שירות תמיכה של מדפסות LEXMARK בלוף!

matol

New member
שירות תמיכה של מדפסות LEXMARK בלוף!

שלום רב, לא רציתי להגיע אליכם ככה, לפחות לא בצורה כזאת אבל... אני כועס !! קניתי מדפסת משולבת (פקס+מכונת צילום+סורק) של חברת LEXMARK בשווי 400 ש"ח לפני כשבועיים. מהרגע שהגעתי הביתה עד היום , לא ניתן לבצע צילום מסמכים ישירות מהמדפסת כלל. הדפסות וסריקות כן... אבל צילום לא - פניתי במייל ביום ראשון שעבר לשירות התמיכה של LEXMARK ולא קיבלתי תשובה. פניתי שוב טלפונית ביום רבעי שבוע שעבר 26/01 לשרות "התמיכה" וחיכיתי עד שהם יענו לטל כ- 35 דק' !מסרתי את כל הפרטים...מס סידורי של המדפסת, פירטתי את הביעה וכו' והנציג אמר לי שישלח לי במייל קובץ תיקון שאמור לסדר את הבעיה. אוקי. חיכיתי.חיכיתי עוד יומיים ...וכלום. מאיפה הוא שולח את המייל? מיפן? התקשרתי שוב - עוד 20 דק' בהמתנה...בלה בלה בלה אותה תשובה. ישלח קובץ במייל ועד היום כלום. רותח מעצבים התקשרתי שוב היום ואמרו לי את אותו דבר,שלוקח זמן לשלוח את הקובץ... אחרי שחיכיתי עוד 20 דק' בטל' חחחחח . עוד הנציג החוצפן אמר לי - שאין אחראי שיכול לדבר איתי ואין מה לעשות. בלוף אחד גדול. אני כבר קלטתי שנפלתי בפח. מחר אני נוסע למרכז שרות שלהם ברמת גן עם מצלמה נסתרת. המשך יבוא...
 
למעלה