raya
Well-known member
גרוע למדי.
התקשרתי היום, בקושי הצלחתי להגיע לנציג אנושי. הועברתי למחלקת הטבות, לאחר המתנה ארוכה יכולתי להשאיר בקשה שיחזרו אלי בטלפון. זה לא קרה.
במקביל ניסיתי בווטסאפ, בהתחלה אפשרויות הבחירה לא כללו "נציג אנושי", אלא רק נציג דיגיטלי.
לאחר זמן מה הופיעה אפשרות כזו, בחרתי בה. כמובן שלא חזרו אלי, וכרגע קבלתי הודעה נוספת.
איך בכל זאת אפשר ליצור קשר? יש איזה שהוא רעיון?
"
תודה שפנית אלינו.
אנחנו עושים הכול כדי לחזור לכל פנייה באותו יום
אם במקרה לא הצלחנו להשיג אותך או שישנו עומס מיוחד במוקד, אנחנו מבטיחים לחזור אליך בשעות הבוקר למחרת."
הגזימו לגמרי.
התקשרתי היום, בקושי הצלחתי להגיע לנציג אנושי. הועברתי למחלקת הטבות, לאחר המתנה ארוכה יכולתי להשאיר בקשה שיחזרו אלי בטלפון. זה לא קרה.
במקביל ניסיתי בווטסאפ, בהתחלה אפשרויות הבחירה לא כללו "נציג אנושי", אלא רק נציג דיגיטלי.
לאחר זמן מה הופיעה אפשרות כזו, בחרתי בה. כמובן שלא חזרו אלי, וכרגע קבלתי הודעה נוספת.
איך בכל זאת אפשר ליצור קשר? יש איזה שהוא רעיון?
"
תודה שפנית אלינו.
אנחנו עושים הכול כדי לחזור לכל פנייה באותו יום
אם במקרה לא הצלחנו להשיג אותך או שישנו עומס מיוחד במוקד, אנחנו מבטיחים לחזור אליך בשעות הבוקר למחרת."
הגזימו לגמרי.