שיעורים בטקטיקה של רוכבי כביש

שיעורים בטקטיקה של רוכבי כביש

מה אולריך חשב לעצמו??? "אני אקפוץ לבד 50 ק"מ מהפיניש, יש עוד 2 הרים קטנים בדרך, אבל לא נורא, נתגבר עליהם בעזרת כמה רוכבים שברחו וקרעו את עצמם בבריחה, הם בטח יעזרו לי להגיע ראשון לסיום".... בורח לבד, כשמאחוריו 2 קבוצות חזקות (USPS, CSC) שממש לא מעונינות לקרב אותו לפודיום, הם כבר הבטיחו לעצמם את המקומות 1,2 בטור. בררווור שיתפסו אותו, כי אם הוא היה מספיק חזק כדי להחזיק בבריחה של 50 ק"מ עם 2 עליות קשות באמצע, הוא ממזמן היה בפער של 10 דקות מהשאר, אבל בכיוון השני עם חולצה צהובה על הכתף. לגבי שיתוף הפעולה בין CSC לפוסטאל- נראה דיי ברור שישתפו פעולה לשתי הקבוצות יש אינטרס למנוע מטי-מובייל לשפר את מקומם בדירוג הכללי, בפרט שכנראה באסו וריס יודעים משהו שאנחנו לא יודעים- כמה טוב/לא טוב באסו בנגד שעון לעומת אולריך וארמסטרונג. אם הוא ממש טוב, כנראה מישהו עשה לו משהו כדי למנוע ממנו לברוח לארמסטרונג ואולריך. אם הוא מאבד זמן-דקות לשניהם (או רק לארמסטרונג) בנג"ש האישי ביום שבת, ברור לחלוטין ההמנעות שלו מבריחה, וכנראה הוא באמת לא היה מספיק חזק כדי להתקיף את ארמסטורנג בהרים. כמו שכבר כתבתי כאן- טור מנצחים בסיומות פסגה בהרים (כי שם החזקים מגיעים ראשונים ולא יכולים להיעזר בקבוצה שמושכת אותם במישורים וירידות) ובנג"ש... ביום בו יש הרבה הרים אבל אין סיום בפסגה- לא מנצחים טור. לאולריך חזרו הרגליים מאוחר מדיי ולבאסו כנראה יש עוד על מה להתאמן, באסו הוא לא "תוקפן" כמו ארמסטרונג הוא יותר טיפוס של "עוקב" יהיה מעניין לראות אותו מתקיף. מוסאשי כתב: Timing is everything גם התקפות צריך לדעת לתזמן נכון, אפילו אם אתה החזק ביותר.... כל הכבוד לברוניל וקבוצתו על קור הרוח והתזמון המושלם, לא רק שהם לא רדפו אחרי אולריך, הם העלו קצת רק כשהיו מוכרחים, כדי שיתעייף היטב לקראת הסיום... זה רשום בספר הטקטיקה, פרק ג' תחת הכותרת "איך לתפוס בריחות"...
 

טיראן מ

New member
אפילו יותר מזה ...

אם זה היה תלוי רק בדוורים, לדעתי, היו נותנים לאולריך לרוץ עד הסוף... דקה לפניהם. היה לו קשה לקום מחר בבוקר ולעלות לפיסטין המטורף ... מה אכפת ללאנס לאבד דקה לאולריך כדי שאולריך ייאבד את נשימתו ? אלא שאת זה לפחות אולריך הבין, הוריד קצב וחזר לפלוטון. הוא ראה שלאורך קילומטרים רבים הפלוטון לא מאבד זמן. בנוסף, ל-CSC יש דווקא אינטרס לא לאבד זמן לאולריך. ובטח לא לקלודן ולכן הם דחפו את הפלוטון לרדיפה. אז זו לא הייתה התוכנית של USPS. אולי הם נתנו לאולריך קצת יותר קרדיט.
 

Sybh

New member
מיקי, על זה בדיוק מרפי אמר...

שחכמה שלאחר מעשה זה מדע מדויק.
 

ido mazor

New member
יאמר לזכותו של מיקי...

שהוא חזה לפחות חלקית את התסריט של היום בהודעה שלו מאתמול: "המצוי: ה- USPS עובדים כמו שעון של נייק ומחסלים כל נסיון בריחה מסוכן באסו ממשיך לשבת על ארמסטרונג ונסיון בריחה עלוב של אולריך מקוזז במהירות על ידיד הרכבת הכחולה."
 

