שירות לקוחות= גיהנום

MarianaB18

New member
שירות לקוחות= גיהנום

שלום, כבר מזה שבעה חודשים אני עובדת בתחום שירות הלקוחות לא רוצה יותר מדי לפרט איפה ומה שם החברה...
רק הייתי חייבת לשפוך את הלב..
כעת אני בת 20 חיילת משוחררת, עבדתי כבר בהמון מקומות , מגיל 15 אני עובדת...
עבודה יותר גרועה משירות לקוחות - אין!!!
זה סבל אינסופי במשמרת.. לקוחות מתוסכלים ועצבניים שמוציאים עצבים על הנציגים, מקללים, משפילים , מדברים בצורה פוגעת ... לא פעם ולא פעמיים לקוחות הביאו אותי לבכי..
אני רואה שלכולם סביבי קשה שם אבל לי זה קשה משום מה באופן יוצא דופן..
זו עבודה זמנית גם ככה אוטוטו אני מתחילה ללמוד...
אבל בינתיים יש לי עוד איזה חודשיים שלוש להיות שם... איך אפשר להעביר את זה בסבבה??
אשמח לקבל טיפים מעבר ל..״אל תיקחי ללב״ או ״ הוא לא כועס עליך אלא על החברה״ כי זה ידוע אבל בכל זאת כל לקוח רביעי שמתקשר מוביל אותי להתמוטטות עצבים וכבר באמצע המשמרת אני מרגישה שלא באלי לשמוע יותר אף לקוח ואז אני קולטת שיש לי עוד כמה שעות טובות להתקע שם... סיוט! הצילו
 

nathaliesh

New member
כמה עצות

ראשית, קבלתי
את נשמעת פשוט מותשת ומיואשת!

שנית, אני ממליצה לך בלי צחוק לשבת ולעשות עם עצמך רשימה, מנטלית או על הנייר, של כל התגובות הממש מעצבנות של לקוחות שמטריפות אותך ולנתח מאיפה הן באות. בד"כ התגובות מתחלקות לכמה סוגים עיקריים למשל לקוחות שדורשים משהו בלתי אפשרי (גם אם הם דורשים דברים שונים השורה התחתונה היא תגובה של לקוח שדורש משהו לא אפשרי), לקוחות שמגיעים עצבניים ומתחילים עצבניים את השיחה עוד לפני שאמרת מילה וזה מסלים משם, לקוחות שמקללים, לקוחות שבאים עם דרישה מוצדקת והגיונית שלוקח זמן לספק אותה או אין לך איך לספק וכן הלאה.

בקיצור, פרקי את הדברים שאת מתמודדת איתם לכמה כותרות ותעלי אותן לפורום יחד עם סיכום התשובות שהנחו אותך לומר. אנחנו, עם הנסיון שלנו בתחום, נוכל לסייע לך למצוא תשובות שיגרמו לשיחה להסתיים בצורה נעימה ואפקטיבית יותר, לתת לך טיפים וטריקים וכן הלאה. לי למשל ניסיוןן של 15 שנה בניהול בתחום השירות, לפני שביצעתי לאחרונה הסבה מקצועית
כך שבהחלט יש מי שיעזור לך כאן.

יחד עם זאת קחי גם בחשבון שעבודת שירות היא עבודה שוחקת. כן, אנשים שהכל בסדר אצלם ושהם מרוצים כמעט ולא יוצרים קשר עם השירות - אין להם צורך למעט איזו שאלה או משהו פרקטי פה ושם, ופה לא הבעיה שלך הרי. צריך הרבה אהבה לתחום ואופי מאוד מסוים ויתכן גם שאין לך אותו וזה לגיטימי לגמרי. זה לא אומר עלייך כלום חוץ מאולי שאת צריכה עבודה חדשה
 
ברוכה הבאה


קיבלת עצות טובות, ואני אחזק ואוסיף ששחיקה זה דבר לגיטימי שקורה לרוב עובדי שירות הלקוחות.

נסי להתנחם בכך שמדובר במצב זמני, אולי אפילו תעשי טבלת יאוש... כל יום שעובר מקדם אותך הלאה אל העבודה הבאה, שם תרגישי הרבה יותר טוב ותעריכי את התחושה הטובה, כי מניסיון - ברגע שעוזבים עבודה גרועה עם אווירה קשה, היתרונות של מקום עבודה "שפוי" מורגשים הרבה יותר.

 
למעלה