שירות ציטוטים מיוחד

שירות ציטוטים מיוחד ../images/Emo6.gif

מי שיש לו כוח להקליד, אז יאללה
- ואל תשכחו לכתוב שם מחבר, הוצאה וכולי (זכויות יוצרים וכאלה, אתם יודעים).
 
דיעות של אחרים עלינו ../images/Emo6.gif

יש הבדל גדול בין ראייה כפי שאנשים רואים בחלום, לבין ראייה בלא שיפוט, ראיית הדברים כמות שהם באמת. ההבדל הוא באופן שבו גופכם הרגשי מגיב למה שאתם תופשים. למשל, אם אתם הולכים ברחוב ומישהו שלא מכיר אתכם אומר, "אתה כל כך טיפש," והולך לדרכו, אתם יכולים לתפוש את הדברים ולהגיב עליהם באופנים רבים. אתם יכולים לקבל את מה שאמר האדם ההוא ולחשוב, "כן, אני כנראה טיפש." אתם יכולים להתרגז, או להרגיש מושפלים, או פשוט להתעלם מכך. האמת היא שהאדם הזה עסוק ברעל הרגשי שלו, והוא אמר לכם זאת מפני שהייתם הראשונים שנקרו בדרכו. אין לדברים שום קשר אליכם. אין בהם שום אמירה אישית. אם תוכלו לראות את האמת ההיא, כמות שהיא - לא תגיבו. אתם יכולים לומר, "הסתכלו באיש ההוא שכל כך סובל," אך אינכם מתייחסים לדברים באופן אישי. זו רק דוגמא אחת, אך היא חלה כמעט על כל מה שקורה בכל רגע ורגע. יש לנו אגו קטן שעושה הכל לאישי, שגורם לנו לתגובת יתר. אנחנו לא רואים מייד מה קורה באמת, והופכים זאת לחלק מהחלום שלנו. התגובה שלכם נובעת מתוך האמונה המושרשת עמוק בתוככם. הדרך שבה אתם מגיבים חוזרת ונשנית אלפי פעמים ונעשית לשגרה מבחינתכם. אתם מותנים להיות כך ולא אחרת. וזהו האתגר: לשנות את התגובות הרגילות שלכם, לשנות את השיגרה, לקחת סיכון ולבחור בחירות שונות. אם התוצאה אינה מה שאתם רוצים, שנו אותה שוב ושוב, עד שתקבלו לבסוף את התוצאה שאתם רוצים. (דרך האהבה, דון מיגל רואיס, שמעוני הוצאה לאור, מאנגלית: דורית לנדס)
 

יה-יה

New member
לכבוד חג החירות

"האחרונה בחירויות האדם היא לקבוע עמדה עצמאית בכל תנאי ומצב נתון, על מנת למצוא את הדרך שלו" (ויקטור פרנק) * מתוך הספר: "בית ספר לחיים" / פיטר מקוויליאמס. מאנגלית: מיכל מילר. הוצאת אור-עם, 1999.
 
דימוי השלמות

"הדימוי שלנו לגבי שלמות הוא הסיבה לכך שאנחנו דוחים את עצמנו; זו הסיבה לכך שאיננו מקבלים את עצמנו כמות שאנחנו, ולכך שאיננו מקבלים את הזולת כמות שהם." "ארבע ההסכמות הספר המלווה" דון מיגל רואיס וג´נט מיילס
 

בעזון

New member
חג חרות שמח

זו האחרונה בחירויות? אולי זו החרות הראשונה? אוחי זו החרות היחידה?
 
ברוך הבא בעזון ../images/Emo142.gif../images/Emo141.gif../images/Emo20.gif

גם לדעתי זאת החרות הראשונה אבל מה חשוב המספר העיקר השימוש נכון?
 

בעזון

New member
../images/Emo51.gif

על הברכות, ברוכים הנמצאים. תהיו מי שתהיו:
דרך אגב, שמתם לב שה-
תמיד מגיע לאן שהוא רוצה? בסבלנות...
 

יה-יה

New member
בעזון, בוא נתחיל מזה ש...

אברך אותך בבואך לפורום . ולאחרונה בשאלותיך- א. אחרון אחרון חביב, אמרו את זה קודם לפניי (הגננת, נדמה לי...) ב. האחרונה שאוותר עליה, היא החירות הנ"ל. ג. ויקטור פרנק אמר את זה. אולי הוא אמר אחרונה, כי הוא בא מהסוף ? ד. זו לא הפעם האחרונה בחייך שתטעה. ה. זו הפעם האחרונה שאתה כועס על עצמך על טעות שעשית . שמחה על נוכחותך, יה-יה.
 
למעלה