שירות מזעזע באייבורי מחשבים

RonHawk

New member
שירות מזעזע באייבורי מחשבים

רציתי לשתף עמכם את חוויה הנוראית שהייתה לי באייבורי מחשבים. את רוב רכישות החומרה אני עושה באייבורי. בד"כ אני ממליץ עליהם לחברים כל הזמן. "שירות טוב לאחר מכירה בהשוואה למתחרים" זה מה שהייתי אומר כל הזמן. לפני קצת יותר משנה רכשתי באייבורי 2 ספקי כוח של חברת Corsair עם 3 שנות אחריות. בשבועות האחרונים, אחד מן הספקים התחיל להיכשל. פניתי אל שירות הווטסאפ ושם נאמר לי שהאייבורי נותנת את האחריות לספקי Corsair ושעלי לחכות עד שהמעבדה הקרובה אלי תפתח, ואז להגיע לשם באופן פיזי. לאחר כשבועיים פניתי שוב, ונאמר לי לגשת אל המעבדה בסניף גבעת שאול עם הספק כוח בין השעות 9:30 ל-17:30. בתאריך 14/5/2020 בשעות הצהריים (14:00) הגעתי אל סניף גבעת שאול. היו 2 לקוחות שהמתינו בחוץ כדי לאסוף הזמנות, ואמרו שלי שמכניסים לקוחות באופן סלקטיבי עקב התפרצות נגיף הקורונה. לקח 10 דקות עד שעובד אייבורי התייחס אלי בכניסה, ושאמרתי שאני מגיע אל המעבדה, נאמר לי ש-"הטכנאי יצא להפסקת צהריים, תמתין בכניסה בחוץ, שהוא יחזור בערך עוד 15 דקות, נכניס אותך פנימה". המתנתי בחוץ, בעמידה, תחת השמש הכבדה בטמפרטורה של 35 מעלות קרוב ל-40 דקות. במשך כל הזמן, יצאו ונכנסו יותר מעשרה לקוחות. שהסבלנות שלי החלה לפקוע, התחלתי לנדנד לאותו עובד, לראות מה קורה, לבסוף אמר לי: "תכנס, הטכנאי בטלפון, שהוא יסיים הוא יטפל בך". המתנתי עוד כמה דקות בפנים עד הטכנאי סיים עם השיחת טלפון, ואז העיר לי לעמוד מאחורי המחיצה, למרות שכבר הייתי עומד מאחורי המחיצה - עם מסיכת פנים. העברתי לו את הספק, הטכנאי נתן לי מסמך על כך שהספק כוח התקבל ("קריאות שירות"), ונאמר לי שיצרו איתי קשר טלפוני תוך מספר ימים, במידה ויאומת שהספק אכן תקול, אוכל להגיע לקחת ספק חלופי. מאוחר יותר, פניתי אל שירות הווסטאפ בשנית, סיפרתי בקצרה על היחס שאליו זכיתי, וביקשתי שישלחו את הספק אלי באמצעות השליח, הנציג הגיב לי בצורה פרובוקטיבית וחצופה. אייבורי יכולים להעסיק עוד טכנאים, או פשוט לפרסם שעות קבלת קהל תקינות (שכוללות את הפסקת הצהריים). או אפילו יותר טוב, לעבוד באמצעות שליחים כפי שמשרד הבריאות ממליץ, כפי שיצרנים, יבואנים, ונותני שירות אחרים עושים. כל אלטרנטיבה אחרת טובה יותר מאשר לתת ללקוח להתייבש בשמש בעמידה למשך קרוב לשעה. ואגב, הסניף יחסית גדול, אין שם בעיה של צפיפות. אין לי שום כוונה לחזור אל אותו הסניף לאחר היחס המזלזל שזכיתי אליו. שירות ברמת שפל שאין גרוע ממנו. רק שתדעו שעל פי החוק בכלל לא הייתי אמור לגשת שם. תקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה), תשס"ו – 2006, סעיף 9(ב), תחנת השירות חייבת להיות בטווח של 15 ק"מ מנקודת הרכישה. אם זה רכישה מהאינטרנט, אז מקום מגורי הצרכן - 20 ק"מ מהבית שלי. הם ממש הכעיסו אותי, ואני מאוד רוצה להעניש אותם. כדאי לי להגיש תביעה קטנה נגדם? אגב פניתי אל ההנהלה שלהם, הם לא התנצלו, רק השתמשו בתירוצים של "הנחיות משרד הבריאות" שיותר נראה כמו סלקציה נגד אנשים שצריכים "שירות לאחר מכירה".
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
בעיה

זכית עד כה לשרות טוב באייבורי, גם אני וחברי קונים שנים רבות בחברה זו ותמיד זכינו לשרות טוב לפחות. כל שאתה מתאר הוסבר לך בהנהלת החברה, הם כפופים להנחיות משרד הבריאות אני בטוח שאם היו פועלים כלפייך שלא לפי ההנחיות והיה בא פקח וקונס אותם לא היית מתנדב לשלם את הקנס (5000 ש"ח) תאור העובדות זה בסדר אך גידופייך בהחלט לא במקום. אם בכל זאת אתה חושב שנעשה לך עוול תוכל להתלונן במועצה לצרכנות, לדעתי אם תגיש תביעה קטנה לא רק שהיא תידחה אלא אף יוטל עלייך לשלם הוצאות משפט לנתבעת. כן, אני יודע שזה פורום צרכנות אך המקרה שתארת אינו בשליטת הספק וחבל שאתה מתבטא כך כלפיהם
 

RonHawk

New member
רחמנות עליהם

בסה"כ רצו שבסניף יהיו אך רק לקוחות שרוצים לקנות מוצרים. באיזה זכות אני מעז לבוא לשם ולבקש שירות אחריות, לתפוס מקום בסניף, ולהפריע את מנוחת הטכנאי!!! בבקשה תקרא את הפוסט שלי בשנית, אבל הפעם תקרא הכל ולאט. רמז: הם עושים סלקציה למי צריך שירותי מעבדה.
 

