שיפור חניות ברחוב ויצמן

שיפור חניות ברחוב ויצמן

לאור מה שאתם רואים בזמן אחרון, רחוב ויצמן-הרצל וההמשך למעלה, מרחיבים במקצת את הכביש כדי שיהיה לכולנו חנייה בשפע, כי כל יום מכוניות חונות שם באדום לבן ומתלוננים שאין חנייה ושמים להם דוחות מהעיריה/משטרה. זה התחיל ליד עירית כפ"ס ויופי של מקומות חנייה, אפילו יש שם הרבה. אבל מה שמבאס אותי נורא (אני נוהג) זה מה שהולך ברחוב ויצמן בין רחוב ירושלים ורוטשילד, החל מרמזור ירושלים עד רוטשילד פקקים כמו בבית משוגעים (בשעות היום), פשוט חבל על הזמן. שם הבעיה שאין מקום להרחיב כביש כי יש חנויות ומדרכה שאנשים צריכים שם ללכת, וגם אין מקום לעשות מפרץ לתחנת אוטובוס מול השוק כפר סבא. בברכה חג שמח.
 
כישלון כיכר החדש ברוטשילד

לדעתי, הכיכר המעוגל (ליד הפינגויין) והמכוער ממש לא נוח, כי זה גורם לסיבוב חד שמאלה מרוטשילד אשר מגיעים מוייצמן, צריך לתקן את הכיכר הזה בדחיפות.
 
סגירת משרד הרישוי בכפ"ס

בגלל מצוקה כספית קשה בעירית כפ"ס, החליטה העיריה לסגור לפני חצי שנה את משרד הרישוי ואף לפטר עובדים, וכל מי שצריך לגשת לשם יצטרף לנסוע לפ"ת או הרצליה או נתניה. חוצפה, לא? או שאפשר להתקשר ולהזמין דרך טלפון אם צריך. (רישיון, למשל).
 
בהרבה בורות בכבישים

כפי שאתם רואים בחלק גדול מכבישי כפ"ס, יש בורות בכבישים, גם את זה צריך לתקן ולשים זפת חדש, זה בעיקר כבישים ישנים. תראו למשל איזה מן כביש עשו ברחוב הנריטה סאלד (ליד אונים) לפני מספר שנים וכבר יש שם הרבה בורות וזה גורם לרעשים באוטו ואולי נזקים בצמיגים, הכביש שם ממש גרוע. כביש טוב צריך להחזיק שנים רבות כמו באירופה. (זה בדוק).
 

badboy3919

New member
הרבה נושאים באמת מעניינים הקשורים

לכפר סבא אני אגיב עליהם בימים הקרובים..בינתיים אנשים אחרים מוזמנים לכתוב את תגובותיהם.. חג שמח לכל הפורום!!!
 
הבעיה של הכבישים היא כזאת

זה לא העיריה זה משפחה של קבלנים פרטים מטריה שזכתה במכרז בדרכים לא הכי כשרות ופשוט עושים חרא של עבודה מגרדים כבישים ולא מתקנים או במקום לסדר את הכביש כמו שצריך פשוט ממלאים אותו בתלאים שנהרסים אחרי גשם אחד תראו לדוגמא רחוב גאולה או כצנלסון
 

badboy3919

New member
ובנוסף יש את רחוב משה דיין

במיוחד בחלק הקרוב יותר לרחוב אז"ר,נכון שעשו שם את הצומת החדשה..אבל לפני זה באיזור איפה שבנו את הוילות הכביש פשוט מזעזע... אין מדרכה,הכביש מלא בבורות שמקפיצים את כל מי שבאוטו,מעניין אותי מתי באמת יתקנו את זה כי זה עומד ככה כבר לפחות שנה והבניה של הבתים הסתיימה מזמן
 
המצב בעיריה קשה, אין כסף לכבישים

ולשיפוץ זפת בכביש, יקח להם זמן להשיג כסף.
 

badboy3919

New member
אתה אומר שהעיריה במצב קשה?!

ומה עם כל הצמחים והפרחים ששמו על ויצמן,בשטח הפרדה בין שני הנתיבים.?? מאיפה הכסף לזה?
 
ומה עם משרד רישוי שהעיריה סגרה?

ומה עם 2 בתי ספר שגם העיריה עומדת לסגור? נו, כרמה עולה הצמחים... גרושים (ועוד עבודה...). בחייאת.
 
למעלה