שירות לקוחות אמזון

rexcor

New member
שירות לקוחות אמזון

בחודשים האחרונה רמת וזמן המענה שלהן ירדה משמעותית ולפעמים גם לא עונים.
לצ'אט לא ניתן להגיע מסלולרי באופן משונה אבל זה לא חדש.מה שכן השתנה הוא שגם ממחשב קשה להגיע אליו.עוברים סדרת שאלות מתישה וגם לא תמיד מגיעים ליעד.גם כשמגיעים הנציגים שם איטיים ולא תמיד מרוכזים במה שמסבירים להם
הודעות דרך האתר לא תמיד נענות גם אחרי 6 או 12 שעות המוצהרות וגם למייל שלהם אין תמיד מענה במיוחד לשאלות שקשה להם איתן.כשעונים חלק מהתשובות לא עניינות למה שנשאל.הערתי את תשומת ליבם לזה אבל לשווא
מישהו גם נתקל בבעיות?
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא נתקלנו בבעיות, אבל הזמנו ופנינו מחשבון פריים אמריקני

אז ייתכן שהיחס שונה (ובכל מקרה לא ניסינו אף פעם מסלולרי. לא נוח).
&nbsp
בעניין תשובות ראשוניות בדוא"ל רובוטיות/מודבקות – נתקלתי בזה כבר לפני שנים רבות, וזה מאפיין את השירות האמריקני, לא רק באמזון. לפעמים צריך להתעקש קצת ולעלות דרגה או שתיים כדי לדבר עם מישהו בכיר יותר ומבין עניין.
 
למעלה