RonHawk

New member
בוא נראה...

1. הספק כח עדיין לא חזר אלי. שזה אומר, שאצטרך לרכוש אחד חדש. אייבורי הודו שהספק אכן תקול. 2. פגיעה גופנית. העור שלי נשרף מהשמש. קיבלתי שיזוף של קרוב לשעה. 3. עוגמת הנפש שנגרמה לי. הסיפור הזה הכעיס אותי ולא נרגעתי מאז. 4. ע"פ חוק, בכלל לא הייתי אמור ללכת לנקודת שירות (עד 15 ק"מ) הם היו צריכים לשלוח שליח, או לבקש ממני לשלוח את המוצר על חשבוני, והם יחזירו על חשבונם. הם אמרו לי במפורש שלהגיע לשם זה האופציה היחידה. 5. הם הפלו אותי לרעה בניגוד לחוק איסור אפליה במקומות ציבוריים. מה שאני עושה בתוך הסניף זה עניין שלי, אי-אפשר לאסור כניסה של לקוח שנכנס עבור "שירות לאחר מכירה", ולאפשר כניסה ללקוח שבא לרכוש מוצר. טכנאי בהפסקה או לא זה לא רלוונטי. 6. אחרי שפניתי אליהם בכתב, הם לא התנצלו כראוי, לא תיקנו את הפשלות. נתנו לי הודעה של העתק&הדבק בסגנון "צרו לי על החוויה בלה בלה בלה". ואגב, אני פניתי אליהם לפני שפרסמתי פוסטים, נתתי להם צ'אנס להתנהג בהתאם והם פישלו.
 
בית משפט יתעניין לדעת

מה עשית בשביל עצמך, לפני שפנית לעזרת בית המשפט ואם לא עשית למען עצמך בעצמך, אז מדוע. ואתה יכול עוד לעשות למען עצמך לבד גם בלי עזרת בית המשפט. נשמע שאתה רוצה מאד לתבוע. הטענות לגבי הפליה- תצטרך להוכיח שהפלו אותך על רקע מקובל כלשהו (דת , גזע, מין) אני בספק אם תוכל להוכיח את זה. לגבי פגיעה גופנית- הארחאית העיקרית היא השמש אין לי מושג מה מצבה מבחינה משפטית, אבל תצטרך להוכיח שלא יכולת לעמוד בשום מקום אחר, מוצל. תצטרך להוכיח שנגרם לך נזק גופני שהוא לא טרוויאלי ומתמשך. לגבי זה שהכעיסו אותך, אני משתתפת בצערך, אבל על כל פעם שאדם מתרגז אי אפשר לבקש פיצוי כספי או לתבוע, אחרת המצב היה חמור. לגבי איסור כניסה- הם תמיד יכולים לטעון שהקורונה מנעה את הכניסה שלך שכן היו יותר מידי אנשים בתוך הסניף. על עוגמת נפש לבד- קשה מאד לקבל פיצוי מבית משפט כלומר בית משפט מתקשה לכמת רגשות בכסף, תצטרך להיות מדויק ולציין מה בדיוק בהתנהלות שלהם גרם לך לעוגמת נפש ואיזה נזקים כמותיים- כספיים נגרמו לך. גם אם שלחו לך התנצלות העתק הדבק, זו עדיין התנצלות.
 

RonHawk

New member
תודה על העצות

לפני שנים הייתי יותר פעיל בתפוז תחת כינוי אחר. זכור לי עוגיפלצת, לא יודע אם זה אתה. ניסיתי לנהל דיאלוג עם אייבורי, אבל התגובות שהם נתנו לי נשמעו לא כנות, ובחוסר טום לב. האמת, בכלל לא נראה לי שהם קראו מה שאני כותב. הם יכלו לסיים את הכל במייל אחד. פניתי לכל הגורמים הרלוונטים שיכולים לעזור. ולגבי הוכחות, תיעדתי כמה שאפשר, ואני ממשיך לעבוד על זה. אמת היא שאף פעם לא היית בבית משפט לתביעות קטנות. אבל בימים האחרונים התייעצתי הרבה עם אנשים שיותר מנוסים, וגם עורך דין. הבנתי שתביעות קטנות כבר מכירים היחס הגרוע כלפי הצרכן הישראלי.
 
מכירים. רק אותך אישית הם לא מכירים

בהנחה שאתה לא תבוא לייצג את כל הצרכנים בישראל שנתקלו ביחס רע, אלא את עצמך בלבד.
 

RonHawk

New member
עדכון:

קיבלתי הצעה מאייבורי להחלפה למוצר חדש או החזר כספי למרות שספק נרכש לפני יותר שנה.
 
למעלה