מאדמאן

New member
כן: אני כתבתי בטעות שזה יאיר

מיקי נתן כאן תסריט ממש זהה למה שעשה אולריך. ממש אבל. אולריך כנראה קורא כאן את הפורום... שובב, יודע עברית הבחור או שמתרגמים לו שם. ןמיקי: אין ניקוד על חיזוי כזה במשחק של פולאר ?? כי אז היית מרביץ נקודות חופשי.
 
../images/Emo8.gif לדעתי, USP שילמו למישהו שיתרגם

לאולריך את מה שמיקי כתב כדי לעשות לו דה-מורליזציה בעליה ובבריחה, ואולי גם CSC השתתפו בתשלום...
 

רמי לשם

New member
וואלה, דורון, עלית עליי../images/Emo3.gif

אמנם יאן טוען שזה בכלל לא השפיע עליו, אבל מבחן התוצאה מדבר אחרת. לפחות קלודן הקשיב, גם זה משהו.
 

sonc

New member
רטרוספקטוסקופיסט

ככה קוראים למדען שעוסק בו. מאד נפוץ אגב בין רופאים.
 

Mont Ventoux

New member
באסו ושות'

אם אולריך לא היה תוקף, זה אומר שהם היו שומרים על אותו טמפו "נוח" באדיבות הפוסטלים. כלומר, באסו היה יוצא פחות סחוט מן הרדיפה אחר המנוע. המקום היותר קלאסי לתקיפה היה דווקא בפסגה האחרונה ולא איפה שאולריך תקף. באסו היה יכול לנסות שם את כוחותיו, בעוד פויגט עדיין מקדימה. אבל, מן הסתם גם אז, ארמסטרונג היה נדבק אליו. טוב נו, היה ברור שארמסטרונג ירצה להתחיל אחרון באלפ-דואז, והיה גם ברור עוד הרבה לפני שווקלר אי פעם חלם על הצהובה, שווילאר דה לאן הוא שלב מצוין ללקיחת צהובה. עכשיו אנחנו גם יודעים מי לקח אותה. מה יהיה עם התפוז הזה? כל הודעה צריך לכתוב פעמיים?
 
תשמע, העלית לי תיאוריה חדשה...

אולריך פשוט התבלבל, הוא היה בטוח שזו הפסגה האחרונה.... ופרץ... אחרי 20 ק"מ הוא הבין לפתע שקפץ פסגה מוקדם מדיי וחזר לקבוצת הרודפים.... האמת, נראה לי שהוא היה בטוח שהחברה מקדימה יעזרו לו, כשעקף, אותם הוא הניד בראשו כדי לסמן להם להצטרף. אבל הם רק ישבו עליו...
 
אולריך כותב ביומן שלו

שהוא עבר על הקטע לפני המירוץ והגיע למסקנה שהעליה האחרונה היא לא מספיק קשה בשביל ליצור סלקציה בהתקפה (לא ברור לי אם הוא מדבר על העליה האחרונה שהיא קצרה, או על העליה הלפני אחרונה שהיא ארוכה), ולכן החליט, מראש, לתקוף בעליה שבה הוא תקף.
 
הוא גם כתב שם ואמר בראיונות

שכוונתו הייתה לגשר לוירנק וליפיהיימר . ההנחה שלו הייתה כי אם יגשר אליהם הוא יצליח להגיע לקו הסיום איתם בלי להיתפס ולהרוויח קיזוז קטן לקראת הנג"ש של האלפ' מי שמכיר את הקשר האמיץ בין אולריך ווירנק יודע למה אולריך בחר לנסות גישור לבריחה של וירנק
 

thesurvivor

New member
השלב של היום היה מדהים

היה פשוט מדהים לראות את הטקטיקה של אמסטרונג. הוא היה פשוט מדהים . כמו שציפיתי . כולם הספידו אותו מוקדם מדי . היה פשוט נהדר . טקטיקה נהדרת . כל הקולות הנלוזים לא יעלמו בצרפת פשוט מקנאים .
 

arieleco

New member
מזל שיש עוד אנשים בעולם שילמדו את

אולריך שיעורים בטקטיקה
 

magnetron

New member
עוד שיעורים בטקטיקה של אולריך

אולריך לא משלה את עצמו בקשר לחולצה הצהובה. הוא ממוקד עכשיו בפודיום. הבריחה היפה שלו פירקה לא מעט רוכבים גיבורים והיתה חיונית לקידומו בדירוג הכללי. מה שנכון, אולריך רצה לזכות בשלב הזה - וכמעט הצליח (כמו תמיד ...). הרבה יותר קל להבין מהלכים במירוץ אם מתבוננים בתמונה הכוללת של מאבק הירואי בין 100 רוכבים מדהימים ולא כעל מלחמת הבחור הטוב כנגד הבחור הרע.
 
למעלה