיוור לרשת הבונים במהלך הטיסה בשטחם - תדרוך כל הטסים שבועות לפני בפורום, בתדריך ובמפות לפני המראה * כל זאת ע"מ להרגיע את המשתתפים שכרגע מוצאים עצמם כ"ילדים הרעים" של הועד 3) המסלול פורסם זמן רב לפני וכל מי שראה פגם במסלול (בייחוד נציג הקהילה), ולא האיר על כך... 4) מצורף המסלול המדויק שעובר במרכז שטח הבונים (עם תמונות להנאתכם), וזה בדיוק מטרת הטיול: לטוס איפה שסגור בפנינו למעט אותם אישורים מיוחדים, רבותי... אין מה לפחד 5) למה כתבתי "לא מובן": במאמצים אדירים של השקעה רבה אנו מנסים לפתח קהילה פתוחה ו"שואבת", התראות והזהרות טייסים (ניסוח עדין) בצורה פומבית ללא בירור פרטים כמו שפורט לעיל, לא תורם לבנית האמון והפתיחות בקהילה ("אבן שאחד זורק לבאר, 10 חכמים לא יוכלו להוציא"). 6) כרגע אנו עושים שמיניות באוויר (לא בצחוק) ע"מ לארגן את הטיול הבא שבנוסף להזמנת אז"מים, נסיים במופע אוירובטיקה מרהיב שקהילתנו תהווה מוקד משיכה (והיא כבר) לחובבי תעופה רבים בארץ... אני מזמין את הועד להציע את עזרתו שכן המצב הקיים הוא ההפך המוחלט רון
 
../images/Emo45.gifכול מילה חצובה בסלע ......../images/Emo45.gif

אין מה לפחד מהמנהל התעופה . עים הכול נעשה כחוק ( מרשה-חריג . אישור מהבקרה . אשור מיכול הגורמים האפשרים הקשורים בטיסה חריגה .)
 
../images/Emo150.gifלכול הטיולם......./images/Emo11.gif

שביצענו ( רון+משה) נעשה סיור מקדים לפחות פעמים ( בטיול לבונים השטח ניבדק בקפידה רבה עקב זה שכמות הכלים היתה גדולה ) השטח ניבדק : 1;לגבי נ"א 2;כמות הכלים הצפויה מראש 3;אישור מבעלי השטח שהמרנו ממנו .
 

רן פוני

New member
מצטרף לכל מילה !! ../images/Emo124.gif

כל הכבוד רון , המשך ביוזמתך הברוכה ובפועלך החשוב למען קהילתנו הקטנה . בידידות והערכה רן
 

bakyshar

New member
,תגובה לתגובה

לרון שלום בכפוף לאמור להלן אתה טועה ומטעה הערותי בענין הטיסה לאורך חוף הים מתייחסות לאישור ממנהל התעופה ולא מכל הגורמים שציינת. באם היה לכם אישור לטוס לאורך החוף ממנהל התעופה אזי אני לוקח את דברי בחזרה ומוריד בפניך את הכובע על עצם השגת אישור כזה.. אני הנחתי שאישור כזה לא היה לך וגם לא ציינת זאת בהערותיך. אמנם כללת אישורים מבעל השטח, פקסים וכ' אך משום מה לא ראיתי התייחסות ישירה לאישור מהגורם המוסמך והיחידי והוא מינהל התעופה האזרחית. לידיעתך ,גם ללא התייחסות לטיול הספציפי, חברים טסים מדי שבוע לאורך חופי הים ללא כל אישור ממנהל התעופה ונוכחתי בכך אישית. אני שוב פונה לכל החברים כדי שלא יטעו: על פי מפת הבועות שבתוקף חל איסור לטוס לאורך חופי הים ומעל רצועת החוף . אנו עושים מאמצים לשנות מצב זה ומבקשים שיתוף פעולה מכולם. ברור שהאיסור הנ"ל אינו חל כאשר מינהל התעופה מאשר ובכתב, חריגה מהאמור לעיל. אין כאן ענין של "ילדים רעים" אלא דאגה לכולנו ורצון שלא לגרום לכך שמנהל התעופה יטיל עלינו מגבלות נוספות. למי שלא מודע ליכולות אלה של המנהל אומר: די בכך שתותקן תקנה המחייבת כתנאי לרשיון הטיס שלנו אישור מרופא תעופתי כדי להעיף החוצה את מרביתינו(ואינני כלל בטוח שתקנה כזו לא מתבשלת אי שם במוחות "דורשי שלומינו"...) חישבו על כך ויפה שעה אחת קודם בברכה עמירם
 
שאלה

האם בבועת האז"מ\ממ"ג של השרון (אזור שפיים וצפונה) ישנם מקטעים בהם מותר לטוס על מעל רצועת החוף. לפי המפה האחרונה הדבר מותר חוץ מאיזור נתניה. תודה מראש על התשובה, חיים.
 
../images/Emo18.gifשלום חיים במפות אז"מ .....

הגבול המערבי הוא כביש מ"ס 2 ( כביש החוף החדש ) אין שום נגישות לחוף לכול אורך בעות השרון . בכול החלקים א . ב . ג . במפה
 
../images/Emo11.gifשלום עמירם שרון .....

