שירות מזעזע באייבורי מחשבים
רציתי לשתף עמכם את חוויה הנוראית שהייתה לי באייבורי מחשבים. את רוב רכישות החומרה אני עושה באייבורי. בד"כ אני ממליץ עליהם לחברים כל הזמן. "שירות טוב לאחר מכירה בהשוואה למתחרים" זה מה שהייתי אומר כל הזמן. לפני קצת יותר משנה רכשתי באייבורי 2 ספקי כוח של חברת Corsair עם 3 שנות אחריות. בשבועות האחרונים, אחד מן הספקים התחיל להיכשל. פניתי אל שירות הווטסאפ ושם נאמר לי שהאייבורי נותנת את האחריות לספקי Corsair ושעלי לחכות עד שהמעבדה הקרובה אלי תפתח, ואז להגיע לשם באופן פיזי. לאחר כשבועיים פניתי שוב, ונאמר לי לגשת אל המעבדה בסניף גבעת שאול עם הספק כוח בין השעות 9:30 ל-17:30. בתאריך 14/5/2020 בשעות הצהריים (14:00) הגעתי אל סניף גבעת שאול. היו 2 לקוחות שהמתינו בחוץ כדי לאסוף הזמנות, ואמרו שלי שמכניסים לקוחות באופן סלקטיבי עקב התפרצות נגיף הקורונה. לקח 10 דקות עד שעובד אייבורי התייחס אלי בכניסה, ושאמרתי שאני מגיע אל המעבדה, נאמר לי ש-"הטכנאי יצא להפסקת צהריים, תמתין בכניסה בחוץ, שהוא יחזור בערך עוד 15 דקות, נכניס אותך פנימה". המתנתי בחוץ, בעמידה, תחת השמש הכבדה בטמפרטורה של 35 מעלות קרוב ל-40 דקות. במשך כל הזמן, יצאו ונכנסו יותר מעשרה לקוחות. שהסבלנות שלי החלה לפקוע, התחלתי לנדנד לאותו עובד, לראות מה קורה, לבסוף אמר לי: "תכנס, הטכנאי בטלפון, שהוא יסיים הוא יטפל בך". המתנתי עוד כמה דקות בפנים עד הטכנאי סיים עם השיחת טלפון, ואז העיר לי לעמוד מאחורי המחיצה, למרות שכבר הייתי עומד מאחורי המחיצה - עם מסיכת פנים. העברתי לו את הספק, הטכנאי נתן לי מסמך על כך שהספק כוח התקבל ("קריאות שירות"), ונאמר לי שיצרו איתי קשר טלפוני תוך מספר ימים, במידה ויאומת שהספק אכן תקול, אוכל להגיע לקחת ספק חלופי. מאוחר יותר, פניתי אל שירות הווסטאפ בשנית, סיפרתי בקצרה על היחס שאליו זכיתי, וביקשתי שישלחו את הספק אלי באמצעות השליח, הנציג הגיב לי בצורה פרובוקטיבית וחצופה. אייבורי יכולים להעסיק עוד טכנאים, או פשוט לפרסם שעות קבלת קהל תקינות (שכוללות את הפסקת הצהריים). או אפילו יותר טוב, לעבוד באמצעות שליחים כפי שמשרד הבריאות ממליץ, כפי שיצרנים, יבואנים, ונותני שירות אחרים עושים. כל אלטרנטיבה אחרת טובה יותר מאשר לתת ללקוח להתייבש בשמש בעמידה למשך קרוב לשעה. ואגב, הסניף יחסית גדול, אין שם בעיה של צפיפות. אין לי שום כוונה לחזור אל אותו הסניף לאחר היחס המזלזל שזכיתי אליו. שירות ברמת שפל שאין גרוע ממנו. רק שתדעו שעל פי החוק בכלל לא הייתי אמור לגשת שם. תקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה), תשס"ו – 2006, סעיף 9(ב), תחנת השירות חייבת להיות בטווח של 15 ק"מ מנקודת הרכישה. אם זה רכישה מהאינטרנט, אז מקום מגורי הצרכן - 20 ק"מ מהבית שלי. הם ממש הכעיסו אותי, ואני מאוד רוצה להעניש אותם. כדאי לי להגיש תביעה קטנה נגדם? אגב פניתי אל ההנהלה שלהם, הם לא התנצלו, רק השתמשו בתירוצים של "הנחיות משרד הבריאות" שיותר נראה כמו סלקציה נגד אנשים שצריכים "שירות לאחר מכירה".
