שינוי סיבת מחלוקת פייפאל
היי, זקוק לעזרתכם.
הזמנתי מוצר מאתר zestipop ולאחר כיומיים-שלושה ובטרם קיבלתי אישור כי המוצר נרשם למשלוח וכמובן בטרם קיבלתי מספר מעקב משלוח - התחרטתי. ביקשתי מהאתר לבטל והם הודיעו שיחזרו אלי תוך 24 שעות.
לא חזרו.
פניתי שוב ואז החלה מסכת תירוצים והתחמקויות ובשורה התחתונה נטען שהפריט כבר נשלח - ביקשתי מספר מעקב אך זה התקבל רק כעבור שבוע.
לפני שקיבלתי את המוצר פתחתי מחלוקת בפייפאל. לא מצאתי כותרת מחלוקת מתאימה אז פתחתי תחת קטגוריית "המוצר לא התקבל". בינתיים המוכר סיפק לפייפאל את מספר המעקב- והפריט גם הוא התקבל אצלי.
פייפאל כעת מבקשים ממני תגובה ומציעים לשנות את הסיבה או להמשיך את המחלוקת.
כיצד תמליצו לי לפעול?
היי, זקוק לעזרתכם.
הזמנתי מוצר מאתר zestipop ולאחר כיומיים-שלושה ובטרם קיבלתי אישור כי המוצר נרשם למשלוח וכמובן בטרם קיבלתי מספר מעקב משלוח - התחרטתי. ביקשתי מהאתר לבטל והם הודיעו שיחזרו אלי תוך 24 שעות.
לא חזרו.
פניתי שוב ואז החלה מסכת תירוצים והתחמקויות ובשורה התחתונה נטען שהפריט כבר נשלח - ביקשתי מספר מעקב אך זה התקבל רק כעבור שבוע.
לפני שקיבלתי את המוצר פתחתי מחלוקת בפייפאל. לא מצאתי כותרת מחלוקת מתאימה אז פתחתי תחת קטגוריית "המוצר לא התקבל". בינתיים המוכר סיפק לפייפאל את מספר המעקב- והפריט גם הוא התקבל אצלי.
פייפאל כעת מבקשים ממני תגובה ומציעים לשנות את הסיבה או להמשיך את המחלוקת.
כיצד תמליצו לי לפעול?