MarianaB18
New member
שירות לקוחות= גיהנום
שלום, כבר מזה שבעה חודשים אני עובדת בתחום שירות הלקוחות לא רוצה יותר מדי לפרט איפה ומה שם החברה...
רק הייתי חייבת לשפוך את הלב..
כעת אני בת 20 חיילת משוחררת, עבדתי כבר בהמון מקומות , מגיל 15 אני עובדת...
עבודה יותר גרועה משירות לקוחות - אין!!!
זה סבל אינסופי במשמרת.. לקוחות מתוסכלים ועצבניים שמוציאים עצבים על הנציגים, מקללים, משפילים , מדברים בצורה פוגעת ... לא פעם ולא פעמיים לקוחות הביאו אותי לבכי..
אני רואה שלכולם סביבי קשה שם אבל לי זה קשה משום מה באופן יוצא דופן..
זו עבודה זמנית גם ככה אוטוטו אני מתחילה ללמוד...
אבל בינתיים יש לי עוד איזה חודשיים שלוש להיות שם... איך אפשר להעביר את זה בסבבה??
אשמח לקבל טיפים מעבר ל..״אל תיקחי ללב״ או ״ הוא לא כועס עליך אלא על החברה״ כי זה ידוע אבל בכל זאת כל לקוח רביעי שמתקשר מוביל אותי להתמוטטות עצבים וכבר באמצע המשמרת אני מרגישה שלא באלי לשמוע יותר אף לקוח ואז אני קולטת שיש לי עוד כמה שעות טובות להתקע שם... סיוט! הצילו
שלום, כבר מזה שבעה חודשים אני עובדת בתחום שירות הלקוחות לא רוצה יותר מדי לפרט איפה ומה שם החברה...
רק הייתי חייבת לשפוך את הלב..
כעת אני בת 20 חיילת משוחררת, עבדתי כבר בהמון מקומות , מגיל 15 אני עובדת...
עבודה יותר גרועה משירות לקוחות - אין!!!
זה סבל אינסופי במשמרת.. לקוחות מתוסכלים ועצבניים שמוציאים עצבים על הנציגים, מקללים, משפילים , מדברים בצורה פוגעת ... לא פעם ולא פעמיים לקוחות הביאו אותי לבכי..
אני רואה שלכולם סביבי קשה שם אבל לי זה קשה משום מה באופן יוצא דופן..
זו עבודה זמנית גם ככה אוטוטו אני מתחילה ללמוד...
אבל בינתיים יש לי עוד איזה חודשיים שלוש להיות שם... איך אפשר להעביר את זה בסבבה??
אשמח לקבל טיפים מעבר ל..״אל תיקחי ללב״ או ״ הוא לא כועס עליך אלא על החברה״ כי זה ידוע אבל בכל זאת כל לקוח רביעי שמתקשר מוביל אותי להתמוטטות עצבים וכבר באמצע המשמרת אני מרגישה שלא באלי לשמוע יותר אף לקוח ואז אני קולטת שיש לי עוד כמה שעות טובות להתקע שם... סיוט! הצילו