שיעורי נגינה בחינם

שיעורי נגינה בחינם

פרויקט "סולמות" שפועל בשכונות יוספטל וקפלן יעניק לילדי השכונה שיעורים פרטיים בנגינה. על הפרויקט אחראיים שני בני נוער בני 17- יעל קרארו ודורון ספקטור. המורים הם תמידי תיכון. ציוד ומזון לפרויקט סופק ע"י בתי עסק בעיר. רק מראה כמה אפשר לשנות שרוצים ומשקיעים. כל הכבוד! ועכשיו לשאלה- האם זה מעצבן אתכם שדווקא בשכונות אלו מעניקים "הטבות"?
 

nofar17

New member
כן!

אותי בהחלט מעצבן שרק בשכונות האלה מעניקים כאלו "הטבות". אלו לא שכונות עוני ברוך השם ככל הידוע. אין שם מישהו שיותר טוב מהשכונות האחרות בכפר סבא. למה בכלל החליטו להתחיל את זה? אבל עכשיו שחושבים על זה, יכול להיות שהפרויקט הוא רק בגדר של ניסיון בשכונות האלה. אפשרי?
 

badboy3919

New member
בעקרון מאד מעצבן אותי העקרון

במדינה הזאת היא שאתה צריך להיות אדם חלש (כלכלית בעיקר) כדי לקבל הטבות שונות,זה מפריע שהחוג לא פתוח לקהל הרחב ורק תושבי שכונה מסויימת יכולים לקבל את השרות שבין כה וכה לא עולה שקל לעירייה וזה הכל בהתנדבות.
 
קודם כל, העירייה בכלל לא מארגנת

את זה. ומה לעשות, לנו יש אופציות, אנחנו נולדנו עם גוון של הזדמנויות. רוב ילדי יוספטל קפלן לא נולדו עם הזדמנויות, אז הינה באים ונותנים להם הזדמנות,לצאת לקום ללמוד ולהתפתח. לא מבינה מה רע בזה. וברור שעדיף שהממשלה הייתה מספקת כאלו תוכניות, אב להמצב הוא שכיום יש עשרות אלפי עמותת שעוסקות בדברים האלו.
 
אפליה מתקנת זה כאילו להגדיר

משהו באותה הגדרה. נראה לי טיפשי. ונכנסתי לקישור ועדיין לא השתכנעתי.
 

badboy3919

New member
יש כזה דבר ואומר לך את זה תלמיד

שלמד לבגרות לאזרחות לפני חודשיים בדיוק...
 
כשאני למדתי

עם הספר "להיות אזרחים בישראל- מדינה יהודית דמוקרטית" בפירוש נאמר לנו שאין דבר כזה אפליה מתקנת, שזה מונח שגוי. למדתי עם חנה דלמדיגו- לך תשאל אותה!
 
אותו דבר..

אפליה מתקנת העדפה מתקנת לדפוק את השחורים , אבל להיפך הכל אותו דבר..
 

MrJacKasS

New member
אז התלמיד לא למד טוב

כי גם אני למדתי לבגרות לפני חודשיים ובפירוש נאמר לנו כל הזמן שאין דבר כזה "אפליה מתקנת" אלא רק "העדפה מתקנת" !
 

Super Chuly

New member
אז הנה הצעה!

בקרוב יפתח בתקומה מקלט שבו יהיה מועדון מוזיקה, חדר חזרות ואולי אפילו חדר הקלטת, בחינם- לכולם! חברה שלי היא היוזמת של זה, וזה נשמע מבטיח מאוד. להקות ומוסיקאים צעירים יוכלו להשתמש באולם לחזרות, וכנראה שאפילו יהיה שם צוות שיעביר סדנאות והרצאות בנושאים שונים שקשורים למוזיקה. ליהי :)
 

Adidason326655

New member
מרכז הדרכה

אני בחיים לא אקח לכם ת'טלפון יותר
 
איך יממנו דבר כזה?

חדר הקלטות הכי בסיסי חייב להיות בתור התחלה אקוסטי ( חסין רעש ) ועם כלים להקלטות ( בהתחלה שלא משתמשים במיקרופון של המחשב.. ) שזה כמה אלפי דולרים... אם באמת יכולים לממן דבר כזה.. זה נהדר ואני מכיר לא מעט אנשים שיכולים להעזר בזה.
 

Super Chuly

New member
פירוט

הצוות שהביא את הרעיון ומקיים אותו יפה מאוד עד כה (וגם ימשיך אני מאמינה) קיבל דרך עיריית כפר סבא תקציב נאה מאוד של תרומות בעיקר. אני לא יודעת בדיוק מאיפה או מה, אבל יש תקציב. כמו כן הייתה אופציה כנראה גם לרכוש חלק מהציוד בחינם באמצעות פירסום של חנות מוזיקה שאני לא זוכרת את שמה, שהסכימה לתרום כלי נגינה ושאר ציוד בתמורה לפרסום. ליהי :)
 
אם ככה

זה טוב.. וחנות המוזיקה .. סביר להניח שזה כליי זמר.. אני לקוח קבוע שלהם.. רק לא בסניף של כפר סבא.. אלא של תל אביב והם תורמים לא מעט.
 
למעלה