מודעין טייס כפוף למנהל-התעופה ( ומתאם עים ח"א ) והוא הסמכות שאישרה טיסות חריגות בטיול וכך יהי גם בהמשך....
 

bakyshar

New member
מודיעין טיס

לשקורי מאחר ומהאמור בהודעתך מסיק אני כי אתה לא סומך עלי, וזו זכותך, הצעתי לך וזו האחרונה בענין זה (וללא תשלום), להוועץ עם משפטן המתמצא בחוק הטייס ובתקנותיו לפני שתמשיך להתעלם ממנהל התעופה ותסכן את רשיונך כולל רשיון ההדרכה. בברכה עמירם
 

ronga

New member
אפשר אחרת...

עמירם שלום, - צר לי שאתה מסיק שאמינותך עומדת בספק (כמו בדיונים קודמים), היא לא. - רצוננו ליצור קשר בין האנשים ולא האשמות ורמיזות פומביות ביניהם. - אני מודה שמהקרותנו האישית קשה לי לקשר ללשון הודעתך, אשר את המסרים מאחריה קל מאד להבין אך קשה מאד לקרא. - למה הדיון לא הועלה לפני הטיול? - ע"מ להרגיע התנצחות הפוגעת בכולנו, אני מבקש שתחכים את כולנו, איזה אישורים היו חסרים (דוגמא: איזה אישורים התקבלו לטייל ברמה"ג בינואר השנה), נשמח ללכת בעקבות כל המלצה (בחינם אם אפשר
בניסיון לפשר רון
 

bakyshar

New member
אפשר אחרת אך למה אתה ממשיך

לרון אם היית קורא פעמיים את מה שאתה כותב באתר אולי לא היית כותב את כל מה שיוצא מתחת ידך. לדוגמא: אתה כותב: "רצוננו ליצור קשר בין אנשים ולא האשמות ורמיזות פומביות" ומה אתה עושה? בנשימה אחת אתה מוסיף רמז על אישורים שהתקבלו או שלא התקבלו על טיול בינואר. בא נשים את הדברים בגלוי על השולחן. הועד איננו השוטר של מנהל התעופה. תפקידו של הועד, וכך אני רואה זאת, הוא לדאוג לכך, וזה העיקר, שנוכל להמשיך לטוס מבלי למשוך אש מצד מנהל התעופה.הועד עושה מאמץ שקרוב ביותר להצלחה לשינוי מפת הבועות . פירסומים על טיסות מחוץ לבועות, ולצורך הענין אני מדגיש את המילה "פירסומים",ללא אישור מנהל התעופה (וגם מודיעין טייס איננו רשאי לתת אישור במקום מנהל התעופה),עלולים להכשיל את המטרה שאתה בודאי לא מתנגד להשגתה. בעבר הלא רחוק הערתי בענין זה ואתה עצמך השתכנעת בצדקת הענין והורדת פירסום דומה.אני מניח שהדבר לא נשתכח מזכרונך. לידיעתך: לא היה לי אישית כל מידע, אפילו הופיע באתר, על הכנות הטיול הספציפי, ואם היית משתף אותי בכך יכולתי לנסות להשיג אישור ממנהל התעופה .בעבר אודות לשיתוף פעולה עם המנהל השגתי אישורים לדברים יותר מסובכים. ושוב, אני חוזר ומדגיש לך ולחבריך המגלים באתר תמיכה בדרכך, כי מה שלא ברור לי זה התעקשותך להמשיך ולפרסם טיולים ותמונות כאשר אין הם מתבצעים בהתאם לנוהלים הקיימים. אני מדגיש את נושא "הפירסום".אם מישהו בעבר עשה טיול ללא אישור המנהל, כאשר יש צורך באישור כזה, זה לא סיבה לפרסם זאת ולו ברמז כמו שעשית בדבריך האחרונים.אין כאן שאלה של מאזן והתחשבנות. יש מטרה אחת והיא שנוכל להמשיך ולטוס ואף להרחיב את מפת הבועות כך שנוכל לטוס גם לאורך חופי הים. אם גם לאחר דברים אלה יימשכו הפירסומים נצטער כולנו על כך. בברכה עמירם
 

ronga

New member
כדי להסיר ספק...

עמירם שלום, ע"מ להסיר ספק : לא רמזתי ולא השמצתי... שאלתי מה נעשה כדי ללמוד ולא לריב בדיעבד, בפומבי, ולחינם. הדברים מזמן על השולחן, הנחת היסוד היא שכולם דוברי אמת ואם משתמע השמצה או חוסר אמון וכו, זה (אולי) בעיני המתבונן לגבי הידיעה על הטיול, רבים מאד ידעו וזה בלשון המעטה, כל הערה היתה מתקבלת בשמחה (כרגיל) לגבי אישורים: הבאת פתרון אישי, על השאר נאמר מקודם טיסה מחוץ לבועות: אני לא משתכנע, שמישהוא "גילה" אז"מים בחוף הירוק למשל, בזכות תמונה של ילד בן 12 כאן בפורום, זה לעשות צחוק מהבדיחה באיחולי הצלחה בהגדלת שטחי הבועות שכמובן הם רצון כולנו (מישהוא מתנגד?), אבל שים לב שבפניה בפורום להעלות הצעות לא ענה אף אחד... זה לא הצבעה ברגליים נגד המהלך, אלא תחושה שלא משתלם לקום ולתרום, מקווה שאני טועה הייתי מאד רוצה לסיים כאן את הדיון, ולהשקיע את מעט מאד הזמן שיש לי בארגון ותכנון הטיול הבא אתה מוזמן אישית לבוא ולהנות רון
 
למעלה