שיעורי בית
לשיעורי בית יש סיבות שונות, ואם החליטו לא לתת שיעורי בית - בוודאי יש להם סיבה. אין מה להתרגז, אלא לבדוק מה הם עושים כדי לאמן את הילדים במה שזקוקים לאימון. שמעתי לא פעם, ואפילו לא פעמיים, ולהיות ספציפית - שמעתי את זה שלשום מתלמידים בכיתה ז' שסיפרו, שחברים שלהם כותבים סתם חרטוטים במחברת, המורה במילא לא בודקת, וכשעוברת לראות אם עשו - כשהיא רואה כתוב, היא ממש ממש לא שמה לב שהיה שם סתם גיבוב שטויות. לא ילד אחד, לא שניים שמעתי אומרים זאת במו אוזניי (הם סיפרו לי...) ולא פעם ולא פעמיים... ולא על מורה אחד ולא על שניים. ועכשיו צאי וראי - מה עדיף ? מצב שנותנים שיעורים - לא בודקים - מתווכחים עם התלמידים - והם כותבים שטויות או מעתיקים ויחידים עושים ? או... מראש לא להיכנס למלחמה, ללמד שיעורים יעילים בכיתה, ו... לאמן אותם בשיטה אחרת בכיתה. לא למהר לקפוץ... בבקשה - לבדוק..