שיעורים פרטיים באירית

גילקי

New member
שיעורים פרטיים באירית

שלום לכולם, שמי גילי, סטודנטית לתואר שני בבלשנות. אני לומדת אירית כבר שלוש שנים, כולל קורס אירית מטעם אוניברסיטת גולווי. אני מציעה שיעורים פרטיים בשפה האירית המודרנית (גיילית) המיועדים לרמת מתחילים, לחובבי אירלנד, ולמי שתמיד רצה לדעת עוד קצת על השפה והסתבך איתה. השיעורים יתקיימו בירושלים, באופן פרטי או בקבוצות; במידה ותתארגן קבוצה אפשר להפגש גם במרכז. בשיעורים נתרכז בביטויים, דקדוק, סמול טוק, שיחה... ולמי שמעוניין גם קצת על האנגלית האירית שהיא נושא התזה שלי. מי שמעוניין מוזמן לשלוח לי מסר! יום טוב לכולם גילי
 

E l i a n

New member
האם יש פה חבר'ה מהמרכז שרוצים?

אני מאוד רוצה ללמוד אבל לנסוע עד ירושלים זו קצת טירחה בשביל שיעור פרטני .. אם יש עוד כמה מאיזור תל אביב שמעוניינים, רוצים ליצור איתה קשר ולבקש ממנה שיעור בסביבה שלנו?
 

E l i a n

New member
גילי שלום

כמה אנשים צריכים להיות בקבוצה כדי שתבואי במיוחד לת"א? (אנשים, תל אביב זה טוב לכולם? לי הכי טוב או בתל אביב או ברחובות ..)
 

Volldemort

New member
תל אביב ../images/Emo45.gif ואני יודע

על עוד מישהי שתרצה לבוא אם הקבוצה תהיה בת"א.
 

Molly123

New member
אם זה יהיה בת"א

ובשעות ידידותיות לאנשים עובדים גם אני אשמח להצטרף
 

גילקי

New member
שיעור בתל אביב

היי כולם, אני שמחה לראות שאתם נענים, וקיוויתי לקבוצה של לפחות חמישה כדי להפגש בת"א.מאחר ואני באה מירושלים אז בהחלט מדובר על שעות הערב. אבל... מישהו מוכן לנדב את בית או להציע מקום נוח להפגש בו?
 

E l i a n

New member
בעיקרון תלוי באיזה שעה זה יהיה ..

אבל אולי אני אוכל לדבר עם סמינר הקיבוצים (איפה שאני לומדת) ולארגן לנו כיתה ... אני צריכה לבדוק אם זה בתשלום או לא .. מה דעתכם? :) אני מציעה את ימי רביעי בסביבות 17:00 ואילך, רק שלא ייגמר יותר מדי מאוחר.. מה דעתכם על שעה - שעתיים שיעור?
 

UriKadoori

New member
גאלית סקוטית ואירית

היי גילי, אני לומד גאלית סקוטית (חוצמזה מנגן כינור אירית וחמת חלילים סקוטית), ואשמח אם תצרי איתי קשר: [email protected] יומטוב! אורי
 

גילקי

New member
עוד קצת פרטים

תודה אליאן, בעיקרון חשבתי על מקום קרוב לרכבת צפון, אז גם סמינר הקיבוצים יכול לעבוד. לכולם - אני חושבת ששעה וחצי זה זמן מצוין לפגישה, לא יותר מדי ולא פחות. חשבתי על השעה 19:00 עם עדיפות ליום שני, אבל גם הימים האחרים באים בחשבון. מה אתם אומרים? לגבי מחיר שיעור, תלוי בגודל הקבוצה שתתארגן, אבל משהו בין 50 ל75 ש"ח לשיעור. יש למישהו רעיונות נוספים לאיפה אפשר להפגש? גילי
 

Volldemort

New member
יום שני בערב זה טוב בשבילי

שעה וחצי דווקא נראה לי יותר מדי, שעה תספיק. ואין לי שום רעיון למקום אפשרי, סורי...
 

E l i a n

New member
גילי, על כמה שיעורים חשבת?

לגבי הכיתה - אני אבדוק אם זה אפשרי ... אבל אני צריכה מספר מדויק של אנשים, ואני נכנסת לתקופה קצת לחוצה אז אני לא יכולה לארגן את זה .. אני צריכה שמישהו/מישהי ירכזו את השמות ואת המספרי טלפונים של חברי הקבוצה .. לי יש עדיפות לימי רביעי או חמישי .. אבל נראה לי שהשעה הזו היא בעייתית בסמינר הקיבוצים כיוון שלדעתי בשעה 20:00 זה נסגר.. יש עוד מעוניינים להרים את הכפפה?
 
למעלה