רציתי לשתף עמכם את חוויה הנוראית שהייתה לי באייבורי מחשבים. את רוב רכישות החומרה אני עושה באייבורי. בד"כ אני ממליץ עליהם לחברים כל הזמן. "שירות טוב לאחר מכירה בהשוואה למתחרים" זה מה שהייתי אומר כל הזמן. לפני קצת יותר משנה רכשתי באייבורי 2 ספקי כוח של חברת Corsair עם 3 שנות אחריות. בשבועות האחרונים, אחד מן הספקים התחיל להיכשל. פניתי אל שירות הווטסאפ ושם נאמר לי שהאייבורי נותנת את האחריות לספקי Corsair ושעלי לחכות עד שהמעבדה הקרובה אלי תפתח, ואז להגיע לשם באופן פיזי. לאחר כשבועיים פניתי שוב, ונאמר לי לגשת אל המעבדה בסניף גבעת שאול עם הספק כוח בין השעות 9:30 ל-17:30. בתאריך 14/5/2020 בשעות הצהריים (14:00) הגעתי אל סניף גבעת שאול. היו 2 לקוחות שהמתינו בחוץ כדי לאסוף הזמנות, ואמרו שלי שמכניסים לקוחות באופן סלקטיבי עקב התפרצות נגיף הקורונה. לקח 10 דקות עד שעובד אייבורי התייחס אלי בכניסה, ושאמרתי שאני מגיע אל המעבדה, נאמר לי ש-"הטכנאי יצא להפסקת צהריים, תמתין בכניסה בחוץ, שהוא יחזור בערך עוד 15 דקות, נכניס אותך פנימה". המתנתי בחוץ, בעמידה, תחת השמש הכבדה בטמפרטורה של 35 מעלות קרוב ל-40 דקות. במשך כל הזמן, יצאו ונכנסו יותר מעשרה לקוחות. שהסבלנות שלי החלה לפקוע, התחלתי לנדנד לאותו עובד, לראות מה קורה, לבסוף אמר לי: "תכנס, הטכנאי בטלפון, שהוא יסיים הוא יטפל בך". המתנתי עוד כמה דקות בפנים עד הטכנאי סיים עם השיחת טלפון, ואז העיר לי לעמוד מאחורי המחיצה, למרות שכבר הייתי עומד מאחורי המחיצה - עם מסיכת פנים. העברתי לו את הספק, הטכנאי נתן לי מסמך על כך שהספק כוח התקבל ("קריאות שירות"), ונאמר לי שיצרו איתי קשר טלפוני תוך מספר ימים, במידה ויאומת שהספק אכן תקול, אוכל להגיע לקחת ספק חלופי. מאוחר יותר, פניתי אל שירות הווסטאפ בשנית, סיפרתי בקצרה על היחס שאליו זכיתי, וביקשתי שישלחו את הספק אלי באמצעות השליח, הנציג הגיב לי בצורה פרובוקטיבית וחצופה. אייבורי יכולים להעסיק עוד טכנאים, או פשוט לפרסם שעות קבלת קהל תקינות (שכוללות את הפסקת הצהריים). או אפילו יותר טוב, לעבוד באמצעות שליחים כפי שמשרד הבריאות ממליץ, כפי שיצרנים, יבואנים, ונותני שירות אחרים עושים. כל אלטרנטיבה אחרת טובה יותר מאשר לתת ללקוח להתייבש בשמש בעמידה למשך קרוב לשעה. ואגב, הסניף יחסית גדול, אין שם בעיה של צפיפות. אין לי שום כוונה לחזור אל אותו הסניף לאחר היחס המזלזל שזכיתי אליו. שירות ברמת שפל שאין גרוע ממנו. רק שתדעו שעל פי החוק בכלל לא הייתי אמור לגשת שם. תקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה), תשס"ו – 2006, סעיף 9(ב), תחנת השירות חייבת להיות בטווח של 15 ק"מ מנקודת הרכישה. אם זה רכישה מהאינטרנט, אז מקום מגורי הצרכן - 20 ק"מ מהבית שלי. הם ממש הכעיסו אותי, ואני מאוד רוצה להעניש אותם. כדאי לי להגיש תביעה קטנה נגדם? אגב פניתי אל ההנהלה שלהם, הם לא התנצלו, רק השתמשו בתירוצים של "הנחיות משרד הבריאות" שיותר נראה כמו סלקציה נגד אנשים שצריכים "שירות לאחר מכירה".