שינוי סיבת מחלוקת פייפאל

Avi050

New member
שינוי סיבת מחלוקת פייפאל

היי, זקוק לעזרתכם.
הזמנתי מוצר מאתר zestipop ולאחר כיומיים-שלושה ובטרם קיבלתי אישור כי המוצר נרשם למשלוח וכמובן בטרם קיבלתי מספר מעקב משלוח - התחרטתי. ביקשתי מהאתר לבטל והם הודיעו שיחזרו אלי תוך 24 שעות.
לא חזרו.
פניתי שוב ואז החלה מסכת תירוצים והתחמקויות ובשורה התחתונה נטען שהפריט כבר נשלח - ביקשתי מספר מעקב אך זה התקבל רק כעבור שבוע.

לפני שקיבלתי את המוצר פתחתי מחלוקת בפייפאל. לא מצאתי כותרת מחלוקת מתאימה אז פתחתי תחת קטגוריית "המוצר לא התקבל". בינתיים המוכר סיפק לפייפאל את מספר המעקב- והפריט גם הוא התקבל אצלי.
פייפאל כעת מבקשים ממני תגובה ומציעים לשנות את הסיבה או להמשיך את המחלוקת.
כיצד תמליצו לי לפעול?
 

Amiram_e

New member
מה עם סיבה "מעוניין להחזיר את המוצר"?

רק קח בחשבון שיש הרבה סיכוי שעלות ההחזרה תהיה עליך.
 

Avi050

New member
עלות ההחזרה גבוהה

וזו הסיבה שביקשתי מהמוכר לא לשלוח עוד בטרם נשלחה החבילה
 

Amiram_e

New member
חרטה אינה תופסת לאחר ביצוע עסקה

מה היית עושה אם זה היה מקרה הפוך? המוכר אחרי יומיים פונה אלייך ואומר שהוא לא יכול לספק? ככה כי התחרט? הרי היית כועס ודופק לו שלילי נכון?
אז אני מסכים שבתור מוכר אני משתדל לא ללכת נגד הלקוח, במידת האפשר אני אעצור את המשלוח.
סיבות ל"התעלמות מבקשה של ביטול" יכולות לנבוע:
1. כי באמת כבר המוצר נשלח (תתפלא אבל יש כאלה ששולחים באותו היום).
2. כי אני עובד עם דרופ שיפר ואין לי שליטה על התהליך (במקרה שלי, אני עובד מול מישהו מוויטנאם, הרבה פעמים שולח לו בקשות משלוח לפני שהולך לישון והוא מבצע לפני שאני מתעורר)
3. כי נמכר מוצר שלא נדרש אצלי הרבה ואני לא ארצה לוותר על המכירה.
4. פרינציפ. (לא אצלי אבל יש כאלה) למה הקונה סתם מתחרט?
בגדול אילו הסיבות.
 

Avi050

New member
תשובה

ראשית, אתה מחליט שהייתי "דופק שלילי", אז עובדתית זה קרה לי פעמיים וממש לא דפקתי שלילי. זה קורה וזה בסדר. זה לא שנסעתי עד החנות שלו לסין ואז גיליתי שאין לו. כולה לחיצה קטנה.
&nbsp
שנית, הסיבות של המוכר שלא להסכים לביטול מובנות לי וזו זכותו. וזכותי לדרוש מספר מעקב להוכחת משלוח ולקבל אותה ולא להמתין לה שבוע. כל עוד לא קיבלתי הוכחת משלוח מבחינתי הפריט לא נשלח.
&nbsp
שלישית, מדובר בעסקת מכר מרחוק. כללי הרכישה שונים ומאפשרים ביטול.
&nbsp
רביעית, החלטת שהקונה "סתם מתחרט" אז ככה: הסיבה האמיתית לביטול שלי היא העובדה שגיליתי שמכר לי פריט שנמכר בכל הרשת ב15$ במחיר של 45$. נכון, אני אשם והייתי צריך לשים לב. אבל אחרי שהסבתי את תשומת ליבו, מותר היה לו - בפרט לאור העובדה שהפריט טרם נשלח - להתחשב בי ולגלות הגינות. למרות שזכותו לדרוש ממני גם 700$.
&nbsp
ותכלס, אני שואל את החברים פה, כיצד להמשיך עם התביעה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לפתוח בקשת החזרה מולם ולהשתמש ב"יש דרך חזרה" של פייפל

כדי לקבל החזר על עלות המשלוח אליהם. סביר שהם יזכו אותך במחיר המוצר אך נראה לא במחיר המשלוח לישראל.

להבא לקחת בחשבון שלא כל אתר מאפשר לבטל הזמנה ולהתנהל בהתאם.
 
למעלה