שירות גרוע מחברת אלבר

MasterChiff

New member
שירות גרוע מחברת אלבר

לידי : אלבר - מחלקת שירות לקוחות 13/07/04 עותקים : המועצה לצרכנות כולבוטק / רפי גינת עו"ד אורן ליאור הנדון: שירות גרוע עקב מוצר פגום ושירות לאחר מכירה לקויי. בתאריך 27/6/2004 נמסר לידנו רכב מסוג סוזוקי ליאנה בצבע לבן פנינה , במשרדי אלבר באזור התעשיה החדש בראשל"צ ,הרכב חדש במסגרת עסקת מימון .המסירה התבצעה לקראת השעה 18:00 וארכה פחות מ 5 דקות... לא נתבקשנו לבדוק שום דבר ולא הראו לנו את האביזרים המגיעים עם הרכב.יום למחרת בשעת בוקר מוקדמת בעוד שאני ניגש למכונית האחרת שלי אני מבחין בכתמים על הרכב, שלפתי מטלית מרכבי וניסתי לנקות... אך ללא הצלחה ,הסתובבתי מסביב לרכב ואני מגלה עוד אזורים ברכב עם כתמים בצבע צהוב בהיר.מיד התקשרתי לסוכנת שטיפלה בי והיא הפנתה אותי ליבואן, אני אמרתי שזה רכב חדש בן פחות מ 24 שעות ואין אני רוצה להתחיל ברגל שמאל. דיברתי עם מחלקת השירות של סוזוקי והסברתי לנציגה בטלפון את המקרה היא אמרה שמאחר והמסירה נעשתה בסוכנות של אלבר וע"י אלבר והיות והאכב חדש אני צריך לפנות אליהם והם צרכים לפתור את הבעיה. חזרתי לסוכנת שלי ואמרתי לה שבסוזוקי הפנו אותי חזרה אליהם,היא בקשה לחזור אלי אחרי שהיא תברר מה ניתן לעשות. תוך כשעה חזרה אלי ואמרה שבמהלך היום יצרו עם אישתי קשר וישלחו משהו לקחת את הרכב לבדיקה. לא חזרו אלינו ...אשתי התקשרה לסוכנת לברר מה קורה והיא הפנתה אותה למרכז המסירות של אלבר בפ"ת כדי לברר מה עם הרכב.במרכז המסירות דברנו עם רינת שהבטיחה לברר ולחזור אלינו, אך שוב לא חזרה אלינו ונאלצנו שוב לפנות לסוכנת שלנו שביררה עבורנו ואמרה ששוב יצרו קשר איתנו במהלך ביום,מאחר ולא רצינו לעשות שימוש ברכב עד שיובהר הענין אישתי נאלצה להשאר בבית כל היום. בוקר למחרת פניתי לרינת ממרכז המסירות והיא אמרה שעד 14:00 יגיע גרר לקחת את האכב,שאלתי אותה ולאן לוקחים אותו היא אמרה אלינו(אלבר) לפ"ת ברחוב ג'בוטינסקי 80 לבדיקה , אמרתי לה שאני אגיע לשם כדי לראות מה נעשה הלאה. בסביבות 13:30 אישתי אמרה לי שהגיע גרר ולקח את הרכב , אני חשבתי שיקח לנהג להגיע מרחובות לפ"ת כ שעה ונסעתי למרכז אלבר ב 15:00 כי אני עובד קרוב. כשהגעתי לשם חיפשתי את רינת והצגתי את עצמי והיא היתה מופתעת ואמרה שהרכב כבר בדרך לאישתי אני היתי מאוד מופתע ואמרתי איך יתכן שהוא הספיק להגיע ולחזור לרחובות בתוך שעה וחצי.... הוא בקשה שאמתין ונכנסה למנהל שלה. אח"כ היא הכניסה אותי אליו והוא הסביר לי שלא ידעו שאני בא לכאן ושנהג הגרר לקח את הרכב לאיזה מקום ועשו לו פוליש...אני ממש כעסתי כי נאמר לי שהרכב מגיע אליהם למרכז וגם שזה רכב חדש ולמה צריך לעשות לו פוליש! וביקשתי שהרכב יגיע אליהם. אחרי דיון מעצבן עם המנהל יאור הוא דיבר עם נהג הגרר שיביא את הרכב לפ"ת תוך כשעה וחצי הגיע הרכב ואני בדקתי אותו ובאמת הכתמים הוסרו בחלקם אך אותם איזורים נגועים עדיין עם גוון צהוב.. ליאור טוען שאין הוא רואה את הכתמים ואני כן רואה אותם מעבר לכך שלא הבנתי מדוע משקרים לי שהאכב מגיע לפ"ת והוא בכלל נלקח לעשות לו פוליש, הוא אומר שאין לו מה לעשות ואני דיברתי עם הסוכנת שלי ואמרתי שאין אני מעוניין ברכב זה ואני דורש להחליםו באחר , היא אמרה שהיא לא חושבת שזה אין זה אפשרי והיא תעביר הלאה את הפניה. אני השארתי שם את הרכב וחזרתי לעבודה שלי ממתין לצילצול ....