שירות מתחת לכל ביקורת.. צריך ../images/Emo53.gif
שלום, לפני כמה חודשים קניתי מחשב בחנות מחשבים מסוימת. לפני כחודש וחצי קרתה תקלה, ופניתי לחנות בה רכשתי את המחשב. הכנסתי אותו למעבדה של החנות לבדיקה ותיקון (באחריות). לאחר שבועיים וחצי (!!) התקשרו לומר שמצאו את הבעיה והיא נפתרה (לאחר טלפונים חוזרים ונשנים שלי). כשחזרתי עם המחשב הביתה הסתבר שהבעיה לא נפתרה. למחרת חזרתי לחנות. המחשב חזר למעבדה. לאחר שבועיים וחצי נוספים (!!), בשיחת טלפון ביוזמתי, הסכימו לבדוק מחדש, ולפני מספר ימים טענו שמצאו את הבעיה והחלק הפגום נשלח ליבואן לתיקון (??). שיחת הטלפון הזו הסתיימה בטריקת טלפון של בעלי החנות... בוטום ליין: זמן התיקון יקח כנראה חודשיים מהיום בו הכנסתי את המחשב לתיקון
שאלתי לכם: ברור כי זמן זה אינו סביר, וכי בחנות "מן הישוב" יקח זמן קצר הרבה יותר לתקן מחשב. האם יש עילה לתביעה
האם יש עילה לדרוש פיצויים על הזמן הארוך שבו נותרתי בלי מחשב
האם יש עילה לדרוש פיצויים על היחס השערורייתי שלו זכיתי
מראש... מוטי. אגב: אם מישהו רוצה אזהרה מחנות מחשבים מסוימת באזור קיסרייה, פנו אלי בפרטי.
שלום, לפני כמה חודשים קניתי מחשב בחנות מחשבים מסוימת. לפני כחודש וחצי קרתה תקלה, ופניתי לחנות בה רכשתי את המחשב. הכנסתי אותו למעבדה של החנות לבדיקה ותיקון (באחריות). לאחר שבועיים וחצי (!!) התקשרו לומר שמצאו את הבעיה והיא נפתרה (לאחר טלפונים חוזרים ונשנים שלי). כשחזרתי עם המחשב הביתה הסתבר שהבעיה לא נפתרה. למחרת חזרתי לחנות. המחשב חזר למעבדה. לאחר שבועיים וחצי נוספים (!!), בשיחת טלפון ביוזמתי, הסכימו לבדוק מחדש, ולפני מספר ימים טענו שמצאו את הבעיה והחלק הפגום נשלח ליבואן לתיקון (??). שיחת הטלפון הזו הסתיימה בטריקת טלפון של בעלי החנות... בוטום ליין: זמן התיקון יקח כנראה חודשיים מהיום בו הכנסתי את המחשב לתיקון