יש חברות שמתמחות בתחום וגם אותו מוציאות החוצה
הכוונה היא לא אם זה לב ליבו של העסק אלא שירותים שהעסק חייב. סתם לדוגמא, חברת תכשיטים שמוכרת מוצרים באינטרנט - האם היא צריכה להעסיק מישהו שיקדם את האתר בתוך החברה או להוציא את השירות החוצה? הרי אם היא תוציא אותו החוצה זה יהיה יותר זול.. ויש לזה גם חסרונות שזה לא מישהו שמנהלים כשהוא נמצא לידך. אני אומרת שצריך לדעת לבחור בקפידה את החברה למיקור חוץ כי יש פה נושא של אמינות וחיבור לעסק..
בנוגע למה שכתבת יש גם חברות לקידום אתרים שגם הם מוציאים את השירות שלהם החוצה לפרילאנסרים כי יש להם מלא עבודה שהם לא מספיקים לעשות!