שירות לקוחות ישראכרט.

  • פותח הנושא raya
  • פורסם בתאריך

raya

Well-known member
גרוע למדי.
התקשרתי היום, בקושי הצלחתי להגיע לנציג אנושי. הועברתי למחלקת הטבות, לאחר המתנה ארוכה יכולתי להשאיר בקשה שיחזרו אלי בטלפון. זה לא קרה.
במקביל ניסיתי בווטסאפ, בהתחלה אפשרויות הבחירה לא כללו "נציג אנושי", אלא רק נציג דיגיטלי.
לאחר זמן מה הופיעה אפשרות כזו, בחרתי בה. כמובן שלא חזרו אלי, וכרגע קבלתי הודעה נוספת.
איך בכל זאת אפשר ליצור קשר? יש איזה שהוא רעיון?
"
תודה שפנית אלינו.
אנחנו עושים הכול כדי לחזור לכל פנייה באותו יום
אם במקרה לא הצלחנו להשיג אותך או שישנו עומס מיוחד במוקד, אנחנו מבטיחים לחזור אליך בשעות הבוקר למחרת.🙏🏻"
הגזימו לגמרי.
 

קבצים מצורפים

  • Screenshot_20240609-163127_WhatsApp.jpg
    Screenshot_20240609-163127_WhatsApp.jpg
    KB 229.6 · צפיות: 5

GoldenEyes

Well-known member
גרוע למדי.
התקשרתי היום, בקושי הצלחתי להגיע לנציג אנושי. הועברתי למחלקת הטבות, לאחר המתנה ארוכה יכולתי להשאיר בקשה שיחזרו אלי בטלפון. זה לא קרה.
במקביל ניסיתי בווטסאפ, בהתחלה אפשרויות הבחירה לא כללו "נציג אנושי", אלא רק נציג דיגיטלי.
לאחר זמן מה הופיעה אפשרות כזו, בחרתי בה. כמובן שלא חזרו אלי, וכרגע קבלתי הודעה נוספת.
איך בכל זאת אפשר ליצור קשר? יש איזה שהוא רעיון?
"
תודה שפנית אלינו.
אנחנו עושים הכול כדי לחזור לכל פנייה באותו יום
אם במקרה לא הצלחנו להשיג אותך או שישנו עומס מיוחד במוקד, אנחנו מבטיחים לחזור אליך בשעות הבוקר למחרת.🙏🏻"
הגזימו לגמרי.
היו על זה לא מעט כתבות בטלויזיה , על זמני ההמתנה הארוכים והאינסופיים בחברות האשראי
תמיד יש להם סיפורי סבתא על למה לא עונים מהר ולמה לא חוזרים ללקוח
עכשיו בטח יהיה להם תירוץ שהרבה מגוייסים למילואים

תתקשרי למחלקת כרטיסים חדשים , יענו לך שם במהירות האור. שם תגידי שאת מטורטרת בכל המחלקות ולא חוזרים אליך , ואת רוצה לבטל את הכרטיס.
מהר מאד ימצאו מי יטפל בך
 

raya

Well-known member
היו על זה לא מעט כתבות בטלויזיה , על זמני ההמתנה הארוכים והאינסופיים בחברות האשראי
תמיד יש להם סיפורי סבתא על למה לא עונים מהר ולמה לא חוזרים ללקוח
עכשיו בטח יהיה להם תירוץ שהרבה מגוייסים למילואים

תתקשרי למחלקת כרטיסים חדשים , יענו לך שם במהירות האור. שם תגידי שאת מטורטרת בכל המחלקות ולא חוזרים אליך , ואת רוצה לבטל את הכרטיס.
מהר מאד ימצאו מי יטפל בך
ברצינות? לא הייתי חושבת על רעיון כזה.
אולי אני לא רוצה לבטל את הכרטיס, אבל הכרטיס שלי לא עובר טוב ולא נקרא ב wi-fi אז אולי אבקש גם שיחליפו לי אותו.
נמאס לי להקליד קוד בכל קהניה.
תודה, נראה אם יענו מחר.
 

raya

Well-known member
היו על זה לא מעט כתבות בטלויזיה , על זמני ההמתנה הארוכים והאינסופיים בחברות האשראי
תמיד יש להם סיפורי סבתא על למה לא עונים מהר ולמה לא חוזרים ללקוח
עכשיו בטח יהיה להם תירוץ שהרבה מגוייסים למילואים

תתקשרי למחלקת כרטיסים חדשים , יענו לך שם במהירות האור. שם תגידי שאת מטורטרת בכל המחלקות ולא חוזרים אליך , ואת רוצה לבטל את הכרטיס.
מהר מאד ימצאו מי יטפל בך
אתמול בלילה גיליתי פתאום שיחה בווטסאפ, לא ראיתי בזמן שהיא נכתבה, אלא לאחר כשעה (בחצות הלילה).
הבוקר שיחת טלפון משירות לקוחות, לוחצת על 1 לקבלת השיחה. שומעת תפריט ארוך על כל הנסים והנפלאות שאפשר לקבל עם הכרטיס, אחר כך נשמע צליל חיוג והשיחה מתנתקת מיד.
מאוחר יותר יש שוב פניה בווטסאפ, אין התייחסות לשירות הגרוע. בהזדמנות אעביר את השיחה למחשב ואצרף אותה (אולי למען יראו וייראו).
אחרי שזה מסתיים, שוב שיחת טלפון, הרבה לא יצא ממנה. המוקדנית תעביר לממונים עליה את קשיי ההתקשרות עם שירות הלקוחות.
אם לא היה לי כרטיס חינמי של ישראכרט - הייתי מחזירה אותו מיד.
 

amub

Member
לפני כמה ימים הייתה לי אותה הבעיה ליצור קשר עם נציג אנושי. בסוף הגעתי לאחת ובסיום ההתכתבות שאלתי איך אני מגיע ישירות לבן אנוש בלי לעבור את כל מסלול המכשולים. התשובה הייתה תשמור את המספר של וואטסאפ.
זה המספר:
054-8947598
 

raya

Well-known member
לפני כמה ימים הייתה לי אותה הבעיה ליצור קשר עם נציג אנושי. בסוף הגעתי לאחת ובסיום ההתכתבות שאלתי איך אני מגיע ישירות לבן אנוש בלי לעבור את כל מסלול המכשולים. התשובה הייתה תשמור את המספר של וואטסאפ.
זה המספר:
054-8947598
מצטערת לאכזב אותך, חלק מהשיחה שלי היתה בווטסאפ, במספר הטלפון שרשמת.
בהתחלה יש רק נציג דיגיטלי, בלי שום אפשרות לבחור נציג אנושי. לאחר שלא הגבתי במשך זמן די ארוך (לא זוכרת כמה) פתאום הופיעה הודעה בה יכולתי לבחור נציג אנושי. תמונת המסך מוצגת למעלה יום ראשון 18:13.
חזרו אלי למחרת בבוקר. היה דין ודברים בנימה מאוד לא נעימה.
מאחלת לך בהצלחה!
 
למעלה