שירות שח"ל מעוניין בדעתכם ותגובתכם

Li0R21

New member
שירות שח"ל מעוניין בדעתכם ותגובתכם

שלום רציתי לברר בנוגע לשירות : מהסתכלות ראשונית אין ספק שהעניין כדאי לאבי בן ה 60 שנמצא ברמת סיכון (עקב סכרת , עישון של 40 שנה ובעיות נוספות), שיחת טלפון אחת שבה יוכל לדעת האם המצב קריטישיש לטפל בו או חסר משמעות שניתן לטיפול ע"י כדור או מנוחה היא באמת שקט נפשי. השאלה שלי היא האם הדברים נכונים כפי שמציג אותם הנציג שלהם? ובכלל הייתי רוצה לשמוע תגובות ממנויים או אנשים שמכירים אותם לגבי: *טיב השירות שלהם. *רמת תוצאות הבדיקות שלהם והמעבר שלהן בטלפון. *זמן תגובה שלהם. *רמת שביעות רצון כללית מהשירות. ואני מבקש לא להכנס לנושא ה"מד"א מספיק" מפני שמדובר פה על שירות טרום פינוי לבית החולים ועל זה אני מעוניין לקבל תגובות...
 

nikonit

New member
כן, באמת (לדעתי - מיועד ל../images/Emo128.gif)

ואין שום קשר בין ההודעה הזאת לזה שהפורום הוקף פתאום בפרסומות של שח"ל. נכון?
 

Li0R21

New member
מצטער אבל לא הבנתי

את הכוונה של ההודעה והאיקס האדום (מחיקה?) ואין פה שום דבר פרסומי אז מי שמעוניין להתיייחס להודעה שלי שייתחס וייתן לי פרטים כפי שביקשתי (אם הוא יכול). מי שמעוניין יכול לעשות זאת ע"י מסרים.. תודה
 

Li0R21

New member
שוב ... אני לא יודע למה מפרשים את

ההודעה שלי בצורה לא נכונה... או שאתם רגישים מדי אני לא מודע למצב שלכם... חס וחלילה אין לי טענות כלפי מד"א והדבר היחידי שאני רואה מול עיני הוא טובת אבי תבינו את זה ואני כלל לא רוצה להגיע למצב שצריך פינוי לבי"ח. סך הכל רציתי לברר על השירות של שח"ל ובקשר לבדיקת א.ק.ג שהם מבצעים בטלפון שמה לעשות לזה אין למד"א תקציב וזה לא מתפקידם. ואם השירות הזה יכול לעזור בכך שהוא מזהה כאב שגרתי כהתפתחות של התקף לב ויכול לתת "פור" של שעתיים שלוש לפני ההתקף אז השירות מעולה.. וסך הכל רציתי לדעת ממנויים על השירות מה דעתם על טיב השירות.. כל מה שקיבלתי עד כה הייתה תקיפה בנוגע לכך שזה מסע פרסום לשח"ל ועכשיו תגובה של מתנדב ממורמר... אז באמת שאני מצפה לתגובה עניינית כל השאר מתבקשים פשוט לא להגיב מצטער על התקיפות פשוט מדובר פה בנושא חשוב מאוד.
 
נסה לחפש באתר של חברת שח"ל

אם יש להם. תחשוב על תסריט כזה: המכשיר מרחוק לא מזהה כלום ובכל זאת קיים משהו, מה אז? שום מכשיר בעולם לא יכול להתמודד מול בדיקה יסודית במקום!
 
ותוספת

אתה נשמע לי כאדם שדואג לאביו וגם בעל אמצעים מספיקים כדי לשלם לשח"ל דמי מנוי חודשיים או שנתיים לא יודע איך זה הולך, אז לדעתי עדיף לשלם את 500-600 ש"ח למד"א שיבואו ויבדקו ויפנו לבי"ח במקום להסתמך על מכשיר שאומר לך מרחוק תשובה
 

nikonit

New member
אם מגיע לך, אז ../images/Emo52.gif

נכון, יש סיכוי שאתה גולש תמים, שנקלע לכאן בדיוק ביום בו העלתה החברה המדוברת מסע פרסום בפורום. אם זה המצב, אני מתנצלת בפניך על הטלת הספק. עם זאת, משרדי הפרסום יודעים לנצל היטב את כוחו של האינטרנט, וכמה חברות כבר הודו בהעסקת אנשים שתפקידם לכתוב תגובות מתאימות לכתבות רלוונטיות, או להשתתף כגולשים מן המניין בפורומים רלוונטיים, ולשאול שאלות "תמימות". מבחינתי כמשתתתפת קבועה בפורום זה, הסיכויים לכל אחת מהאפשרויות הינם 50%. אין לי שום נתון שיטה את הכף לאחד הצדדים. העיתוי גרם לי לבחור באפשרות השניה - דהיינו - אתה "כותב מטעם". ראיתי את תגובתך החותכת על כך. האמת? לא שכנעת אותי. גם קוזאק יכול לזעוק שנגזל. זה לא הופך את צעקתו לאמיתית. הבחנתי כי אחד ממנהלי הפורום החליט ללכת על האפשרות השניה, ולענות לך מתוך הנחה שאתה גולש תמים, ודואג לאביו. אני מכבדת את החלטתו. חשוב לי במקרה שאתה אכן מי שאתה מציג את עצמך, להתנצל בפניך. אך גם להתריע על האפשרות שאתה לא. הרבה בריאות, מי שלא תהיה.
 