לא חזרו עלי כמעט עד סוף היום ואני חיגתי לסוכנת שוב והוא עשתה שיחת ועידה עם המנהל לשלה שבהטיח לחזוא אלי תצוך זמן קצר. הוא באמת התקשר וסיפרתי לו את הסיפור,ואמרתי שאני רוצה שיחליפו את הרכב הוא טוען שזה לא אפשרי ושצריך לפנות ליבואן , ואמר שיחזור אלי בבוקר עד 10 ושהוא מעביר לליאור הוראה להעביר את הרכב ליבואן כדי לאמוד את הנזק. יום למחרת לא חזרו אלי עד השעה 16:30 והתקשרתי שוב לסוכנת שלי והיא אמרה שהיא בודקת. המתנתי על הקו והיא אמרה שהוא לא במשרד והוא תחזור אלי עם תשובה. תוך כשעה היא חוזרת אלי ואמרה שאורן מתנצל שהיה לו יום ארוך עם לקוחות והוא יחזור אלי. עברו שעתיים והוא לא חוזר והיא הפנתה אותי לנתב הפניות של אלבר מר אמיר דורי פניתי אליו והוא אמר ששמע על המקרה שלי רק לפני כשעתיים ואני סיפרתי לו בקצרה מה קרה ואת מסכת הטירטורים והדברים הלא נכונים שנאמרו והובטחו ולא קוימו כי אורן הבטיח להודיע לי עד 10 ולא חזר. הוא שאל אותי אם אני יודע איפה הרכב ולמיטב ידיעתי הוא אמור להיות אצל היבואן בבדיקה. הוא אמר שיבדוק ויחזור אלי למחרת אמנם לא התחייב לשעה מססויימת אך אמר במהלך היום. שוב יום חמישי לא חזרו אלי עד השעה 17:30 לערך ואז חייגתי לסוכנת וממש היתי מתוסכל כי אם נתב השיאות של אלבר שהוא האיש הבכיר שם לטפל בלקוחות לא חוזר לאי אז כנראה שכל הסיפור הזה נהיה גדול עלי , היא התנצלה ונסתה להשיג את אורן ולא הצליחה ואמרה שהיא תחזור עאלי עם תשובות... אחרי כשעה אורן מתקשר אלי ואומר שהא היה בפ"ת וראה את הרכב וטוען שהוא לא ראה שום כתם אני שאלתי מה היבואן אמר והוא אמר שהרכב לא היה אצל היבואן אינ כעסתי כי הוא שוב לא עמד בהבטחתו ומעברלכך שאם הוא יהיה מתקשר אלי אני היתי מגיע להראות לו את הכתמים , השיחה בנינו היתה נוקבת מאוד וחשץי מצידו בעויינות ושאיםהם מוכנים לטפל והוא אמר שאם אני טוען שישי פגם עלי להביא שמאי מטעמי להוכיח נזק ושעפ"י חוק ראשי יבואן לתקן רכב ב5% מערכו ללא ידיעת הלקוח אני אמרתי שכרגע זה לא המצב כי אני כבר יודע ואני דורש החלפת הרכב או ביטול עסקה הוא התנגד לשתי האופציות ואמר שגם אין ביטוח לרכב במשרדי אלבר, ביקשתי ממנו לחברר שוב לגבי ביטול העסקה והא חזר אלי תוך זמן קצר ואמר שעלות הביטול היא 6000 ₪ 05/07/04 הרכב עדיין במגרשי החברה בפ"ת ואף גורם לא מטפל 11/07/04 התקשרנו למחלקת שירות לברר מה עם הטיפול בעניננו ,דיברנו עם יעל שהטיחה לברר ולחזור עוד באותו היום אך כמובן שלא חזרה 12/07/04 התקשרנו שוב לברר מה עם הרכב ונמסר לנו שהעניין עבר לגורמים מוסמכים אך אין עדיין תשובה אין הערכה מתי יסתיים בלאגן הזה. 13/07/04 התקשרנו שוב ודיברנו עם זוהר שלא היתה נחמדה כלל!! ואין עדיין תשובה - חשוב לציין שאישתי עם 2 ילדים קטנים ללא רכב בגלל זה, פנתה היא ל מר אמיר דורי והוא עסוק עם לקוחות ...ואמר שאם ימצא זמן יחזור אלינו... באכזבה מרובה
 
למעלה