שיפור אינטונציה אצל ילד בן 5 ורבע
שמאובחן PDD-NOS בתפקוד גבוה. הילד מדבר בטונים גבוהים יחסית, מה שראינו/שמענו אצל עוד ילדי PDD. הטונים הולכים ומתגברים לאחרונה. כמו כן יש לפעמים "מנגינה" בדיבור. האם בעזרת טיפול ניתן לשפר מצב זה, כשהוא עדין בגן טרום חובה, לפני הליכתו לבית הספר? כמו כן, האם בעינין זה יש חשיבות לסביבה בה הוא נמצא, גן תקשורתי או גן רגיל (הילד בגן תקשורתי ומשולב יומיים בשבוע בגן רגיל. בדרך לועדת השמה לשילוב מלא בגן חובה)? יש לציין שיש לו חיכוי וגם רצוןלהיות חלק ממסגרת.
שמאובחן PDD-NOS בתפקוד גבוה. הילד מדבר בטונים גבוהים יחסית, מה שראינו/שמענו אצל עוד ילדי PDD. הטונים הולכים ומתגברים לאחרונה. כמו כן יש לפעמים "מנגינה" בדיבור. האם בעזרת טיפול ניתן לשפר מצב זה, כשהוא עדין בגן טרום חובה, לפני הליכתו לבית הספר? כמו כן, האם בעינין זה יש חשיבות לסביבה בה הוא נמצא, גן תקשורתי או גן רגיל (הילד בגן תקשורתי ומשולב יומיים בשבוע בגן רגיל. בדרך לועדת השמה לשילוב מלא בגן חובה)? יש לציין שיש לו חיכוי וגם רצוןלהיות חלק ממסגרת.