afiksambol

New member
שח"ל .Vs מד"א :

ליאור שלום, פראמדיק ותיק הסביר לי פעם, שאנחנו מטפלים בחולה ולא במכשירים. מכשירי הניטור יכולים להצביע לא פעם על סימנים של בעייה רפואית מסויימת, אך בפועל, בבדיקה של החולה תקבל ממנו נתונים, שיתנו לך תמונת מצב שונה לגמרי. אותו הדבר לגבי מערכת הטלמטריה - תוצאות הבדיקות שיעברו בטלפון לא יכולות להחליף בשום מקרה את הטיפול הפרונטלי בחולה ואת האבחנה שתתקבל מתוך מצבו הפיזי/קליני ומתוך סיפור המקרה שהוא מספר לנו. לגבי זמן התגובה, אין כאן אקסיומות. היה והמזל עמד לצידך וניידת פנוייה היתה ברדיוס הקרוב אלייך ברגע קבלת הקריאה, היא תגיע אלייך מהר. רצוי לציין כי בגלל שכמות הניידות של החברה קטנה ומרוכזת באיזורים גיאוגרפים מסויימים. יש סיכוי שבמקרה והניידת תפוסה או מרוחקת, תמצא את עצמך מקבל את השירות בסופו של דבר מצוות נט"ן של מד"א, שהוזמן על ידי מוקד החברה. תפקידו של הנציג עימו דיברת הוא למכור לך שירות וכך הוא עושה. האם השירות מתאים לך, האם הוא מספק או לא, את זה אתה תקבע בסופו של עניין. עזרתי לך ? יופי... סיבכתי אותך עוד יותר ? אתה מוזמן להעלות שאלות ספציפיות ואני מבטיח לנסות למצוא לך את התשובות. המשך יום טוב, אפיק. ראוי להדגיש שוב, כי אין בהודעה זו להלל או לקלל את שירותי חברת שח"ל וכי כל הנאמר כאן מתבסס על דעתי האישית בלבד ובא מתוך ראייתי את השטח.
 

Li0R21

New member
תגובה

אין ספק שדבר לא מחליף בדיקה רפואית פרונטלית... התשלום לחברת שח"ל עומד על מספר מאות לחודש. היתרון היחידי והקטנטן שהוא משיג הוא כזה: הוא גורם לאדם שחש בכאב שלכאורה נראה פשוט (לדוגמא כאב בטן) להתקשר לחברה ולבצע בדיקת א.ק.ג בטל' , ללא הבדיקה הזאת (כלומר אם לא היה מנוי בחברה ) מה היה עושה? ממתין כמה שעות או לוקח כדור נגד כאבים נכון? ובעצם היה נותן לכאב הבטן שהוא בפוטנציאל להיות סימן של הלב להתפתחות התקף , להתהוות ובאמת להתפתח למצב מסוכן. כלומר היתרון היחידי הוא פשוט התייחסות מיידית לכל כאב. ושלילת מצב שעלול לגרום למוות. כל זאת מבלי לחכות לתסמין של לחצים עזים בחזה. ברור שאז במצב מיידי מתקשרים למד"א או לכל חברה שבה מנויים ופשוט מזמינים פינוי לבית החולים. ואם הכמה מאות שקלים האלה יתנו לי את היתרון של הכמה שעות האלה לפני ההתקף האם זה לא שווה זאת??? (תודה על התגובה ואודה על המשך התייחסות)
 

afiksambol

New member
המחיר לשקט הנפשי שלך

הוא בשליטתך בלבד, כמו בכל פוליסת ביטוח אחרת ורק אתה מחליט עד כמה אתה מוכן להשקיע ו"לשים בצד עבור יום גשום". אותו כנ"ל לגבי סף הכאב של כל אחד. יש אדם שעבור הכאב הכי קטן יזמין לעצמו רופא/ניידת טיפול נמרץ ויש אדם שרק בעיצומו של התקף הלב המסיבי יחליט שהגיע הזמן להודות שכבר כמה שעות יש לו בחזה איזו תחושה מוזרה (אולי כּאֶב...). כמו שאמרתי, המנוי הוא סוג של פוליסת ביטוח. השתמשת ? הרווחת את הכסף שלך בחזרה - לא השתמשת ? הפסדת את הכסף (אבל הרווחת את הרכוש שלך / את החיים...). הגיוני, לא ??
 
למעלה