שירות הזמנות גרוע ממסעדת רימונים בנתניה

מני499

New member
שירות הזמנות גרוע ממסעדת רימונים בנתניה

חברה שלי הזמינה לעבודה משלוח ולקחה שעה וחצי , שירות משלוחים גרוע ביותר , פשוט לא להזמין , חבל על הזמן
 

החתולית

New member
היות שנרשמת במיוחד לתפוז כדי לכתוב על כך

נשמח אם תרחיב. האם הסבירו למה היה כזה איחור?
&nbsp
&nbsp
 

מני499

New member
ההזמנה

שכחו את ההזמנה וממתי שהיא ביצעה הזמנה חדשה לקחה שעה וחצי עד שהגיע האוכל
 

החתולית

New member
ואיך הגיבו כשהתלוננה על ההתנהלות הזאת?

ראיתי שזו מסעדה שעובדת עם תן-ביס ושהדירוג שלה די גבוה, למרות שמופיעות מעט תלונות על איחורים במשלוחים.
 

החתולית

New member
אם כך, מה שאתה עושה לא הוגן

אולי אילו היתה מתלוננת, היו מתנצלים ומציעים משלוח חינם בפעם הבאה, או פיצוי אחר.
&nbsp
אנחנו תמיד אומרים שתקלות קורות ושהחכמה היא לדעת לטפל בהן. אבל אם לקוחה לא מתלוננת, איך אפשר לטפל?
 

trilliane

Well-known member
מנהל
למה לא הוגן? האם המסעדה זקוקה לתלונה כדי להסיק מסקנות?

אם המסעדה סבורה שנהגה באופן תקין כששכחה את ההזמנה של הלקוחה, ייבשה אותה שעה וחצי ולא הציעה לה פיצוי מיוזמתה, באמת אין טעם להתלונן בפניה. רק להזהיר ולעבור הלאה.
 

החתולית

New member
אני חושבת שזה לא הוגן

במיוחד כשלא המזמינה מפרסמת הודעה כזאת.
&nbsp
גורם שלישי נרשם במיוחד לתפוז כדי לכתוב הודעה כזאת על מסעדה באיזור התעשייה של נתניה, כאשר הלקוחה עצמה בכלל לא פנתה למסעדה כדי להתלונן. לטעמי יש כאן משהו לא הוגן.
&nbsp
את רשאית לחשוב אחרת, כמובן.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
זה כבר משהו אחר, זה לא מה שכתבת בהודעה הקודמת

הנקודה שלי היא שלקוח לא צריך להתלונן בפני העסק כדי להתלונן עליו במקומות אחרים, ואין בכך חוסר הוגנות. יש בעיות שהעסק לא מודע להן וראוי להציף אותן בפניו, אבל במקרה כזה זה לא המצב.
 

פעמונט

New member


 
למעלה